Hei!
Osaako joku kertoa miten tarkka on San Juanin kentän turvatarkastus elintarvikkeiden osalta? Saako maasta viedä koneeseen omia eväitä käsimatkatavaroissa?
Maahan kuuluu Yhdysvalloille mutta on itsehallinnossa.
Norwegian pyytää lennon aterioista 32€/matkustaja ja tämä tekisi meidän perheeltä 160€ joka on mielestäni aika paljon lentokoneruuasta!
Lisäksi olen aika varma että kun ruoka tuodaan niin lapsilla ei juuri silloin ole nälkä.
Omilla eväillä homma helpottuisi!
San Juan (Puerto Rico) turvatarkastus
4
168
Vastaukset
- Maalaisjärki33
Kansainväliset säännöt pätevät sielläkin. Niin nesterajoitukset kuin kuivan ruuan kuljetus. Veikkaanpa myös, ettei kentällä ole kobin kalliit ruokailut.
- perrito
Niin minäkin epäilen mutta kun Jenkkilän touhuista ei aina tiedä...
- TraditionalVaiLowCost
Ostit halvalla lipun Norwegianilta,halvat hinnat perustuvat siihen että kaikesta muusta maksat lisää.
Katso kokonaishintaa ja vertaa kumpi tulisi edullisemmaksi,perinteinen lentoyhtiö joka veloittaa jo lipun hinnassa valmiiksi matkatavarat sekä tarjoilun vai low-cost missä maksat asiat erikseen. - perrito
Kyllä on verrattu ja Norski tuli siltikin niin paljon halvemmaksi että se kannatti ottaa ehdottomasti. Karibian lennot alle 200€/suunta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup676060Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344294Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1062037- 631485
- 541205
- 2611147
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1281027Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49856Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31783Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39765