Oliko muualla yrityksissä marraskuu järkyttävä noin myynnillisesti katsottuna?
Marraskuu myynnillisesti..
12
69
Vastaukset
- ElleiMyyntiTupllaanukaan
Joulu kaatanee muutaman yrityksen Goodmannissa?
- RemonttiReino
Lisäähän sinne tulee yrityksiä. Kohta avataan kaksi uutta putiikkia alakertaan, ensin tehdään väliseinä ja pientä pintaremonttia yhdessä isossa tilassa. Alkaa olla täyttä, kaikki halukkaat eivät enää mahdu.
- ÄläOstaMitään
Voipi ollakin. Mitä enemmän meille suomenkielisille työnnetään näitä englanninkielisiä ostoshysteriapäiviä, sitä vähemmän kiinnostaa lähteä kauppaan ko. päivänä. Tulee vain miettineeksi, että mullahan on tässä kaikki tarpeellinen, vaikka kuinka yrittäisivät luoda mulle lisää 'tarpeita'.
- HyvääuuttaVuotta
Joulu tuo saatanan joulu se kestää joka vuosi vähintään 2kk. Jokaiselle tavalliselle ihmiselle lävähtää eteisen lattialle tuona aikana noin 5 kiloa roskapaperia eteiseen, mahtaa Stora ensolla olla kiire löytää nopeammin puuta kasvavia sademetsiä. Eikä sitä saatana joulua pääse mihinkään pakoon, jos sanon etten vitussa anna enkä ota ja olen joulunpyhät vittu matkoilla Ivalossa tunturissa piilopirtissä, niin eikös saatana kun haen kännykällä kenttää nähdäkseni huomisen hiihtosään, ala vitun helvetinkone piipittää jotain vitun hyvä joulua x 100. Viettäkää saatana sitten sitä jouluanne, mä kyllä ihmettelen, oli kiva joulu, mutta samsungille jutellaan silti koko ajan. Oon jo ajat sitten sanonut tutuille että säästäkää postimerkin hinta ja älkää lähettäkö korttia. Niin mäkin teen. Ja sitten kun tulee hyvin levänneenä taas etelään ja näkee ne kaikki roskikset ja kartonkiastiat mikkä pursuilee muovia, pahvia ja lahjapapereita, mulla tulee yrjöt. Ja saatana, sitten alkaa se raskasmetallien kylvö taivaalle, joka vitun nurmikko on täynnä sitä saatanan roskaa ja suut ja sieraimet. Perkele syön muutenkin paljon kalaa ja haukea, mahtaako haimasyöpäsolut viedä voiton terveistä kun saan vielä jokavuotisen kadmiumtehosteen.
- uskovainenlapsikauppias
Joulu on lasten, kauppiaiden ja uskovaisten juhlaa !
- Joulumyass
Paras päivä joulukuussa on talvipäivän seisaus.
- SitäOdotellessa
Juu, alkaa juhannus lähenemään.
- ElämäOnElämistäVarte
Tiiriössä on marketit täynnä tänäänkin. Kattelin eilen jumatsukka kun yhdellä parilla oli kärryssä pleikka nelonen ja rattipolkimet. Mahtavaa niiden lapselle. Kassalla loppusumma jotai 745 egee. Siisti menoo.
- Ittepäisyyskö
Ooks ihan varma, että tänään...
- eioosiistiiilman
Autopelit on paskoja ilman rattia ja polkimia. Siksi meni fyffee
- EiOlePakkoOllaTyhmä
6.12 kaupat ovat suljettuina, joten halvaksi tuli päiväunet.
Mulla oli hyvä myynti marraskuus.
Ränniä menöö aina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804