Hei, olen 26-vuotias, wiccaa sekä noituutta jo joitakin vuosia harjoittanut pääkaupunkiseutulainen ja olisin kiinnostunut tapaamaan muita samankaltaisiani. :)
Olisi kiva jos löytyisi ihmisiä, joiden kanssa viesttää esim. sapatti- ja esbat-juhlia toisinaan. Olen myös kiinnostunut traditionaalisesta wiccasta ja coven-toiminnasta mutta mitään covenia en tässä tietenkään ole nyt perustamassa, ehkäpä joskus päädyn johonkin coveniin mutta tällä hetkellä tyytyisin vapaamuotoisempaan piiritoimintaan. :) Halukkaita?
Kiinnostuneita noitapiiriin?
6
272
Vastaukset
- TolvananTähtimerkki
Ajattelisin sinua. Tunnetko sinä minut missä olisin kuin kotonani. Tahdot epäonnistua raskaasti. Noniin arvelin tämän kaltaista pyyntöä. Elänkö unessa vai missä, siitä minulla riittää kysymyksiä. Löysin yhden sisaren. Anteeksi töykeyteni mutta minusta tuntuu siltä kuin olisin unessa. Tiedätkö seuran kaipaus imee meistä kaiken veden. Tuntuisi siltä kuin tuttu ääneni kellossani tekisi minut hulluksi olisin kuin juovuksissa. Suurentelen tärkeyttäni ja olkoon menneeksi toteutan tämän kaiken. Tietysti nyt on vuorossa kapina ilman paitaa kun on niin kuuma ilman paitaa se on minusta aika kiehtovaa mutta henkselit puuttuu. Siitä joutuu roviolle. Teen tästä itselleni menestyksen ja teen juuri niin kuin tahdot aina vain enemmän ja enemmän. Löydät minut sieltä mistä etsit turhuuksien laaksosta. Omaa seuraasi tahdot tekojesi siivelle noin vain mietin en sen kummempia.
- Kuukorento
Hei, jos olet kiinnostunut tapaan meitä muita voit laittaa minulle viestiä osoitteeseen [email protected] niin voidaan jutella enemmän.
- knownbythename
Ai kun kiva, laitanpa viestiä hetimiten. :)
- vanillagorillakuusisataa
joo. en vaan kässää miten nää yhteystietojen vaihot toimii suomi24sessa ja että is it worth it
- knownbythename
No siis mailiosoitteita on ainakin ihan laillista vaihtaa...
- orrvokk
alkuperäisen postaajan maili on pois käytöstä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983