kokemuksia VFR800 hondasta osto mielessä

elukka

Kertokaapa viisaat ja rohkeat vfr kuskit kokemuksia ko pyörästä.
Mitä kanattaa katsoa kun on kauppaa tekemässä???
Mistä vfr kilahtaa ja onko kokemusta kuinka ikävä pyörä on korjailla???
Olen aika isokokoinen joten onki liian pieni keksintö vaiko kestääkö isonkin miehen alla??
Kaikki asiallinen kommentti otetaan kiitollisuudella vastaan.
Kiitos jo etukäteen vastauksistanne
Elukka

8

6857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JKT

Loistava pyörä, joka sopii isommallekkin kuskille. Itse olen 190 cm pitkä ja mukavasti mahdun kyytiin.

Ko. pyörässä ei juurikaan ole tyyppivikoja. Takapyörän laakeri kannattaa tarkistaa, pyöritä rengasta ja katso pyöriikö hyvin ilman kummempia vastuksia. Luonnollisesti tarkista myös kulutusosat.

98-02 mallisissa VFR:issä regulaattori/jännitteensäädin saattaa paukahtaa, mutta se on varsin helppo vaihtaa itsekkin ja tarvikeosia saa kohtalaisen edukkaasti.

Pomminvarmaa pyörää olet ostamassa, joten ei muuta kuin bensaa tankkiin ja menoksi.

• niilo

Kait se on semmonen perusverme. Ei paras missään mutta tasainen kaikessa. Mitä itse olen kokeillut niin mielestäni luonteeton ja vähän pliisu.

• vfr 800

minulla olis myytävänä vfr 800 -99, musta väriltään,uudetketjut/rattaat,uudet jarrupalat. löytyy myös hyllystä takalaukku givinteline ja soolokuuppa.
        original hiilik.putki. oiskohan siinä nyt n.40tkm mitassa.otahan yht., jos hyvää haet.

• elukka
        vfr 800 kirjoitti:

minulla olis myytävänä vfr 800 -99, musta väriltään,uudetketjut/rattaat,uudet jarrupalat. löytyy myös hyllystä takalaukku givinteline ja soolokuuppa.
        original hiilik.putki. oiskohan siinä nyt n.40tkm mitassa.otahan yht., jos hyvää haet.

laita jotain yhteyttä jos haluut yhteyttä... Kiinnostaa musta 99 40t vedetty peli eli yhteys tieoja laita niin hierotaan kauppoja...

• 34000 km

ajettuna. Ajoin kesän aikana 13.000 km. Ei löytynyt
      moitittavaa ajamiseltaan, eikä myöskään vikoja.
      Olen 180 cm pitkä, asento sopiva minulle.
      Kaveri 188 cm ja 120 kg sanoi kokeiltuaan että tilaa
      riittää. Pyörässä ei ole tyyppivikoja.
      Hiukan hankala löytää käytettynä sopivaa.
      Kyllä minusta 1000F on värittömämpi, hajuttomampi ja mauttomamampi..

• Omistan, kyllä

Vähän pitää VTR:ää puolustaa :) Itse kun olin pyörän ostossa niin katselin kanssa VFR:ää. No yksi tyyppi sitten sanoi että oletkos katsellut VTR:ää? Samanoloinen pyörä, halvempi, yhtä hyvä ajaa ja kaikinpuolin mainio peli. No menin sitten ajamaan VTR:llä ja olin myyty mies. Vääntöä ajo-ominaisuuksia ja vauhtia riittää ihan riittävästi. Eräs tyyppi joka enemmänkin harrastanut moottoripyöriä sanoi että VTR:ää ja VFR:ää ei voi verrata väännöissä kun jostain syystä tämä 800 malli on laiskistunut verrattuna 750. Sanoi että jos ajetaan suurimalla vaihteella esim 100 km/h ja käännetään tupit nurin niin VTR lähtee 6-0. Kokeillahan tuo pitäisi että varmuus saataisiin. Ainoa huono puoli VTR:ssä on että siihen ei oikein saa laukkuja.

• Hondaa en vaihda

Mulla oli 750 VFR ja kelasin siihen 125t mittariin ennen kuin myin pois. Varsinaisia vikoja ei ollut elinkaaren aikana, mutta lopussa alkoi loota pitämään meteliä. Alakierroksilla jos tarjosi kaasua niin kuului omituista kolinaa. Lisäksi kone alkoi käydä turhan kuumana ja vapaavalon anturi alkoi reistailemaan sekä startin solenoidi tai mitkä rattaat siellä nyt olikaan.

Enkä jaksanut enää oikein korjailla niin paljo ajettua, mutta mukava pyörä muuten.

• Hondaa en vaihda

Niin, meinas unohtua, että ohjastangon laakeri kulu jotenki väljäksi ja alkoi esiintyä vispaamista parinsadan pinnassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2298
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1893
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      28
      1602
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1560
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1366
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      184
      1214
    7. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      122
      1170
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1130
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      952
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      949
    Aihe