Hei!
Osaako joku kertoa miten tarkka on San Juanin kentän turvatarkastus elintarvikkeiden osalta? Saako maasta viedä koneeseen omia eväitä käsimatkatavaroissa?
Maahan kuuluu Yhdysvalloille mutta on itsehallinnossa.
Norwegian pyytää lennon aterioista 32€/matkustaja ja tämä tekisi meidän perheeltä 160€ joka on mielestäni aika paljon lentokoneruuasta!
Lisäksi olen aika varma että kun ruoka tuodaan niin lapsilla ei juuri silloin ole nälkä.
Omilla eväillä homma helpottuisi!
San Juan (Puerto Rico) turvatarkastus
4
165
Vastaukset
- Maalaisjärki33
Kansainväliset säännöt pätevät sielläkin. Niin nesterajoitukset kuin kuivan ruuan kuljetus. Veikkaanpa myös, ettei kentällä ole kobin kalliit ruokailut.
- perrito
Niin minäkin epäilen mutta kun Jenkkilän touhuista ei aina tiedä...
- TraditionalVaiLowCost
Ostit halvalla lipun Norwegianilta,halvat hinnat perustuvat siihen että kaikesta muusta maksat lisää.
Katso kokonaishintaa ja vertaa kumpi tulisi edullisemmaksi,perinteinen lentoyhtiö joka veloittaa jo lipun hinnassa valmiiksi matkatavarat sekä tarjoilun vai low-cost missä maksat asiat erikseen. - perrito
Kyllä on verrattu ja Norski tuli siltikin niin paljon halvemmaksi että se kannatti ottaa ehdottomasti. Karibian lennot alle 200€/suunta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904