Te tyypit, jotka väitätte kakaroins tänne!

NeJotkaSanovatKakaroiksi

Te jotka väitätte 11-12v (joitakin) kakaroiks, voitteks selventää mitä kakara tarkottaa?
Onko kakaralla rinnat kokoa 70b?
Onko kakaralla karvoja alapäässä?
Onko kakaralla menkat?
Onko kakaralla näppylöitä naamassa?
Onko kakaralla hiukset, jotka rasvoittuvat nopeasti, eli ei riitä enää hiusten pesu pari kertaa viikkoon?

Siinä muutamia kyssäreitä niille jotka sanovat 11-12v tyttöjä kakaroiksi!

30

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väsyttää

      Kakarat kirjottaa tollasia viestejä :D

      • NeJotkaSanovatKakaroiksi

        En kyl tietääkseni oo kakara. Oon kuule 22v nuori nainen


      • Väsyttää
        NeJotkaSanovatKakaroiksi kirjoitti:

        En kyl tietääkseni oo kakara. Oon kuule 22v nuori nainen

        Miks sä sitte puolustat noin kovasti 11-12 vuotiaita?
        (Ja sori en usko sua, kuulostat kakaralta :)


      • Eimulmuut
        NeJotkaSanovatKakaroiksi kirjoitti:

        En kyl tietääkseni oo kakara. Oon kuule 22v nuori nainen

        Öö henkisesti oot ketää ei kiinnosta tääl sun ikä vaa se minkä ikäsenä esiinnyt ja miltä vaikutat ja millä asenteel kirjotat


      • Väsyttää kirjoitti:

        Miks sä sitte puolustat noin kovasti 11-12 vuotiaita?
        (Ja sori en usko sua, kuulostat kakaralta :)

        väsyttää on tullu takas :3 anna hali



      • hiljainen.kostaja-

      • Anonyymi
        Väsyttää kirjoitti:

        Miks sä sitte puolustat noin kovasti 11-12 vuotiaita?
        (Ja sori en usko sua, kuulostat kakaralta :)

        Hei! väsyttää jos sua väsyttää mee nukkuu kakara.


      • Anonyymi

    • Ykstoistveehehee

      Kakara voi olla luonteeltaan vaikka 80v ;) ei sillä ettenkö ite ois, oon 11v ja mulki on murrosikä alkanu mut se ei muuta asiaa ettenkö ois kakara.

    • everesteioo

      Mun mielestä se tarkoittaa "nyrkillätapettavaa muksua.

      • mul tuli sama ekana mieleen


    • Ihanoikeasti

      Se että on fyysisesti kypsä, ei tarkoita että oot sitä henkisellä tasolla. Sori mut huonot argumentit..

    • Thug.G

      Jos olet henkisesti 11-12 -vuotiaan tasolla se tarkoittaa että olet kakara, moni 16-vuotiaskin on vielä kakara. Myös jos pystyn yhdellä nyrkinheilautuksella vähintään murtamaan leukasi ja lennät ainakin 4 metrin päähän olet kakara.
      Kakarat on muuten helvetin äsyttävää sakkia. Menee heittämällä top kolmoseen mun bännilistalla. Heti jos tulee kakaroita meidän porukkaan saavat pakata veitsensä ja lähteä.

      • Anonyymi

        Mitkä veitset xd


    • Lgybbklllcgh

      Ei ketään kiinnosta minkä näköne tai näi vittu 50v voi olla kakara jos sillee käyttäytyy. Ite oon 12v ja omasta mielestä oon kakara vaik murrosikä alkanu jo iha kunnolla

    • Sä ainaki kuulostat "kakaralta"... Tai semmosen kuvan sun käyttäytymisestäs saa täällä...
      Elikkä henkisesti minkä ikäset tahansa, mutta 11-12 v on "kakara", koska hänellä ei ole ollut aikaa oppia käyttäytymään muuten, vaikka olisi mitä fyysistä ominaisuutta. Kyllä aina voi väittää olevansa parempi kuin muut 11-12 vuotiaat ja uskoakin olevansa, mutta kylä 11-12 vuotiaat ovat edelleen "kakaroita".

      • Boooreeed

        Sanoisin, että tarpeeksi kovissa oloissa (sota tms.) kasvanut 11-12 v ei ole ollenkaan mikään kakara.


    • nolikset11

      Me ollaan kakaroita kaikki, kun oikeen silmiin katsotaan,ihan jokainen(paitsi mä)

      • Anonyymi

        Ai jaa mun mielestä kakara on halventavaa


    • Kakaratpolttouuniin

      Et tiiäkkään paljon nauroin tälle :DDDDD
      Se menee tälleen 0-2 vuotiaat on vauvoja, 3-6v on joko äpäriä tai lapsia(riippuu luonteesta) 7-13v on kakaroita, vaikka näyttäisi/olisi kuinka vanhan olonen tahansa(just tollanen "vittu mä en oo kakara" tekee susta just enemmän kakaran). 14-17v on teinejä/idiotteja. ja sit 18v ylöspäin on aikuisia, mutta voi käyttäytyä kuin teini

    • Höhöö123

      Käytöksellään voi olla vaikka 50v tasolla, tai vaikkapa viisivuotiaan. Vaikka olisit 11v jolla murrosikä ei ole alkanut, se ei tarkoita että on kakara henkisesti.

    • justjoo123

      Mä oon näköjään kakara koska oon 12.v mut tottakai 10-12 vuotiaat on täällä kysymässä esimerkiksi murrosiästä. Mielestäni 12 vuotias ei ole enään niinkään kakara. En teiniksikään sanoisi mutta kakara on vähän liioteltua

    • plääääääääh

      Ja vielä lisäyksenä näköjään osa 12 vuotiaista on älykkäämpiä kuin 20 vuotiaat...... tarvii alkaa iän perusteella sanomaan toisia kakaroiksi yms yms. Ikä ei kerro älykkyydestä juurikaan mitään vaikka tietysti jonkin verran

    • regytrgyr

      Kakara
      viittaa ihan samoihin henkilöihin kuin lapsi mutta sen sävy on haukkuva.
      On tietysti rumaa kutsua ketään kakaraksi mutta 12v on lapsi.

    • Yippee

      Mitäs mieltä ootte sit 13-vuotiaista?

    • tykkää nostaa näitä keskusteluite

    • Kakaratkirjoittaa

      Kakarat kirjoittaa "kakaroins"

    • t.mä

      "kakara" on jotain murretta ja tarkottaa lasta. -.- ei muuta.

      • Ei, se tarkottaa pientä lasta/penskaa. Se on halventava nimitys lapselle.


    • Kun_täytät

      13 vuotta sinua aletaan kutsumaan pissikseksi tai jos olisit poika, räkänokaksi. Lapsiahan te olette kaikki täysi-ikäiseksi saakka.

    • kokaghjs

      "Kakara" on epäkunnioittava nimitys lapselle. Itse en käytä kenestäkään, ellei ole tarkoitus loukata vaikka vihaisena tai sitten läpällä kaveriporukassa :D Tiedän vallan hyvin, että kaksitoistavuotias voi olla jo paljon kypsempi kuin miltä ulospäin vaikuttaisi. Ehkä ne kakaraksi nimittelijät ovat itse olleet lapsena niin tyhmiä, että pitää haukkua :D

    • Osaako kakara kirjoittaa? Selkeästikkään ei.. "Kakaroins'' meni hetki ymmärtää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe