Phones Kokonais markkina tilanten arvionti vaikea

Loymardz

Eli nyt on vimeisen 5 vuoden aikana suomessa tullut noin 40 uutta kuulokke merkkiä ja ulokomailtta saa vielä yhtä monta liisä mitä ei myydä suomessa ja kun sanotan ett minulla itsellä on noin 6 merkkiä mitä käyttän mitä olen todennut hyväksi eli Koss, AKG. Sennheiser, Beyerdynamic, Sony ja Philips ja sanotan että jos olisin esim. ollut 5 vuotta komassa vuodesta 2010-2015 välillä ja heti kun olisin herännyt mennyt ostamaan kuulokkeeitta niin olisin yhtäkki hämillä kun kauppoista yhtäkkiä löytysi noin 40 uutta merkkia ja kaikki vielä pakattu sitten että nittä ei pääse koe kunteleman eli vähän sama sitten osta joku niistä kuin jos vetäisi kortti kortti pakasta ja sitten näkis että tuliko huono vai hyvä kortti mutta kyllä minä sitten uuskon ja tässä on varman vähän psykologia muukanan että esim. AKG mitä on tehnyt kuulokkeetta 65 vuotta teke parempia kuin esim. Jabra mitä on tehnyt kuulokkeeitta noin 2 vuotta mutta tämä ei aina piidä paikkansa kun koe kuntelin likkessä Creative kuulokkeeitta ja yllätyin kun nissä olikin AKG veroinen äni kunnes selvisi ett Creative kuulokkeet teke denon mitä on yhtä hyvä merkki kuin esim. AKG ja minä olinkin vetännyt yhtäläisyys merkkejä Creative tietokone kaiuttimien välillä ja ajatellut että ei ne voi olla hyvät mutta tämä olikin yhtä suuri yllätys kuin jos esim. Creativen tietokon kaiuttimissa olisikin yhtäkkiä ollut Martin Logan elektrostatti kaiuttimien veroinen ääni. Minä tiedä että ruotsalaiset ymmärtävät hyvin kuulokkeiden merkityksen äänen laatun ja moni niistä osta 100-150,- euron kuulokkeeitta sen takia että saa puhelimesta laduukas ääni ja nyt kysymys kuluu kuinka hyvin suomalaiset ovat perillä kuulokkeeisen merkityksestä kun on kyse laduksata äänest ja paljonko he ovat esim. valmitta sijoittaman siihen että esim . puhelimesta saa laduukas ääni. Teidän että noin 5 vuotta sitten moni osti Koss Porta Pro kuulokkeeitta jota halvasta 35-40,- hinnasta huolimatta ovat laduukkat ja heillä on varman jo aika kovat vaatimukset äänen suhten kun piitä olla ja aika hyvät kuulokket jotta ne vetäisi verta Koss Porta Pro kuulokkeeisin mutta samalla myös moni suomalainen käyttä nittä mitkä tulevat puhelimen mukana joten heillä ei ole käytämössä minkänlaiset vaatimukset äänen ladun suhten eli tästä pättelen että ihmiset jakautuva kahten ryhmän eli ne joilla on kovat vatimukset ja ne joilla ei ole vatimuksia ollekan. Ennen vanhan minulla oli 600 ohmin Beyerdynamic DT-500 ja Technic SU-V90D vahvistin ja kuvittelin että jos halua sellaiset mitkä soi niin ne piitä olla 600 ohm ja siihen 2x100 wattin vahvistin eli kuivittelin että tarvitse kutio tumia ja kun joku sanoi että ipod ja Koss Porta Pro tule hyvä ääntä niin sanoin että älä nyt naurata ei muutamalla milli watilla ja 32 ohm kuulokkeeilla tule hyvä ääntä älä nyt naurata sehän on mahdottomus kunes sitten kokeilin ja totesin että yhtä hyvä ääni tule siitä yhdistelmästä kun minun kutio tuma yhdistelmästä joten rupesin kuntelemaan puhelimella musikkia..

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omanimimerkki

      Kuulokkeille on käynyt näemmä kuten kännyköille. Sama sisus eri kuorissa.

    • Loymardz

      Piiitä varman paikkansa eli esim. JBL sama sisuus kuin AKG ja Creative sama sisus kuin Denon toki jossain on parempi ja jossain on huonompi sisus mutta toki on vaikea tietä kuinka laadukas sisus on missäkin ja jotkut ovat kallit mutta halpa sisus kun nillä on voimakas brändäminen eli panostavat suuren osan budgetista markinonintin esim. Beats By Dr Dre eli ne maksa noin 399,- kaupassa ja 17,.90,- valmista ja sitten nissä on paljon elektronikka esim. vasta melu ja blue tuoth ja äänen parannus piiri joten esim. sen takia kalvot maksa 0.50,- kpl mutta oletan että jos kuulokkeet ovat hyvät niin ei tarvitse äänen parannus piriä eli oletan että jos kuulokkeet ovat hyvät niin ääni ei tarvitse keinotekoisesti paranta toki Beats By Dr Dre kuulokkeet maksavat 199-1299,- välillä mallista rippuen kyseinen malli mitä maksoi 17.90,- valmista maksoi 399,- kaupassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe