Raikkaampi hengitys

Kalmotar

Millaisin keinoin olette saaneet koirienne hengitystä raikkaamman hajuiseksi? Esim. p*skansyönnin jälkeen? Tai joillakin koirilla haju on aina paha. Kissankin henki haisee ihan kalmalle.

5

346

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjkasdf

Pastiroolia huuleen niin kyllä se siitä.

• 1712

Suuhygienia kuntoon. Onko ientulehdusta? Hammaskiveä? Jos on, eläinlääkärin tarkastus, puhdistus ja sen jälkeen säännöllinen kotihoito. Jos koira/kissa/molemmat syövät p...kaa, ruokavalio kuntoon.

• drgdxrgg

Ruokavalio kuntoon, ettei paskaa tarvitse syödä. Pari kertaa viikossa luita, niin koira hoitaa hammashuollon itse.

• ell.valmistuva

Jos on ientulehdusta tai hammaskiveä koira pitää viedä hammaskiven poistoon ja hengitys ei haise enää.Jos ei ole kumpaakaan mutta koiran hengitys haisee on kyseessä yleensä sisäelimen tulehdus (meillä oli haimatulehdus kun henki haisi hammashoidosta huolimatta).Terveen koiran hengitys ei nimittäin haise ellei koiran ruoassa ole liikaa lihaa.Sekin voi aiheuttaa pahan hajun.Elikkä sinuna veisin lääkärille ja tutkimuksiin.Pahan hajun saa pois hengityksestä kyllä oikealla hoidolla.

• ell.tohtori

Koira ei voi mennä ketoosiin (toisin kuin ihminen) eli lihan määrällä ei ole mitään vaikutusta hengityksen hajuun.

Älä levittele pseudofaktoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      207
      2187
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1439
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1081
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      927
    5. 58
      918
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      52
      869
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      841
    8. 93
      787
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      118
      728
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      707
    Aihe