Sony Z1 latausongelma

Onko tyyppivika, että latauspistoke kuluu? Alkaa vilkkua ja lataus jää junamaan paikalleen ja antaa jopa äänimerkkiä. Heiluttelemalla johtoa voi alkaa lataamaan.
9262
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Usb-johto/Usb-portti kuluu käytettäessä. Se että kummassa on vika puhelimessa vai johdossa saat tietää kokeilemalla toista johtoa. Normaalia älypuhelimissa.

Äänestä
  • Joka johdolla keljuilee.. Kait kuuluu takuseen? Eka puhelin, missä vikaa!

Äänestä

• Huononeenää kirjoitti:

Joka johdolla keljuilee.. Kait kuuluu takuseen? Eka puhelin, missä vikaa!

Ei välttämättä mene takuuseen koska itse aiheutettu.

Äänestä

• Usb kirjoitti:

Ei välttämättä mene takuuseen koska itse aiheutettu.

Miten niin itse aiheutettu! Eikö huono, jos vuodessa kuluu. Samsumilla vaihtavat takuuseen..

Äänestä

• pitäiskestää kirjoitti:

Miten niin itse aiheutettu! Eikö huono, jos vuodessa kuluu. Samsumilla vaihtavat takuuseen..

Meinaan sillä että liikkeet ja muut voi katsoa sen itse aiheutetuksi koska vika ei ole ollut alunperin ja kun laitat johdon kiinni niin se kuluttaa sitä usb-porttia. Itellänikin on kulunut 6kk ja 1 tabletin usb-portti hajosi sisältä ja tutuilla on monella hajonnut usb-portti. On se vituttavaa että se on toteutettu todella huonosti siihen pitäisi keksiä jokin kestävämpi tapa. Korjaus maksaa todella vähän mutta siitä veloitetaan huimia summia.

Äänestä

• Usb kirjoitti:

Meinaan sillä että liikkeet ja muut voi katsoa sen itse aiheutetuksi koska vika ei ole ollut alunperin ja kun laitat johdon kiinni niin se kuluttaa sitä usb-porttia. Itellänikin on kulunut 6kk ja 1 tabletin usb-portti hajosi sisältä ja tutuilla on monella hajonnut usb-portti. On se vituttavaa että se on toteutettu todella huonosti siihen pitäisi keksiä jokin kestävämpi tapa. Korjaus maksaa todella vähän mutta siitä veloitetaan huimia summia.

Onkohan, että kaki ostaa samalta halvalta tuottajalta,, joka tekee onnetonta paskaa. Ei ole muissa moinen hajonnut!

Äänestä

Eri merkkisiä ollut mutta niiden hintahaarukka on ollut 99-250€. Olen lukenut että kalliimmissakin on ollut usb ongelmia. Voi olla että 1000€ vehkeissä voi kestääkkin mutta en lyö vetoa siitä.

Äänestä
  • Kallista, jos kerran vuodessa?

Äänestä

Tuli puhelin kuntoon ja takkukorjauksena. Pisteet Sonylle, että takuu pelaa!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

takuusen kirjoitti:

Onko tyyppivika, että latauspistoke kuluu? Alkaa vilkkua ja lataus jää junamaan paikalleen ja antaa jopa äänimerkkiä. Heiluttelemalla johtoa voi alkaa lataamaan.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu