Putkimies tuli vaihtamaan kylppärin hanaa. Hän oli ihan komea nuorimies, jotain 25 vuotias. Itse olen jo 37 vuotias nainen. Kävi siinä jo riettaat mielessä, kun olinkin pukeutunut vain lyhyeen aamutakkiin. Kurotin saippuapurkkia ammen takareunalta ja pudotin sen vielä ammeen pohjalle että takanani työskennellyt putkimies varmasti huomasi paljaan alakertani. Jätin putkimiehen yksin kylppäriin, ja työn valmistuttua kysyin että katsoisi vielä keittiön allaskaapin viemäriä. Rupesin tyhjentämään kaappia ja siinä viimeistään hän näki paljaan alapääni. Huomasin että hänellä pullotti housussa jo melkoisesti. Sanoin vain että tukokset pitää avata. Hän luuli että tarkoitin viemäriä, mutta tartuin sitten hänen haaroihin kiinni. Sen jälkeen hän ei kainostellut yhtään. Yllätyin miten helposti sain hänet vokoteltua sänkyyn.
Tämä tapahtui reilu viikko sitten. Sitten seuraavana viikonloppuna vietimme yhteisen yön, ja viime yön jälleen samassa sängyssä.
Kelpaa se näköjään hieman vanhempikin pimppi nuorille kolleille...
Putkimiestä...
5
2137
Vastaukset
- miesvaanzxfffgg
Keksi äidin pikku äpärä lisää tyhmiä satuja olet joku elähtänyt vanhapiika jota ei kukaan ukko huoli noloa
- milffi47
Itsekin pokasin noin viisi vuotta sitten putkimiehen sänkyyn. Olin hieman maistissa tyttäreni luona käymässä eri kaupungissa kun asunnossa tuli käymään putkimies. Tyttäreni oli töissä silloin. Mies oli reilu 30 v, hyvin varustettu.
Tapaus jäi ainutkertaiseksi kokemukseksi. Tytär vain ihmetteli kun hanan vaihdosta ei tullut laskua...- ddxxffggh
Tunnusta että sulla oli löylykauha perseessä
- Rassausta-ek-alueella
Miks mulle ei käy noin ku meen putkitöihin? :D
Vastaisin tismalleen tuon ensimmäisen jutun putkaria.. - pröööötttt
Kaada putki reiskaa suoraan suoleen niin johan alkaa persesuoli valkastiun hiihaahoo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2104671- 1882616
- 671532
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261144
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91132- 711081
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391062- 109989