Nyt juodaan olutta........

<3..............

12

76

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näytänkömukaAnnelta

Risto kuule, miksi sä pidät korkin kiinni kun en kirjoittele? Eilen monta lavaa kun juttua tuli. Tuottaako tekstini sinulle niin kovaa tuskaa?

• eisustakiinni

Et ole Anne. Olet käsittäny väärin koko palstan.

• annapavinkkiä
        eisustakiinni kirjoitti:

Et ole Anne. Olet käsittäny väärin koko palstan.

No niin ilmeisesti sitten olen. Voiko tän jotenkin Käsittää? Kerropa oikea tapa käsittää niin olen iloinen.

• muutamavinkki
        annapavinkkiä kirjoitti:

No niin ilmeisesti sitten olen. Voiko tän jotenkin Käsittää? Kerropa oikea tapa käsittää niin olen iloinen.

Ensiksi sun täytyy kehittää sun päättelykykyä, koska luulet Ristoa joksikin ihan muuksi kuin kuka hän on. Sitten sun täytyy hillitä luulojasi, koska luulet ihan liikaa ja oletat väärin. Kolmanneksi sun täytyy ottaa yhteys siihen ikävöimääsi oikeasti eikä kirjotella tänne, silloin tiedät varmasti kenen kanssa olet tekemisissä.

• juuvaanvaa
        muutamavinkki kirjoitti:

Ensiksi sun täytyy kehittää sun päättelykykyä, koska luulet Ristoa joksikin ihan muuksi kuin kuka hän on. Sitten sun täytyy hillitä luulojasi, koska luulet ihan liikaa ja oletat väärin. Kolmanneksi sun täytyy ottaa yhteys siihen ikävöimääsi oikeasti eikä kirjotella tänne, silloin tiedät varmasti kenen kanssa olet tekemisissä.

okei

• annapavinkkiä
        muutamavinkki kirjoitti:

Itse asiassa en yhtään tiedä kuka Risto on. Pitäisikö tämä osata päätellä jostakin?
        Vilkkaalla mielikuvituksella varustettu luulee, mutta järki päässä kulkeva tietää ne vain luuloiksi tai arvauksiksi, joita voi kaikkia testata.
        Kolmanneksi, olen ottanut, saanut selkeän vastauksen ja asiat on Irl selvät. Voinen silti täällä kaivata ja haaveilla. Itselleni en koe sitä haitalliseksi ja tuskin anonyyminä toisellekaan.
        Mikä SINUN mielestäsi on palstan tarkoitus tai olemassaolon syy?

• ihqua
        annapavinkkiä kirjoitti:

Itse asiassa en yhtään tiedä kuka Risto on. Pitäisikö tämä osata päätellä jostakin?
        Vilkkaalla mielikuvituksella varustettu luulee, mutta järki päässä kulkeva tietää ne vain luuloiksi tai arvauksiksi, joita voi kaikkia testata.
        Kolmanneksi, olen ottanut, saanut selkeän vastauksen ja asiat on Irl selvät. Voinen silti täällä kaivata ja haaveilla. Itselleni en koe sitä haitalliseksi ja tuskin anonyyminä toisellekaan.
        Mikä SINUN mielestäsi on palstan tarkoitus tai olemassaolon syy?

Miksi kuvittelet sitten olevasi Anne ja että Riston kirjotukset jotenkin liittyisi suhun. Sekotat Riston ja Annen välejä kirjottamalla ihan kuin tuntisit Riston.
        Sekoilustasi on haittaa muille.

• vastaanvielä
        ihqua kirjoitti:

Miksi kuvittelet sitten olevasi Anne ja että Riston kirjotukset jotenkin liittyisi suhun. Sekotat Riston ja Annen välejä kirjottamalla ihan kuin tuntisit Riston.
        Sekoilustasi on haittaa muille.

En kuvittele olevani Anne. Kommentoin vain hassua asiaa jonka muutaman kerran olen huomannut. Sattumaa varmaan. Vapaa sana silti, kaikille.
        Miksi ihmeessä R ja A vain täällä kommunikoivat? Jos muut haittaavat, menkööt muualle juttelemaan. Hankkisivat oman ryhmän.

• Kerrotkolisää
        vastaanvielä kirjoitti:

En kuvittele olevani Anne. Kommentoin vain hassua asiaa jonka muutaman kerran olen huomannut. Sattumaa varmaan. Vapaa sana silti, kaikille.
        Miksi ihmeessä R ja A vain täällä kommunikoivat? Jos muut haittaavat, menkööt muualle juttelemaan. Hankkisivat oman ryhmän.

Millä nimimerkillä kirjottelet, tai linkitä joku eilinen juttusi johon Risto on mielestäsi reagoinut?
        Täällä on paljon sattumia, samoin kuin irl sattuu myös paljon sattumia jotka ei tarkoita mitään.

• enpäslinkitä
        Kerrotkolisää kirjoitti:

Millä nimimerkillä kirjottelet, tai linkitä joku eilinen juttusi johon Risto on mielestäsi reagoinut?
        Täällä on paljon sattumia, samoin kuin irl sattuu myös paljon sattumia jotka ei tarkoita mitään.

Niinkuin sitä en tajuaisi:D Mut jotkut sattumat ei oo kyllä sattumaa tuolla & täällä, eikä varsinkaan täältä tuonne;)

• EmmeMeJuo

Me emme juo nyt olutta !

• ex-morkkis

oluet pois

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      2017
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      850
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      52
      756
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      43
      682
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      43
      651
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      47
      614
    7. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      606
    8. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      564
    9. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      29
      546
    10. 48
      541
    Aihe