Sony Z1 latausongelma

takuusen

Onko tyyppivika, että latauspistoke kuluu? Alkaa vilkkua ja lataus jää junamaan paikalleen ja antaa jopa äänimerkkiä. Heiluttelemalla johtoa voi alkaa lataamaan.

9

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Usb

Usb-johto/Usb-portti kuluu käytettäessä. Se että kummassa on vika puhelimessa vai johdossa saat tietää kokeilemalla toista johtoa. Normaalia älypuhelimissa.

• Huononeenää

Joka johdolla keljuilee.. Kait kuuluu takuseen? Eka puhelin, missä vikaa!

• Usb
        Huononeenää kirjoitti:

Joka johdolla keljuilee.. Kait kuuluu takuseen? Eka puhelin, missä vikaa!

Ei välttämättä mene takuuseen koska itse aiheutettu.

• pitäiskestää
        Usb kirjoitti:

Ei välttämättä mene takuuseen koska itse aiheutettu.

Miten niin itse aiheutettu! Eikö huono, jos vuodessa kuluu. Samsumilla vaihtavat takuuseen..

• Usb
        pitäiskestää kirjoitti:

Miten niin itse aiheutettu! Eikö huono, jos vuodessa kuluu. Samsumilla vaihtavat takuuseen..

Meinaan sillä että liikkeet ja muut voi katsoa sen itse aiheutetuksi koska vika ei ole ollut alunperin ja kun laitat johdon kiinni niin se kuluttaa sitä usb-porttia. Itellänikin on kulunut 6kk ja 1 tabletin usb-portti hajosi sisältä ja tutuilla on monella hajonnut usb-portti. On se vituttavaa että se on toteutettu todella huonosti siihen pitäisi keksiä jokin kestävämpi tapa. Korjaus maksaa todella vähän mutta siitä veloitetaan huimia summia.

• soninmainemeni
        Usb kirjoitti:

Meinaan sillä että liikkeet ja muut voi katsoa sen itse aiheutetuksi koska vika ei ole ollut alunperin ja kun laitat johdon kiinni niin se kuluttaa sitä usb-porttia. Itellänikin on kulunut 6kk ja 1 tabletin usb-portti hajosi sisältä ja tutuilla on monella hajonnut usb-portti. On se vituttavaa että se on toteutettu todella huonosti siihen pitäisi keksiä jokin kestävämpi tapa. Korjaus maksaa todella vähän mutta siitä veloitetaan huimia summia.

Onkohan, että kaki ostaa samalta halvalta tuottajalta,, joka tekee onnetonta paskaa. Ei ole muissa moinen hajonnut!

• Usb

Eri merkkisiä ollut mutta niiden hintahaarukka on ollut 99-250€. Olen lukenut että kalliimmissakin on ollut usb ongelmia. Voi olla että 1000€ vehkeissä voi kestääkkin mutta en lyö vetoa siitä.

• missälaatu

Kallista, jos kerran vuodessa?

• hyväasia

Tuli puhelin kuntoon ja takkukorjauksena. Pisteet Sonylle, että takuu pelaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 51
      707
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      39
      664
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      634
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      630
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37