Mitä voi kokeilla? Minulle tulee sormiin ihonalaisia nestepatteja, isoja ja pieniä ja kun ne tulee niin kutina on aivan hirveä. Pakko raapia ne kaikki auki ja sitten sormet kipeytyvät ja tulehtuvat. Olen käynyt ihotautilääkärillä ja hän antoi vahvaa kortisonivoidetta. Olen käyttänyt sitä ja se on vähän helpottanut mutta kortisonin jälkeen iho kuoriutuu ja sormet vuotavat verta, ovat haavoilla ja ei voi edes kynällä kirjoittaa, sormia ei pysty suoristamaan enää koska joko on vesikelloja tai sitten iho on niin kuiva kortisonin jäljeltä että repeilee.
Ihon alaiset vesikellot
AuttakaaKiitos
2
305
Vastaukset
- MikäLieOlikaan
Mulla auttoi allergialääke hiivalääkekuuri (Diflucan kerran viikossa muutaman viikon ajan) Duocort. En saanut käsiä enää nyrkkiin koska unissani revin kämmeniä jo hampaillanikin.
Ihon hiivatulehduksena sitä hoidettiin, mutta epäilen että se saattoi olla sittenkin syyhypunkki. - punkkihirviö
Mulla oli kutiavia vesikelloja. Leikkasin yhden ihon mukana saksilla pois ja kun luupilla katselin niin siinähän se punkki heilutti koipiansa. Se vesikello oli siis punkki. Nixillä hoidin ja meni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset26717512Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"18712444Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El736202MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny295078Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään735011Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.534158Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja503742Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta1003692NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun623276Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1463149