Marraskuu myynnillisesti..

liiiipo3

Oliko muualla yrityksissä marraskuu järkyttävä noin myynnillisesti katsottuna?

12

74

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ElleiMyyntiTupllaanukaan

Joulu kaatanee muutaman yrityksen Goodmannissa?

• RemonttiReino

Lisäähän sinne tulee yrityksiä. Kohta avataan kaksi uutta putiikkia alakertaan, ensin tehdään väliseinä ja pientä pintaremonttia yhdessä isossa tilassa. Alkaa olla täyttä, kaikki halukkaat eivät enää mahdu.

• ÄläOstaMitään

Voipi ollakin. Mitä enemmän meille suomenkielisille työnnetään näitä englanninkielisiä ostoshysteriapäiviä, sitä vähemmän kiinnostaa lähteä kauppaan ko. päivänä. Tulee vain miettineeksi, että mullahan on tässä kaikki tarpeellinen, vaikka kuinka yrittäisivät luoda mulle lisää 'tarpeita'.

• HyvääuuttaVuotta

Joulu tuo saatanan joulu se kestää joka vuosi vähintään 2kk. Jokaiselle tavalliselle ihmiselle lävähtää eteisen lattialle tuona aikana noin 5 kiloa roskapaperia eteiseen, mahtaa Stora ensolla olla kiire löytää nopeammin puuta kasvavia sademetsiä. Eikä sitä saatana joulua pääse mihinkään pakoon, jos sanon etten vitussa anna enkä ota ja olen joulunpyhät vittu matkoilla Ivalossa tunturissa piilopirtissä, niin eikös saatana kun haen kännykällä kenttää nähdäkseni huomisen hiihtosään, ala vitun helvetinkone piipittää jotain vitun hyvä joulua x 100. Viettäkää saatana sitten sitä jouluanne, mä kyllä ihmettelen, oli kiva joulu, mutta samsungille jutellaan silti koko ajan. Oon jo ajat sitten sanonut tutuille että säästäkää postimerkin hinta ja älkää lähettäkö korttia. Niin mäkin teen. Ja sitten kun tulee hyvin levänneenä taas etelään ja näkee ne kaikki roskikset ja kartonkiastiat mikkä pursuilee muovia, pahvia ja lahjapapereita, mulla tulee yrjöt. Ja saatana, sitten alkaa se raskasmetallien kylvö taivaalle, joka vitun nurmikko on täynnä sitä saatanan roskaa ja suut ja sieraimet. Perkele syön muutenkin paljon kalaa ja haukea, mahtaako haimasyöpäsolut viedä voiton terveistä kun saan vielä jokavuotisen kadmiumtehosteen.

• uskovainenlapsikauppias

Joulu on lasten, kauppiaiden ja uskovaisten juhlaa !

• Joulumyass

Paras päivä joulukuussa on talvipäivän seisaus.

• SitäOdotellessa

Juu, alkaa juhannus lähenemään.

• ElämäOnElämistäVarte

Tiiriössä on marketit täynnä tänäänkin. Kattelin eilen jumatsukka kun yhdellä parilla oli kärryssä pleikka nelonen ja rattipolkimet. Mahtavaa niiden lapselle. Kassalla loppusumma jotai 745 egee. Siisti menoo.

• Ittepäisyyskö

Ooks ihan varma, että tänään...

• eioosiistiiilman

Autopelit on paskoja ilman rattia ja polkimia. Siksi meni fyffee

• EiOlePakkoOllaTyhmä

6.12 kaupat ovat suljettuina, joten halvaksi tuli päiväunet.

• Mulla oli hyvä myynti marraskuus.

Ränniä menöö aina!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      331
      7179
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4388
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3175
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2987
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1952
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1826
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      216
      1773
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1587
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1448
    Aihe