Mistä ostatte yleensä vaatteenne ja missä paras palvelu?
Paras vaatekauppa Ylivieskassa?
13
131
Vastaukset
- sieltä_joka_juhlaa
Pilailupuoti kirppiksen kupeessa...
- SitäOdotellessaKokkolaan
Täällä ei sellaista olekaan.
- RättiVaatteet
Onks tämä pian uusi vaatemuoti Ylivieskassa?
http://www.standupamericaus.org/sua/wp-content/uploads/2012/02/Afghan-Riots-Koran-Burning.jpg - hokshok
alavieskan sokkarissa on jo varauduttu uuteenmuotiilmiöön
- ettätämmänen
Sellainen jossa on terve katto ja sisällä lämmin.Paras palvelu on sellaisessa liikkeessä jossa on myyjä.
- ParasMuoti
paras muoti kapina ylivieskassa:
http://www.thecuttingedgenews.com/uploads/cmimg_53608.jpg - Donetzky
Käyn Kärkkäisillä vaateostoilla. Kärkkäiset myy ehdottomasti parraita vaateparsia Ylivieskassa, mutta kyllä mää oon ollu ihan tyytyväinen X-Gloupinki vaatteisiin.
Surkein vaatekauppa ikinä oli ehkä Surprise.... Sekavaatekauppa, yhtä sekava ja outo, kuin esim River Lahen kärkkäisillä ja Vantaan Jumbossa....
Myyvät mm. "ihmefarkun" nimellä käsittämättömäin rumia rytkyjä....
Kärkkäiset rules! - Mantteleita
Myydäänkö missään vanhan ajan kunnon mantteleita?
- Laatujapalvelu
Kyllä Ylivieskan paras vaatekauppa on Olga K. Myyjä ystävällinen ja avulias mutta ei tyrkky. Pieni puoti mutta hyvälaatuisia vaatteita, eikä hinnat katossa. Suosittelen lämpimästi!
- Yyka
Oulussa käyn vaateostoksilla, Ylivieskasta ei löydy.
- näin_o
halppiksessa on monesti alerekissä tosi halpoja, mitä tällänen setäihminen tarvitsee.
- OSSUUSKAUPPA
OSUUSKAUPPA on paras ja hyvin halpa saa poonusta.
- Kokkolassa
Käymme perinteisesti aina Kokkolassa vaateostoksilla. Voittaa mennentullen Ylivieskan ja Oulun vaatekaapit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275