Uusi mint ilmestyi!!!

Toimivuusko

Vaihka pohjana on Ubuntu 14.04.3
Ei Mint ole yhtä vakaa ja toimiva kuin emonsa. Mutta kevyempi se on!
Mint Fanit innoissaan, mutta tavallisen käyttäjän syytä harkita sitä ubuntua!

10

184

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri päinvastaisia kokemuksia. Käytin pitkään minttiä mediaserverinä ja digitv tallentimena mutta ostin kesällä uudemman usb-digitv sovittimen jota mintin silloinen kerneli ei tukenut (oma moka) joten vaihdoin ubuntuun. Muutama kuukausi ubuntua ja lukemattomia kaatumisia ja siksi nauhoittamatta jääneitä ohjelmia. Kuukausi sitten vaihdoin takaisin uusimpaan minttiin ja rohkaistuin hakemaan siihen päivitysten hallinnan kautta vakiokerneliä uudemman 4.2 -sarjan kernelin. Nyt pannu on pyörinyt taas ongelmitta. Tällä 17 sarjan mintillä mennään niin kauan kuin siihen vaan tukea riittää.

• mitämitämitää

Miksei m-kar ole jo jankuttamassa että täytyy olla AINA uusin käyttis, muuten ei saa kaikkia tekstitiedostoja auki. Täytyy myös vähintään 7 vuotta etukäteen tietää mihin vaihtaa, aivan holtitonta touhua sinulla ))

• 987654s

Soopaa
      Mintin vakaudessa ja toimivuudessa ei ole minkäänlaista valittamista monivuotisen kokemuksen perusteella

• mintlinux-mään

Itse asiassa minulla ei ole Mint kaatunut kertaakaan ja minulla on se tällä hetkellä kolmessa koneessa. Olenkohan minä sitten vaan niin huippu näissä hommissa, ettei minulla kaadu;D

• kellemitenkin

Minttiä ja Ubuntua olen käyttänyt vuodesta 2009, mutta Ubuntun käyttö tyssäsi Unity-kuvakehissiin.
      Mintillä jatkan ja siinä pysyn, sen valtti kun on monipuolinen muokattavuus ja nimenomaan vakaus ilman nitään kaatumisia.

• keps

Hell yeah! Mint 17.2 päivitetty juuri 17.3 versioon, samalla kernelin päivitin versioon 4.2.0-19. En äkkiseltään ulkoisia eroja huomaa edelliseen versioon.

Mutta kaikki toimii mallikkaasti kuten aina! =)

• Kainalniemen-Hiki

Minulla Mint 17.3 ei ole kaatunut kertaakaan. Mint 17.1 on tehnyt sen kerran ja syy lienee ollut flash. Mint 17.xxx on ollut paras tähänastisista Minteistä ja olen ollut siihen todella tyytyväinen.

• powlejr

Miten käyttöjärjestelmä voi kaatua johonkin Flash kikkareeseen? Kuulostaa aika epävakaalta käyttöjärjestelmältä.

• no_pertti.perkele

Pervers sika lers

• MS_ass
        powlejr kirjoitti:

Miten käyttöjärjestelmä voi kaatua johonkin Flash kikkareeseen? Kuulostaa aika epävakaalta käyttöjärjestelmältä.

Ei pidä uskoa kaikkea mitä täällä kirjoitellaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      54
      1536
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      21
      1166
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      987
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      79
      720
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      698
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      21
      539
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      27
      520
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      54
      464
    9. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      27
      456
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      433
    Aihe