Moikka,
Haluaisin kuulla, että onko jollain ollut jotain nokkosihottumaa, jossa paukamat tulevat ja lähtevät muutamien tuntien kuluttua, mutta EIVÄT kutia? Kaikissa ohjeissa lukee, että nokkosihottuman paukamat kutiavat, mutta mulla ei hirveästi kutia. Todella vähän, mutta välillä ne kohdat tuntuvat kuumottavilta ja iho on muutenkin ollut aika herkkä. Tuntuu, että ihoa varsinkin suihkun jälkeen hieman kiristää tai kuumottaa tai se on tosi herkillä. Voiko paukama jäädä pidemmäksi aikaa iholle jos sitä raapii tai se hankautuu vaatetta vasten?
Mulla oli lämpöilyä aika pitkään (ei kurkkukipeä eikä nuhaa), huonovointisuutta ja sitten hiljalleen ilmestyi näitä paukamia.. Voivatko kova stressiä, kuukautiset ja lämpöily aiheuttaa nämä oireet?
nokkosihottuma - voiko paukamat olla ei kutiavia
mikänokkosihottuma
1
144
Vastaukset
- viestiketjunaloittaja
ja voiko niitä tulla yksittäin tai kaksittain?? Niitä on ollut kaikkina vuorokauden aikoina. Kerran kasvoissa ja muuten vartalossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368