Putkimiestä...

Puumako

Putkimies tuli vaihtamaan kylppärin hanaa. Hän oli ihan komea nuorimies, jotain 25 vuotias. Itse olen jo 37 vuotias nainen. Kävi siinä jo riettaat mielessä, kun olinkin pukeutunut vain lyhyeen aamutakkiin. Kurotin saippuapurkkia ammen takareunalta ja pudotin sen vielä ammeen pohjalle että takanani työskennellyt putkimies varmasti huomasi paljaan alakertani. Jätin putkimiehen yksin kylppäriin, ja työn valmistuttua kysyin että katsoisi vielä keittiön allaskaapin viemäriä. Rupesin tyhjentämään kaappia ja siinä viimeistään hän näki paljaan alapääni. Huomasin että hänellä pullotti housussa jo melkoisesti. Sanoin vain että tukokset pitää avata. Hän luuli että tarkoitin viemäriä, mutta tartuin sitten hänen haaroihin kiinni. Sen jälkeen hän ei kainostellut yhtään. Yllätyin miten helposti sain hänet vokoteltua sänkyyn.
Tämä tapahtui reilu viikko sitten. Sitten seuraavana viikonloppuna vietimme yhteisen yön, ja viime yön jälleen samassa sängyssä.
Kelpaa se näköjään hieman vanhempikin pimppi nuorille kolleille...

5

2362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesvaanzxfffgg

Keksi äidin pikku äpärä lisää tyhmiä satuja olet joku elähtänyt vanhapiika jota ei kukaan ukko huoli noloa

• milffi47

Itsekin pokasin noin viisi vuotta sitten putkimiehen sänkyyn. Olin hieman maistissa tyttäreni luona käymässä eri kaupungissa kun asunnossa tuli käymään putkimies. Tyttäreni oli töissä silloin. Mies oli reilu 30 v, hyvin varustettu.
      Tapaus jäi ainutkertaiseksi kokemukseksi. Tytär vain ihmetteli kun hanan vaihdosta ei tullut laskua...

• ddxxffggh

Tunnusta että sulla oli löylykauha perseessä

• Rassausta-ek-alueella

Miks mulle ei käy noin ku meen putkitöihin? :D
      Vastaisin tismalleen tuon ensimmäisen jutun putkaria..

• pröööötttt

Kaada putki reiskaa suoraan suoleen niin johan alkaa persesuoli valkastiun hiihaahoo

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      324
      4241
    2. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      150
      3897
    3. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      70
      3340
    4. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      233
      2860
    5. Ei se halua mitään!!

Arkailija koko tyyppi!
      Ikävä
      61
      2418
    6. Jätän tähän viesti kaivatullesi

jos jotain jäänyt sanomatta. 👇
      Ikävä
      154
      2022
    7. Olet kyllä erittäin huono yhdistelemään pisteitä.

Etkä vain sinä vaan kaikki teilläpäin.
      Ikävä
      34
      1777
    8. Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä

The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v
      50 plus
      35
      1438
    9. Etkö sitten itse

ole koskaan ylittänyt rajaa?
      Ikävä
      43
      1423
    10. Mitä järkeä iskeä

Varattua ja yrittää saada sitä eroamaan
      Ikävä
      45