Onks tääl ketää jol on syömis häiriö

Syömishäiriö

Mul on just ja ois kiva saada jtn vinkkei lisää muiltkin... ja ei pliis negatiivisii kommentei oon saanu kuulla niit iha tarpeeks kaikilt

9

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla on yhdys sana häiriö enkä osaa kirjoittaa yhdys sanoja sen takia. Yhdys sanat ovat minulle erittäin hankalia. Menen nyt syömään herne keittoa, ruis leipää ja kyyti pojaksi kevyt maitoa. Eikä unohdeta jälki ruoaksi suklaa konvehteja.

• annanvinkin

En sairasta sitä mut voin antaa parhaimman vinkin kaikista:

.

.

.

.

Mene hoitooon tai kuolet anoreksiaas. :)

• anoreksiajo5vuotta

Mull on anoreksia. Koita parantua ennen kuin menee liian pitkälle.

• Joku13v.tyttö

Itellä ei oo enkä tunne ketää jol ois mut yritän silti auttaa

1. Ota tavoitteeks et vähennät vaa an katsomista (jos siis tuijotat sitä paljon) esim. Jos vaik kattois 5 päiväst nii qina viikko kerrallaa vähennät kerra kunnes ehkä enintää 4viikos

2. Ota toinenkin tavoite. Ala syödä väcä vähältä enemmän. Lisää vaikka joka viikko/päivä ruoka-annokseesi hieman enenmän ja syö ne kaikki.

3. Lähde kaverisi kanssa jonnekkin ulos syömään jolloin kaverisi voi tukea sinua ja saat EHKÄ paremmin syötyä kun sinulla on hauskaa

4. Liikunta: älä ota liian tarkkaa treeni aikataulua.voit joustaa aikataulusta jopa tämmösestä hyvästä Liiku esim näin

A. Vatsalihakset Ma Ke La
      B. Lenkillä noin 3-5km. Max5 kertaa viikossa
      kävely portaat ja muu hyötyliikunta

Toivottavasti auttoi

• Syömishäiriö

Et tainnu ihan tajuta haluun vinkkei siihe etten jää kiinnii.... koska en oo lopettamas en ees pysty enäää :/

• kaikestaselviytyy

parempi että kerrot! vot kuolla siihen! mulla oli lievä anoreksia 13 vuotiaana joka kesti vuoden kunnes mä lähdin iskän kanssa sairaalaan sillo se lääkäri sano et joko sä syöt tai sä joudut tiputukseen? sillon mä heräsin et ei vittu mitä mä oon menny tekee kattelin kuinka kaikki muut on niin kauniita ja mä oon tämmöne lauta..siitähän se lähti..lääkäri kerto mitä tapahtuu jos en syö ja lääkäri pelasti mut ja herätti mut ja tajusin et hei mä oon just hyvä näin ja aloin syömään, ja sen jälkee olin vuodessa terve tyttö :) ymmärrän sun tuskan ja miltä susta tuntuu mut ajattele hetki ja mieti mitä sä haluat, sä oot nätti veikkaan et tyttö oot :), sä tuut tuosta selviytyyn, uskon suhun :)

• Huuuuoh

Ei kukaan jakele vinkkejä hitaaseen itsensä tappamiseen.

• Laihaksi

Hei! Tässä muutama helppo vinkki jonka oon itse huomannut todella tehokkaaksi :)

1. Aina kun tunnet nälkää/ halua syödä, juo vettä. (kannaattaa myös juoda paljon vettä suunnitellun syömisen alle, niin et jaksa syödä niin paljon.)

2. Makean himoon auttaa purkka, ja lisäksi sen jauhaminen kuluttaa kaloreita, ja huijaa aivoja ajattelemaan että syöt.

3. hyötyliikunta. Valitse aina portaat hissin sijaan, kannaattaa myös esim tehdä kyykkyjä ja punnerruksia vessassa.

4. Riisikakut, piltit ja sokerittomat mehukeitot on vähä kalorisia ja toimii hyvin nälkään ja huijauksena läheisille että syöt hyvin.

5. käy puntarilla vähintään kerran viikossa ja mittaa itsesi mittanauhalla!

Onnea matkaan!

• Väsyttää

Yritäkkös tappaa alottajan vai?? Tossa aikasemmin kävi jo ilmi et sillä on anoreksia ja sä jakelet jotain laihutusvinkkejä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4272
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2495
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      104
      2426
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      106
      2201
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1927
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1925
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1597
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1578
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      189
      1575
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      77
      1366
    Aihe