Mul on just ja ois kiva saada jtn vinkkei lisää muiltkin... ja ei pliis negatiivisii kommentei oon saanu kuulla niit iha tarpeeks kaikilt
Onks tääl ketää jol on syömis häiriö
9
67
Vastaukset
Minulla on yhdys sana häiriö enkä osaa kirjoittaa yhdys sanoja sen takia. Yhdys sanat ovat minulle erittäin hankalia. Menen nyt syömään herne keittoa, ruis leipää ja kyyti pojaksi kevyt maitoa. Eikä unohdeta jälki ruoaksi suklaa konvehteja.
- annanvinkin
En sairasta sitä mut voin antaa parhaimman vinkin kaikista:
.
.
.
.
Mene hoitooon tai kuolet anoreksiaas. :) - anoreksiajo5vuotta
Mull on anoreksia. Koita parantua ennen kuin menee liian pitkälle.
- Joku13v.tyttö
Itellä ei oo enkä tunne ketää jol ois mut yritän silti auttaa
1. Ota tavoitteeks et vähennät vaa an katsomista (jos siis tuijotat sitä paljon) esim. Jos vaik kattois 5 päiväst nii qina viikko kerrallaa vähennät kerra kunnes ehkä enintää 4viikos
2. Ota toinenkin tavoite. Ala syödä väcä vähältä enemmän. Lisää vaikka joka viikko/päivä ruoka-annokseesi hieman enenmän ja syö ne kaikki.
3. Lähde kaverisi kanssa jonnekkin ulos syömään jolloin kaverisi voi tukea sinua ja saat EHKÄ paremmin syötyä kun sinulla on hauskaa
4. Liikunta: älä ota liian tarkkaa treeni aikataulua.voit joustaa aikataulusta jopa tämmösestä hyvästä Liiku esim näin
A. Vatsalihakset Ma Ke La
B. Lenkillä noin 3-5km. Max5 kertaa viikossa
kävely portaat ja muu hyötyliikunta
Toivottavasti auttoi- Syömishäiriö
Et tainnu ihan tajuta haluun vinkkei siihe etten jää kiinnii.... koska en oo lopettamas en ees pysty enäää :/
- kaikestaselviytyy
parempi että kerrot! vot kuolla siihen! mulla oli lievä anoreksia 13 vuotiaana joka kesti vuoden kunnes mä lähdin iskän kanssa sairaalaan sillo se lääkäri sano et joko sä syöt tai sä joudut tiputukseen? sillon mä heräsin et ei vittu mitä mä oon menny tekee kattelin kuinka kaikki muut on niin kauniita ja mä oon tämmöne lauta..siitähän se lähti..lääkäri kerto mitä tapahtuu jos en syö ja lääkäri pelasti mut ja herätti mut ja tajusin et hei mä oon just hyvä näin ja aloin syömään, ja sen jälkee olin vuodessa terve tyttö :) ymmärrän sun tuskan ja miltä susta tuntuu mut ajattele hetki ja mieti mitä sä haluat, sä oot nätti veikkaan et tyttö oot :), sä tuut tuosta selviytyyn, uskon suhun :)
- Huuuuoh
Ei kukaan jakele vinkkejä hitaaseen itsensä tappamiseen.
- Laihaksi
Hei! Tässä muutama helppo vinkki jonka oon itse huomannut todella tehokkaaksi :)
1. Aina kun tunnet nälkää/ halua syödä, juo vettä. (kannaattaa myös juoda paljon vettä suunnitellun syömisen alle, niin et jaksa syödä niin paljon.)
2. Makean himoon auttaa purkka, ja lisäksi sen jauhaminen kuluttaa kaloreita, ja huijaa aivoja ajattelemaan että syöt.
3. hyötyliikunta. Valitse aina portaat hissin sijaan, kannaattaa myös esim tehdä kyykkyjä ja punnerruksia vessassa.
4. Riisikakut, piltit ja sokerittomat mehukeitot on vähä kalorisia ja toimii hyvin nälkään ja huijauksena läheisille että syöt hyvin.
5. käy puntarilla vähintään kerran viikossa ja mittaa itsesi mittanauhalla!
Onnea matkaan!- Väsyttää
Yritäkkös tappaa alottajan vai?? Tossa aikasemmin kävi jo ilmi et sillä on anoreksia ja sä jakelet jotain laihutusvinkkejä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504