Hyvä asiallinen juttu

näinseon

10

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä.juttuon

      Joku voisi tehdä sellaisen yksinkertaistetun selkokielisen tilastoon pohjautuvan jutun, niin sen ymmärtäisi jokainen, eikä tarvitsis enää luulla.

      • Tasapuolisuudennimissä

        Ainakin se selvisi, ettei kantikset ole raiskauksissa yhtään puhtoisempia.


    • dfyhkjdfgjlk

      taidat oikeesti olla tyhmä? Vai esitätkö?

    • keskustelutaito

      Tuoko on sinusta keskustelua? Solvata tyhmäksi?

    • Onneksi_tajuan_vilpin

      Asiallinen, jos pitää propagandaa asiallisena. Noudatti sokeasti ylempää annettua määräystä, mamut hyviä, kasut pahoja.

      Puhe vuoden aikana poliisille ilmoitetusta kymmenestä mamun suorittamasta raiskauksesta perustuu joko sääntöjenvastaiseen rekisteröintiin, tai tarkoitukselliseen harhautukseen. Tekijän vierasmaalaisuuden on saanut merkitä vasta marraskuun aikana, joten nuo kymmenen tapausta on rekisteröity 1/12 vuodessa. Tiedotusohjeenmukaisesti ajan lyhyyttä ei tietenkään mainita, koska tilanne ei enää näyttäisi niin vähäpätöiseltä.

      Puuttui vaan "tarkennus", että suomalaiset miehet raiskaavat Suomessa enemmän kuin maahan tulleet vierasmiehet. Mamujen osuus on kokonaisuuden kannalta niin pieni, että he voisivat oikeastaan vähän lisätäkin tointaansa, eikä se siltikään olisi suvaitsevaiston mielestä merkittävä uhke.

    • 0901

      Pikku virhe argumentissasi!
      Poliisi on merkinnyt rekisteriin tiedon tekijän turvapaikanhakuprosessin vaiheesta vasta marraskuun alusta.
      Tekijöiden kansalaisuuksista on rekistereissä tiedot jo monelta vuodelta ja on osattu eritellä mistä maasta tulevat tekevät mitäkin rikoksia.
      Muistetaannyt edelleen, että on eri asia olla turvapaikanhakija, maahanmuuttaja, oleskeluluvan saanut jne.

      • Onneksi_tajuan_vilpin

        Kiitos oikaisusta. Jälleen tuli todistetuksi, miten tärkeää on, että asioista puhutaan avoimesti niitten oikeilla nimillä.


    • utedcvbu

      Tahtoisin lukea enemmän uutisointia näistä faktoista. Media nostaa mielellään esiin mamutekoja joska niistä saa varmasti klikkauksia.

    • epäreilua

      Niin tahtoisin minäkin. Harmillisen vähän on näitä jalat maahan palauttavia juttuja.
      Enemmän klikkausia kun saa yltiöpositiivisilla tai negatiivisilla jutuilla.
      Ääripäille on tarjolla juttuja, mutta meidät "tavalliset ihmiset" on unohdettu kohderyhmänä.

    • persunpatonki

      Kaikkein parasta on, että persupomo Matti Putkonen on tuomittu raiskauksesta. En ole kuullut yhdenkään persun sitä koskaan tuomitsevan. Eikä asia edes haittaa heitä. Ei Harjavallan persujakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      1948
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      207
      1611
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      54
      1286
    4. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1208
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      108
      1184
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1025
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      920
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      866
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      827
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      781
    Aihe