<3..............
Vastaukset 12
- näytänkömukaAnnelta
Risto kuule, miksi sä pidät korkin kiinni kun en kirjoittele? Eilen monta lavaa kun juttua tuli. Tuottaako tekstini sinulle niin kovaa tuskaa?
- eisustakiinni
Et ole Anne. Olet käsittäny väärin koko palstan.
- annapavinkkiä
eisustakiinni kirjoitti:
Et ole Anne. Olet käsittäny väärin koko palstan.
No niin ilmeisesti sitten olen. Voiko tän jotenkin Käsittää? Kerropa oikea tapa käsittää niin olen iloinen.
- muutamavinkki
annapavinkkiä kirjoitti:
No niin ilmeisesti sitten olen. Voiko tän jotenkin Käsittää? Kerropa oikea tapa käsittää niin olen iloinen.
Ensiksi sun täytyy kehittää sun päättelykykyä, koska luulet Ristoa joksikin ihan muuksi kuin kuka hän on. Sitten sun täytyy hillitä luulojasi, koska luulet ihan liikaa ja oletat väärin. Kolmanneksi sun täytyy ottaa yhteys siihen ikävöimääsi oikeasti eikä kirjotella tänne, silloin tiedät varmasti kenen kanssa olet tekemisissä.
- juuvaanvaa
muutamavinkki kirjoitti:
Ensiksi sun täytyy kehittää sun päättelykykyä, koska luulet Ristoa joksikin ihan muuksi kuin kuka hän on. Sitten sun täytyy hillitä luulojasi, koska luulet ihan liikaa ja oletat väärin. Kolmanneksi sun täytyy ottaa yhteys siihen ikävöimääsi oikeasti eikä kirjotella tänne, silloin tiedät varmasti kenen kanssa olet tekemisissä.
okei
- annapavinkkiä
muutamavinkki kirjoitti:
Itse asiassa en yhtään tiedä kuka Risto on. Pitäisikö tämä osata päätellä jostakin?
Vilkkaalla mielikuvituksella varustettu luulee, mutta järki päässä kulkeva tietää ne vain luuloiksi tai arvauksiksi, joita voi kaikkia testata.
Kolmanneksi, olen ottanut, saanut selkeän vastauksen ja asiat on Irl selvät. Voinen silti täällä kaivata ja haaveilla. Itselleni en koe sitä haitalliseksi ja tuskin anonyyminä toisellekaan.
Mikä SINUN mielestäsi on palstan tarkoitus tai olemassaolon syy? - ihqua
annapavinkkiä kirjoitti:
Itse asiassa en yhtään tiedä kuka Risto on. Pitäisikö tämä osata päätellä jostakin?
Vilkkaalla mielikuvituksella varustettu luulee, mutta järki päässä kulkeva tietää ne vain luuloiksi tai arvauksiksi, joita voi kaikkia testata.
Kolmanneksi, olen ottanut, saanut selkeän vastauksen ja asiat on Irl selvät. Voinen silti täällä kaivata ja haaveilla. Itselleni en koe sitä haitalliseksi ja tuskin anonyyminä toisellekaan.
Mikä SINUN mielestäsi on palstan tarkoitus tai olemassaolon syy?Miksi kuvittelet sitten olevasi Anne ja että Riston kirjotukset jotenkin liittyisi suhun. Sekotat Riston ja Annen välejä kirjottamalla ihan kuin tuntisit Riston.
Sekoilustasi on haittaa muille. - vastaanvielä
ihqua kirjoitti:
Miksi kuvittelet sitten olevasi Anne ja että Riston kirjotukset jotenkin liittyisi suhun. Sekotat Riston ja Annen välejä kirjottamalla ihan kuin tuntisit Riston.
Sekoilustasi on haittaa muille.En kuvittele olevani Anne. Kommentoin vain hassua asiaa jonka muutaman kerran olen huomannut. Sattumaa varmaan. Vapaa sana silti, kaikille.
Miksi ihmeessä R ja A vain täällä kommunikoivat? Jos muut haittaavat, menkööt muualle juttelemaan. Hankkisivat oman ryhmän. - Kerrotkolisää
vastaanvielä kirjoitti:
En kuvittele olevani Anne. Kommentoin vain hassua asiaa jonka muutaman kerran olen huomannut. Sattumaa varmaan. Vapaa sana silti, kaikille.
Miksi ihmeessä R ja A vain täällä kommunikoivat? Jos muut haittaavat, menkööt muualle juttelemaan. Hankkisivat oman ryhmän.Millä nimimerkillä kirjottelet, tai linkitä joku eilinen juttusi johon Risto on mielestäsi reagoinut?
Täällä on paljon sattumia, samoin kuin irl sattuu myös paljon sattumia jotka ei tarkoita mitään. - enpäslinkitä
Kerrotkolisää kirjoitti:
Millä nimimerkillä kirjottelet, tai linkitä joku eilinen juttusi johon Risto on mielestäsi reagoinut?
Täällä on paljon sattumia, samoin kuin irl sattuu myös paljon sattumia jotka ei tarkoita mitään.Niinkuin sitä en tajuaisi:D Mut jotkut sattumat ei oo kyllä sattumaa tuolla & täällä, eikä varsinkaan täältä tuonne;)
- EmmeMeJuo
Me emme juo nyt olutta !
- ex-morkkis
oluet pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2242265
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,521332Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861167- 811006
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 76875
- 100812
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77757Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.360741- 40731