Vaatimattomat olosuhteet

Lähemmäsluontoa

Minua on kiehtonut jo useamman vuoden yöpyminen laavuilla, metsäkämpissä ym. luonnon äärellä. Johtuuko tämä 50 ylittymisestä , vai vetääkö maa puoleensa. Luonnosta saatavaa rauhaa luultavasti älyää kaipaavan enemmän kun nuoruuden "höyryt" on ohitse.

6

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomennaATlle

Ollaan jotakuinkin saman ikäisiä. Ikä on siitä tympeä tauti, että iän myötä kaipaa parempia makuualustoja kuin nuorempana. Myös kylmänsieto on hyvistä makuupusseista huolimatta huonontunut; alle 10-asteen pakkasyöt metsässä eivät enää innosta. Sama juttu lämmönsiedon suhteen. Kesäiset telttavaellukset eivät kuumuuden vuoksi kiinnosta. Tulee paha- ja hermostunut olo siitä ylenmääräisestä hikoilusta.

• jaanakka

Varustekysymys se lämpötuntemus ja muut:
      Itsekkin kaipaan paksumpaa ja leveämpää makuualustaa nyt 50v.
      Makuupussi tuskin on lämpöisempi kuin ennen,mutta leveämpi saisi olla.
      En tykkää nukkua ahtaasti.
      Ja sekin vielä: olen vain 160 cm pitkä.
      Joten huonoa on löytää sopivaa retkeilykamaa/ vaatetta ihmiselle joka on tosi pätkä.

Vaatteissa hihat on liian pitkiä,helmat liian pitkiä...
      Jos housuissa on polvimuotoilut,ne on minulle liian alhaalla.

Useimmat asiat menee pieleen näillä mittasuhteilla mutta pakko elää näillä spekseillä.

• ukkeliMinäkin

Parastahan tässä kuitenkin on se, että me "veteraanit" mennä kihnutamme vaikka rullatuolilla sinne Sokostille emmekä jää vatuloimaan hankaluuksia.

• Onkopakkojoseitahdo

Tosi Erä-Jormalle ja -Lissulle Sokosti-haaste...24 tuntia aikaa. Autolta Sokostin huipulle ja takas. Ja jotta ei menisi pelkäksi urheiluksi, niin siihen kuuluu saunanlämmitys ja keskivahva viskikänni (n. 3dl) oluset Luirojärvellä. Lämmintähän ei reissussa ollut ku 27 astetta. Ei tarvita makuupussia, oli turhana painona vaan...Kuten telttakin...
      Ens kesäksi pitäis jotaki uutta keksiä...

• Vanha_Jeti

Menkää Nepaliin vaeltamaan muutamaksi viikoksi. Saa nukkua sängyssä.

• liitynjoukkooomm

Jos tuo on jokin viidenkympin hullutus, niin siinä tapauksessä täältä löytyy myös eräs pahasti sekaisin oleva 16- vuotias ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72