Nyt on helpompi seurata aloituksia:
Tyhjä puhekupla tarkoittaa sitä, että asia on täysin yhdentekevä, pelkkää höpinää ja se ei kiinnosta ketään.
Mutta kyllähän se on jo ilman puhekuplaakin huomattu.
Uusi puhekupla on nyt käytössä
8
340
Vastaukset
- mimmimum-mi
Huomasin kuplan tulleen sivulle...logiikka ei oikein aukene minulle....
Kysymysmerkkiä joihinkin laittaa...kaikkin kysyviin ei ...ei se silti minua haittaa...
Mitähän muita merkkejä löytyy....kiva pieni ulkonäkö piristys...- morsetetaan
Pistekirjoitus voisi olla seuraava uudistus.
- eppu2
Vein nuolen kuplan päälle. Tuli teksti, yleinen ja siinä missä on kysymysmerkki tuli teksti, kysymys.
- Eitapahdumitään
eppu2 kirjoitti:
Vein nuolen kuplan päälle. Tuli teksti, yleinen ja siinä missä on kysymysmerkki tuli teksti, kysymys.
Ei tunnu kännyssä toimivan.
- ö-Öö
Joutavaa puuhastelua.
Suoli24 käyttää vähäisenkin osaamisensa sivuston toiminnan sotkemiseen ja täysin toisarvoisiin ulkonäköasioihin. Mun vankka mielipide tästä "uudistuksesta: Net on taas saaneet jostain ilmaisia amisharjoittelijoita duuniin ja oikein keksineet niille jotain tekemistä. Kun noita harjoittlijoita taas muutaman vuoden pyörii, portaali onkin sitten taas niin solmussa, että pitääpi pitää pieni päivityskatko, jonka aikana virheet korjataan ja turhakkeet poistetaan. Näin se ennenkin on mennyt.
Puurakenne takaisin. Ainoa "uudistus", missä ois järkeä, sitä ne ei suostu tekemään sitten millään.
=DW=- Puskarakennekin.kelpaa
Puurakennetta on huudettu takaisin JO neljä viisi vuotta, ainakin! Lähes kaikilla palstoilla. Se vaan tuntuu olevan ylitsesaavuttamaton yhtälö suomi24 portaalille ja siksi tästä on tullut lähes täydellinen "tyhjennysSuoli24"
- hyv.on
Selkeyttää huomattavasti yleisnäkymää !
- ent.siivoojaparka
On se hyvä, että meitä tomppeleita pikkusen opastetaan. Me kun emme itse ymmärrä, mikä on kysymys. Laittaisivat vielä erikseen selvennykset, mistä on kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️531934- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381649