Harkitsen muuttoa Kontiolahdelle ja kyselisin millaisia asuntoja on kunnalla vai kannattaako katsella yksityiseltä?
Millaista seutua Kontiolahti/Kontioniemi on asuinpaikkana?
Vuokra-asuto
8
158
Vastaukset
- veliveikkonen5
Jos olet tulossa kunnan asuntoon ja sossun asiakkasi niin mene jonnekin muualle täällä et saa ystävällistä kohtelua.
- yksiöstäkeksin
Pysy ihmeessä nettisi ääressä ja koeta keksiä jotain uutta kyseltävää.
- kaksiotaetsin
Kiitos oikein innostavista ja fiksuista vastauksista....mitäs muunlaista täältä voi odottaakaan.
- savutnuotioon
Kunnalla on rivitaloasuntoja joissa on myös sauna.
Asunnot ovat lähes OK.
Alueella asuu myös 'sekalaistaseurakuntaa' , tupakinpolttajia lähes joka-asunnossa, uusioperheitä ym ym ym
Olisi aihetta hieman järjestellä 'asukkaat omiin riveihin', ja kunnassa aloittaa savuttomuuskampanja!! - kolmionasukas
Kunnan vuokra-asuntojen taso vähän vaihtelee. Osa on remontoitu melko vastikään ja osa vähän huonommassa kunnossa.
- kaksiotaetsin
Kiitos muutamasta fiksummasta vastauksesta.
Taidan katsella yksityiseltä josko löytyis asuntoa jossa on siisti ja rauhallinen asuin ympäristö ja mikä tärkeintä naapurit ei tupakoi eikä rällää. - savutnuotioon
Tupakoivia kyllä on yhtäpaljon osakehuoneistoissakin.
- sergosergo
Yleensä kunnan vuokra-asunnoissa asuu pahimmat sossupummit ja muu yhteiskunnan pohjasakka. En suosittele muuttamaan ainakaan lintuteille. Peipontie, kotkantie jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873107
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232762Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092374- 401754
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281310
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201276- 951181