Te tyypit, jotka väitätte kakaroins tänne!

NeJotkaSanovatKakaroiksi

Te jotka väitätte 11-12v (joitakin) kakaroiks, voitteks selventää mitä kakara tarkottaa?
Onko kakaralla rinnat kokoa 70b?
Onko kakaralla karvoja alapäässä?
Onko kakaralla menkat?
Onko kakaralla näppylöitä naamassa?
Onko kakaralla hiukset, jotka rasvoittuvat nopeasti, eli ei riitä enää hiusten pesu pari kertaa viikkoon?

Siinä muutamia kyssäreitä niille jotka sanovat 11-12v tyttöjä kakaroiksi!

30

532

Vastaukset 30

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väsyttää

Kakarat kirjottaa tollasia viestejä :D

• NeJotkaSanovatKakaroiksi

En kyl tietääkseni oo kakara. Oon kuule 22v nuori nainen

• Väsyttää
        NeJotkaSanovatKakaroiksi kirjoitti:

Miks sä sitte puolustat noin kovasti 11-12 vuotiaita?
        (Ja sori en usko sua, kuulostat kakaralta :)

• Eimulmuut
        NeJotkaSanovatKakaroiksi kirjoitti:

Öö henkisesti oot ketää ei kiinnosta tääl sun ikä vaa se minkä ikäsenä esiinnyt ja miltä vaikutat ja millä asenteel kirjotat

• Väsyttää kirjoitti:

väsyttää on tullu takas :3 anna hali

• hiljainen.kostaja-

• Anonyymi
        Väsyttää kirjoitti:

Hei! väsyttää jos sua väsyttää mee nukkuu kakara.

• Anonyymi

• Ykstoistveehehee

Kakara voi olla luonteeltaan vaikka 80v ;) ei sillä ettenkö ite ois, oon 11v ja mulki on murrosikä alkanu mut se ei muuta asiaa ettenkö ois kakara.

• everesteioo

Mun mielestä se tarkoittaa "nyrkillätapettavaa muksua.

• mul tuli sama ekana mieleen

• Ihanoikeasti

Se että on fyysisesti kypsä, ei tarkoita että oot sitä henkisellä tasolla. Sori mut huonot argumentit..

• Thug.G

Jos olet henkisesti 11-12 -vuotiaan tasolla se tarkoittaa että olet kakara, moni 16-vuotiaskin on vielä kakara. Myös jos pystyn yhdellä nyrkinheilautuksella vähintään murtamaan leukasi ja lennät ainakin 4 metrin päähän olet kakara.
      Kakarat on muuten helvetin äsyttävää sakkia. Menee heittämällä top kolmoseen mun bännilistalla. Heti jos tulee kakaroita meidän porukkaan saavat pakata veitsensä ja lähteä.

• Anonyymi

Mitkä veitset xd

• Lgybbklllcgh

Ei ketään kiinnosta minkä näköne tai näi vittu 50v voi olla kakara jos sillee käyttäytyy. Ite oon 12v ja omasta mielestä oon kakara vaik murrosikä alkanu jo iha kunnolla

• Sä ainaki kuulostat "kakaralta"... Tai semmosen kuvan sun käyttäytymisestäs saa täällä...
      Elikkä henkisesti minkä ikäset tahansa, mutta 11-12 v on "kakara", koska hänellä ei ole ollut aikaa oppia käyttäytymään muuten, vaikka olisi mitä fyysistä ominaisuutta. Kyllä aina voi väittää olevansa parempi kuin muut 11-12 vuotiaat ja uskoakin olevansa, mutta kylä 11-12 vuotiaat ovat edelleen "kakaroita".

• Boooreeed

Sanoisin, että tarpeeksi kovissa oloissa (sota tms.) kasvanut 11-12 v ei ole ollenkaan mikään kakara.

• nolikset11

Me ollaan kakaroita kaikki, kun oikeen silmiin katsotaan,ihan jokainen(paitsi mä)

• Anonyymi

Ai jaa mun mielestä kakara on halventavaa

• Kakaratpolttouuniin

Et tiiäkkään paljon nauroin tälle :DDDDD
      Se menee tälleen 0-2 vuotiaat on vauvoja, 3-6v on joko äpäriä tai lapsia(riippuu luonteesta) 7-13v on kakaroita, vaikka näyttäisi/olisi kuinka vanhan olonen tahansa(just tollanen "vittu mä en oo kakara" tekee susta just enemmän kakaran). 14-17v on teinejä/idiotteja. ja sit 18v ylöspäin on aikuisia, mutta voi käyttäytyä kuin teini

• Höhöö123

Käytöksellään voi olla vaikka 50v tasolla, tai vaikkapa viisivuotiaan. Vaikka olisit 11v jolla murrosikä ei ole alkanut, se ei tarkoita että on kakara henkisesti.

• justjoo123

Mä oon näköjään kakara koska oon 12.v mut tottakai 10-12 vuotiaat on täällä kysymässä esimerkiksi murrosiästä. Mielestäni 12 vuotias ei ole enään niinkään kakara. En teiniksikään sanoisi mutta kakara on vähän liioteltua

• plääääääääh

Ja vielä lisäyksenä näköjään osa 12 vuotiaista on älykkäämpiä kuin 20 vuotiaat...... tarvii alkaa iän perusteella sanomaan toisia kakaroiksi yms yms. Ikä ei kerro älykkyydestä juurikaan mitään vaikka tietysti jonkin verran

• regytrgyr

Kakara
      viittaa ihan samoihin henkilöihin kuin lapsi mutta sen sävy on haukkuva.
      On tietysti rumaa kutsua ketään kakaraksi mutta 12v on lapsi.

• Yippee

Mitäs mieltä ootte sit 13-vuotiaista?

• tykkää nostaa näitä keskusteluite

• Kakaratkirjoittaa

Kakarat kirjoittaa "kakaroins"

• t.mä

"kakara" on jotain murretta ja tarkottaa lasta. -.- ei muuta.

• Ei, se tarkottaa pientä lasta/penskaa. Se on halventava nimitys lapselle.

• Kun_täytät

13 vuotta sinua aletaan kutsumaan pissikseksi tai jos olisit poika, räkänokaksi. Lapsiahan te olette kaikki täysi-ikäiseksi saakka.

• kokaghjs

"Kakara" on epäkunnioittava nimitys lapselle. Itse en käytä kenestäkään, ellei ole tarkoitus loukata vaikka vihaisena tai sitten läpällä kaveriporukassa :D Tiedän vallan hyvin, että kaksitoistavuotias voi olla jo paljon kypsempi kuin miltä ulospäin vaikuttaisi. Ehkä ne kakaraksi nimittelijät ovat itse olleet lapsena niin tyhmiä, että pitää haukkua :D

• Osaako kakara kirjoittaa? Selkeästikkään ei.. "Kakaroins'' meni hetki ymmärtää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      125
      1274
    2. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      89
      959
    3. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      249
      954
    4. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      75
      767
    5. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      54
      754
    6. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      34
      672
    7. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      66
      667
    8. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      46
      630
    9. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      577
    10. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      30
      575
    11. Provider miehistä..

Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah
      Ikävä
      183
      557
    12. Mulla ei ole Suomessa enää mitään

4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.
      Turku
      153
      548
    13. Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?

Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus
      Sinkut
      97
      509
    14. Kuinka nainen jaksat ja voit

Toivottavasti hyvin.
      Ikävä
      31
      502
    15. Mihin hävisi Sofia?

Palasiko mies ex-vaimon luo takaisin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      199
      485
    16. Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?

Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso! Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭 "[Etunimi
      Sinkut
      91
      458
    17. Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit

Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle
      Oulainen
      17
      447
    18. Olet oikeasti paras

Mies, joka on kohdalleni sattunut. Oikeastaan liian hyvä, jos rehellisiä ollaan. Sinun paikkaasi ei kukaan vie, vaikka e
      Ikävä
      27
      446
    19. Ottaisit yhteyttä!

🙄
      Ikävä
      34
      438
    20. Paula hakenut rovaniemelle

Ei vissiin seurakunnan hommat ollutkaan mieleen vai olisiko kenties joku muu syy?
      Kemijärvi
      19
      432
    Aihe