Wow! Onhan söötti tuo Rosa Meriläisen poika. TV-2 Vanhemmuus-illassa nyt.
Frans Frangen
7
4947
Vastaukset
- vapaatakasvattomuutta
Eipä ole pojan tarvinnut hampaitakaan pestä. Eikä varmaan halua oikomishoitoonkaan. Tarviikohan tulevan nuoren viherfeministin edes pyllyään pyyhkiä, jossei huvita?
- tri_Pili
Poikako se onkin. Ei tule Rosasta isoäitiä vaan tuskinpa toivookaan.
- oikeus.voittaaa
En tykkää tyylisät! Jos Tuksu ja Veijo Lalli saa ihanan pikku tytön ni Tuksu pukee sen ihanaksi Prinsessaksi, siinä näädät sitten paniikissa kateudesta!!!
- pienoismalli
Poika on kuin pienoismalli isästään kaikkia fyysisiä piirteitä myöten. Kasvojen muoto, hampaat, leuka jne.. aivan kuin olis suustaan sylkäissyt. Silmien ruskea väri äidin peruja, onhan ruskea dominoiva väri perimässä.
Aika näyttää mikä on vapaan kasvatuksen tulos. Poika saa pitää pitkiä hiuksia, saanut haluamansa värin hiuksiinsa jne... ilmeisesti kaikki kysytään tyyliin, mitä haluat..?- mummeeli
Sil on ihanan näkönen tukka, oon kade.
- chisufani
Tulevaisuuden päättäjiä nämä.
- Dentist2100
Minusta hän näytti enemmänkin pikkutytöltä kuin pikkupojalta. Toivottavasti hänelle on varattu aika hammaslääkärissä lähiaikoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil211233