Phones Kokonais markkina tilanten arvionti vaikea

Loymardz

Eli nyt on vimeisen 5 vuoden aikana suomessa tullut noin 40 uutta kuulokke merkkiä ja ulokomailtta saa vielä yhtä monta liisä mitä ei myydä suomessa ja kun sanotan ett minulla itsellä on noin 6 merkkiä mitä käyttän mitä olen todennut hyväksi eli Koss, AKG. Sennheiser, Beyerdynamic, Sony ja Philips ja sanotan että jos olisin esim. ollut 5 vuotta komassa vuodesta 2010-2015 välillä ja heti kun olisin herännyt mennyt ostamaan kuulokkeeitta niin olisin yhtäkki hämillä kun kauppoista yhtäkkiä löytysi noin 40 uutta merkkia ja kaikki vielä pakattu sitten että nittä ei pääse koe kunteleman eli vähän sama sitten osta joku niistä kuin jos vetäisi kortti kortti pakasta ja sitten näkis että tuliko huono vai hyvä kortti mutta kyllä minä sitten uuskon ja tässä on varman vähän psykologia muukanan että esim. AKG mitä on tehnyt kuulokkeetta 65 vuotta teke parempia kuin esim. Jabra mitä on tehnyt kuulokkeeitta noin 2 vuotta mutta tämä ei aina piidä paikkansa kun koe kuntelin likkessä Creative kuulokkeeitta ja yllätyin kun nissä olikin AKG veroinen äni kunnes selvisi ett Creative kuulokkeet teke denon mitä on yhtä hyvä merkki kuin esim. AKG ja minä olinkin vetännyt yhtäläisyys merkkejä Creative tietokone kaiuttimien välillä ja ajatellut että ei ne voi olla hyvät mutta tämä olikin yhtä suuri yllätys kuin jos esim. Creativen tietokon kaiuttimissa olisikin yhtäkkiä ollut Martin Logan elektrostatti kaiuttimien veroinen ääni. Minä tiedä että ruotsalaiset ymmärtävät hyvin kuulokkeiden merkityksen äänen laatun ja moni niistä osta 100-150,- euron kuulokkeeitta sen takia että saa puhelimesta laduukas ääni ja nyt kysymys kuluu kuinka hyvin suomalaiset ovat perillä kuulokkeeisen merkityksestä kun on kyse laduksata äänest ja paljonko he ovat esim. valmitta sijoittaman siihen että esim . puhelimesta saa laduukas ääni. Teidän että noin 5 vuotta sitten moni osti Koss Porta Pro kuulokkeeitta jota halvasta 35-40,- hinnasta huolimatta ovat laduukkat ja heillä on varman jo aika kovat vaatimukset äänen suhten kun piitä olla ja aika hyvät kuulokket jotta ne vetäisi verta Koss Porta Pro kuulokkeeisin mutta samalla myös moni suomalainen käyttä nittä mitkä tulevat puhelimen mukana joten heillä ei ole käytämössä minkänlaiset vaatimukset äänen ladun suhten eli tästä pättelen että ihmiset jakautuva kahten ryhmän eli ne joilla on kovat vatimukset ja ne joilla ei ole vatimuksia ollekan. Ennen vanhan minulla oli 600 ohmin Beyerdynamic DT-500 ja Technic SU-V90D vahvistin ja kuvittelin että jos halua sellaiset mitkä soi niin ne piitä olla 600 ohm ja siihen 2x100 wattin vahvistin eli kuivittelin että tarvitse kutio tumia ja kun joku sanoi että ipod ja Koss Porta Pro tule hyvä ääntä niin sanoin että älä nyt naurata ei muutamalla milli watilla ja 32 ohm kuulokkeeilla tule hyvä ääntä älä nyt naurata sehän on mahdottomus kunes sitten kokeilin ja totesin että yhtä hyvä ääni tule siitä yhdistelmästä kun minun kutio tuma yhdistelmästä joten rupesin kuntelemaan puhelimella musikkia...

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. En usko et meistä tulee jotain

        Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
        Ikävä
        10
        2850
      2. Kuvaile itseäsi

        Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
        Ikävä
        111
        2096
      3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

        Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
        Suomalaiset julkkikset
        43
        1554
      4. Huomenta keskipäivää

        Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
        Ikävä
        260
        1398
      5. Oletko koskaan katunut kun

        elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
        Ikävä
        70
        1003
      6. Olen J-mies

        Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
        Ikävä
        47
        911
      7. Ei sitten, ei olla enää

        Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
        Ikävä
        77
        880
      8. Sinusta näkee että

        Kaipaat paljon.
        Ikävä
        55
        874
      9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

        Olet suloinen...
        Ikävä
        44
        785
      10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

        Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
        Pyhäjärvi
        93
        736
      Aihe