Ihan mielenkiinnosta kysyn, että myyvätkö. Oon 15v ja mietin tupakan korvaamista sähkötupakalla. Moni sanoo, että näytän 13v.
Vastaukset 11
- mitävittuanyttaas
Mitä vittua nyt taas hei? Kannattaa viel pari vuotta leikkii lego palikoil, ja tulla sit kyseleen uusiks. Missään päivittäistavarakaupassa EI myydä sähkötupakkaa....
- NormaalistaSähköiseen
Legopalikoilla :D Meidän K-marketissa ihan myydään. Ja oisko sit parempi et pysyttelen siinä Pall Mallin punaisessa, mikä on monta kertaa epäterveellisempää?
- vastaannyite
Legopalikoilla leikkiminen. Sen sanominen kuitenki jo 15 vuotiaalle on tyhmää. Mutta alottaja, sopiiko että unohtaisit koko tupakan siit ei oo mtn hyötyy.
- NormaalistaSähköiseen
Monia kertoja yritetty, aina mennyt parin päivän päästä perseilleen:/
- Ihan_vitun_laitonta
Mistäs ton ikänen edes saa tupakkaa? Laitonta hommaa.
- LOLIHENTAI
Vitun heikko ku ei pyge lopettaa polttamista
- aivottarvii
Nikotiini aiheuttaa helvetin vahvan riippuvuuden.
- NormaalistaSähköiseen
Tämä^^ Hyvähän se savuttoman on sanoa riippuvaista heikoksi kun ei pysty lopettaa:D
- totuus_nikotiinista
Sähkötupakka ok jos ei nikotiinia, ajan kanssa voi lopettaa.
- NormaalistaSähköiseen
totuus_nikotiinista kirjoitti:
Sähkötupakka ok jos ei nikotiinia, ajan kanssa voi lopettaa.
Nikotiinitonta ajattelin kokeilla korvaamaan tupakkaa
- OlisitGooglannut
NormaalistaSähköiseen kirjoitti:
Nikotiinitonta ajattelin kokeilla korvaamaan tupakkaa
http://www.etlehti.fi/artikkeli/terveys/laakari_vastaa_sahkosavukkeilla_irti_tupakasta
Google armahin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081285
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726- 70666
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129654- 67616
- 53597
- 55545
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20460- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?114449Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
- 51435
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82427Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het30419- 52403
- 42400