Rakastan sua......
<3
Anne..........
10
70
Vastaukset
- elluhallo
Risto
Miltä tuntuu kun rakastaa paljon? - khdyklhh
Ailahtelevainen olet, välillä vihaat, välillä rakastat!
- Ristonpienipulleroinen
Ei Risto oikeasti vihaa! Risto rakastaa täysillä:) ja Anne kanssa. Repikää siitä "otsikoita":D
- ReviItseSiitä
Ristonpienipulleroinen kirjoitti:
Ei Risto oikeasti vihaa! Risto rakastaa täysillä:) ja Anne kanssa. Repikää siitä "otsikoita":D
Riston Anne ei ole mikään pulleroinen eikä palleroinen.
Anne......
Puhu minulle.....
<3- Helpostijossoitat
Puhuisin jos soittaisit mulle.
- Kordarikaupastavaan
Annea ei ole, valitettavasti, tällä palstalla, olen pahoillani, mutta ehkä se on hyvä asia. Koeta elää sen kanssa. Näin muuten kaupassa tässä taannoin vähän sellaisen hänen näköisensä mutta se olikin vain sinun entinen vaimosi:) Ehkä oli joku muu, mutta kun tekee töitä aamusta iltaan ja illasta aamuun niin voi erehtyä.
- Jossoittaisitpuhuisin
Risto_ kirjoitti:
Ei mun rakas täällä ole.......
:(Uskot kaikkia trolleja. :(
- Ällöttävää_manipulointia
Toivotaan että löydätte yhteisen sävelen, koska minua suoraan sanottuna vituttaa pyöriä sinun typerien tempauksiesi välittäjänä. Älä manipuloi muita mukaan juttuihisi jos et ole varma kuinka asiat menevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 50959
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että368791- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän121684- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594