Monellakin Kokemäkiläisellä taksiyrittäjällä käytöstavat ovat todellakin ala-arvoiset ainoastaan rahastus luonaa ripeästi.Ei osata palvelualan perusasioita kuten oven avaamista asiakkaalle vaan löhötään maha pystyssä kuskinpaikalla vaivautuneen oloisena!
Taksien käytöstavat
17
368
Vastaukset
- harjavallanpoika
heh,heh,hee sanoo
- Huittistepoika
Enne oli kokemäjel liike nimeltä satronicci ja vieresä majaili nitrosakki millais nykyää asia ovat.
- Uber
oon käyttänyt uberiä, ehdottomasti mukava kaveri kuskina, ja hinta halvempi, Lisäksi autona komia mersu, eikä koululaisten tahrima tilajapsi. Suosittelen muillekin.
- ok555
Uber paljon parempi ja halvempi..
- Mersumiäs
No miten voi olettaa että nämä auttaisivat toisia kun itsekin ovat melkein taksikyydin tarpeessa.Ainakin se yksi "möhömaha" Känkkäjalka joka klenkottaa kuin pingviini !
- onnea_sioille
Joo aikas läskimooseksia ovat..onkohan puolisokin kotona yhtä sian näköinen noilla? Yleensä on..
- Taksi_söhlärit
Taksisuhareilta pitäisi ottaa kortit pois loppuelämäksi niin surkeita ajoesityksiä näkee päivittäin liikenteessä.
- kertokaahh
Onko Kokemäellä muka jotain ubertaksia, häh? :O Itse yritin sellaista etsiä netistä kun olin Porissa vaan ei löytynyt ainakaan nettisivujen mukaan, sanottiin että Helsinki/pk-seutu Suomen kaupungeista ainoa missä yyberit liikennöi.
Mutta onko niitä muuallakin Suomessa sittenkin? - romeekoppanen
Kauatsan taxo..upee nainen.vautsi vauuu.
- Ehkäpänäin
Nuoret taksipojat ovat kohteliaita, ehkä vanhemmat miehet jo kyllästyneitä?
- IsoD
Ainakin näille on S-Marketin edessä varattu jokaiselle oma parkkiruutu.
- hosmospo
Jokos se mopokerhon taksi on ajossa.
- Kh11vaimikäoli
Mopokerhon transportteria kannattaa käyttää eikä laskien apinoitten taxeja! Hyvä palvelu viina virtaa ja laulu raikaa !
- taksiliitto
Ilmoittakaa heti SuomenTaksiLiittoon.(STL).
Taksilupa lähtee välittömästiJaa mikä lupa?!
Eihän autoakaan ajeta kortilla... Vai laitakko avaimen sijasta kortin et auto käynnistyy?
- transportterinkäyttäjä
kokemäen taksikuski on todella kateellista porukkaan , jos joku muu kuin he saavat kelakyydin niin johan alkaa markkinat. Me ollaan taksikuskeja ja sanotaan kuka saa ajaa milloin ketä ja missä.
- palonenvaan
Laiskaa sakkia suurin osa muutama poikkeus löytyy ,jotka osaavat hyvät tavat ja ovat avuliaita asiakaspalvelun taitavia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018721Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683091- 171514
- 741056
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63958- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73894- 65890