Eli nyt on vimeisen 5 vuoden aikana suomessa tullut noin 40 uutta kuulokke merkkiä ja ulokomailtta saa vielä yhtä monta liisä mitä ei myydä suomessa ja kun sanotan ett minulla itsellä on noin 6 merkkiä mitä käyttän mitä olen todennut hyväksi eli Koss, AKG. Sennheiser, Beyerdynamic, Sony ja Philips ja sanotan että jos olisin esim. ollut 5 vuotta komassa vuodesta 2010-2015 välillä ja heti kun olisin herännyt mennyt ostamaan kuulokkeeitta niin olisin yhtäkki hämillä kun kauppoista yhtäkkiä löytysi noin 40 uutta merkkia ja kaikki vielä pakattu sitten että nittä ei pääse koe kunteleman eli vähän sama sitten osta joku niistä kuin jos vetäisi kortti kortti pakasta ja sitten näkis että tuliko huono vai hyvä kortti mutta kyllä minä sitten uuskon ja tässä on varman vähän psykologia muukanan että esim. AKG mitä on tehnyt kuulokkeetta 65 vuotta teke parempia kuin esim. Jabra mitä on tehnyt kuulokkeeitta noin 2 vuotta mutta tämä ei aina piidä paikkansa kun koe kuntelin likkessä Creative kuulokkeeitta ja yllätyin kun nissä olikin AKG veroinen äni kunnes selvisi ett Creative kuulokkeet teke denon mitä on yhtä hyvä merkki kuin esim. AKG ja minä olinkin vetännyt yhtäläisyys merkkejä Creative tietokone kaiuttimien välillä ja ajatellut että ei ne voi olla hyvät mutta tämä olikin yhtä suuri yllätys kuin jos esim. Creativen tietokon kaiuttimissa olisikin yhtäkkiä ollut Martin Logan elektrostatti kaiuttimien veroinen ääni. Minä tiedä että ruotsalaiset ymmärtävät hyvin kuulokkeiden merkityksen äänen laatun ja moni niistä osta 100-150,- euron kuulokkeeitta sen takia että saa puhelimesta laduukas ääni ja nyt kysymys kuluu kuinka hyvin suomalaiset ovat perillä kuulokkeeisen merkityksestä kun on kyse laduksata äänest ja paljonko he ovat esim. valmitta sijoittaman siihen että esim . puhelimesta saa laduukas ääni. Teidän että noin 5 vuotta sitten moni osti Koss Porta Pro kuulokkeeitta jota halvasta 35-40,- hinnasta huolimatta ovat laduukkat ja heillä on varman jo aika kovat vaatimukset äänen suhten kun piitä olla ja aika hyvät kuulokket jotta ne vetäisi verta Koss Porta Pro kuulokkeeisin mutta samalla myös moni suomalainen käyttä nittä mitkä tulevat puhelimen mukana joten heillä ei ole käytämössä minkänlaiset vaatimukset äänen ladun suhten eli tästä pättelen että ihmiset jakautuva kahten ryhmän eli ne joilla on kovat vatimukset ja ne joilla ei ole vatimuksia ollekan. Ennen vanhan minulla oli 600 ohmin Beyerdynamic DT-500 ja Technic SU-V90D vahvistin ja kuvittelin että jos halua sellaiset mitkä soi niin ne piitä olla 600 ohm ja siihen 2x100 wattin vahvistin eli kuivittelin että tarvitse kutio tumia ja kun joku sanoi että ipod ja Koss Porta Pro tule hyvä ääntä niin sanoin että älä nyt naurata ei muutamalla milli watilla ja 32 ohm kuulokkeeilla tule hyvä ääntä älä nyt naurata sehän on mahdottomus kunes sitten kokeilin ja totesin että yhtä hyvä ääni tule siitä yhdistelmästä kun minun kutio tuma yhdistelmästä joten rupesin kuntelemaan puhelimella musikkia...
Phones Kokonais markkina tilanten arvionti vaikea
Loymardz
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä963337Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3041833Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471677- 951530
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4101502Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4221393Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21320Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381147Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden276973Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun346972