Enkä ihmettele.
http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2015120320774250_ma.shtml
Nyt sitten kaikki kilvan puolustelemaan kuinka ihqu tämä meidän pikkuruinen lentoyhtiömme on.
Finnair ei päässyt edes listalle
11
106
Vastaukset
- whitehomo
Pari muutakin taitaa olla jäänyt listalta. Missä raikku ?
- novoivoisentään
No ihan voi voi sentään kun se ilkeä finski ei päässytkään maailman kymmenen parhaan lentoyhtiön listalle. Kyllä me suomalaiset olemme sitten huonoja ja finskin entiset katkerat työntekijät voivat iloita.
- Santtu-1975
Maailmassa on yli 400 kansainvälisiä (=kahden eri maan välisiä) lentoja lentävää lentoyhtiötä, joten voisi todeta että tuolla edellämainitulle listalle mahtuu vain noin 2,5% kansainvälisistä lentoyhtiöistä, joten olisikin enemmän kuin ihmeellistä että finnair edes tuolla listalla olisi.
- Eiköniin
Aloittaja ei ole lentänyt millään lentoyhtiöllä ja sekös lasta harmittaa
- yhteiskunnanelätit
Etihadilla ja Emiratesilla kun lentää niin kiertää helvetin kaukaa kupansyömän valtionyhtiön nimeltä finnair.
- äitintissinimijä
kerro sitten miltä kuppa munasi päässä näyttää kun olet edes kerran niillä lentänyt. poju.
- reissuraisa
Mitä jos haluan käydä vaikka Lontoossa, niin pitääpä kiertää aikamoinen lenkki jos meinaa päästä Etihadin tai Emiratesin kyytiin. En ole NIIN hieno ihminen, etteikö minulle ihan Finskikin kelpaisi. Minulle matkustaminen on vain, noh matkustamista. Teen sitä niin usein.
- Useinlentävä
reissuraisa kirjoitti:
Mitä jos haluan käydä vaikka Lontoossa, niin pitääpä kiertää aikamoinen lenkki jos meinaa päästä Etihadin tai Emiratesin kyytiin. En ole NIIN hieno ihminen, etteikö minulle ihan Finskikin kelpaisi. Minulle matkustaminen on vain, noh matkustamista. Teen sitä niin usein.
Juuri näin nopeimmin pisteestä A pisteeseen B ei mitään pomppulentoja, paitsi joskus on pakko kun esimerkiksi Brasiliaan matkustaa. Finnair on hyvä ja luotettava usein aikataulussa pysyvä yhtiö.
- 11plus
reissuraisa kirjoitti:
Samaa mieltä. parhaimman hinta/laatusuhteen esimerkissä saisi useimmiten norwegianilta tai norwegian/ba-yhdistelmältä - finskikin saattaa jossain tapauksissa olla ihan ok.
- Kukkko4
Kukko lentää perille ,,,tietäää ,,, Finnair on mielestäni hyvinkaukana kärjestä , Uusi-zetland Emertes Taiyes Jokainen on erimieltä,,,Mutta kun tarkastelee asioita ,,Airoflot mielestäni on minun suosikki ,Erittäin siistit Boing777-300 erbas , koneet . Mennään taivaalle eikä meinata,, Ei valittamista , Hyvä Airoflot
- 16plus
Norwegian sentään oli yksi voittajista tänä vuonna.
Finnair myy aika perusbulkkikamaa, sillä ei legacysarjassa listoille pääse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166163- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan891877En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761487Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1881037- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708