Kaksi uroskania panee :D

Nytmäoikeestitarviinapuu

Omistan siis kaksi uroskania mutta ne panevat:D iskä ja äiskä epäilee että jompikumpi on tyttö mutta ei VARMASTI OLE! Kanit ovat olleet meillä viisikuukautta joten jos toinen olisi tyttö meillä olis miljoona pupua lisää! Oikeesti auttakaa mitenn saan ne loppettamaan! Ja onhan se muutenkin aika kiusallista ku ne ne vaan alkaa nylkyttämään:D

9

977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HelpMeRhonda

      En tiedä, mutta onko ketään muuta naista, kenellä kasvaa karvaa persuksissa, mikä on aika harvinaista naisilla, ja vielä mustaa?

      Itselläni, ja se on TODELLA kiusallista..

      Ei siis pakaroissa, vaan niiden välissä, niinkuin miehillä.. Pelästyttäisin varmaan poikaystäväni kuoliaaksi. Ja sieltä on niin helvetin vaikea poistaa karvat.

      Itselläni on kasvanut jo 13-vuotiaasta asti sieltä karvat, ja olen aina hävennyt niitä, enkä voi käydä oikein uimassakaan julkisissa kylpylöissä, koska häpeän niin paljon. Yritän niitä kyllä poistaa, mutta kuten sanoin, todella vaikeaa.

      Ja pelkään karvoituksen vain leviävän, johtuuko jo kamala karvoitus persuksissa asti siitä, että kun mie kehityin liian nuorena sanoisinko, enkä silloin vielä tajunnut, että niitä karvoja ei kannata saksia? Vai onko tuo vain myytti, että karvojen kasvu kiihtyy, jos saksilla leikkaa.

      Joku hengen heimolainen? Someone, can you help me?

    • 23123

      ei voi tietää, epäilen että toinen on naaras.. mulla oli joskus 2 uros gerbiiliä, mutta yhtäkkiä pesässä oli 6 pientä poikasta ja ne perusti perheen

    • kysymyyjältä

      Kysy joltain kasvattajalta, tai kaniasiantuntijalta, kaneja myyvästä liikkeestä yms.
      Luulen että on alistamista, siis pomottaa toista kania.

      • puppub

        Kani ei ole koira, eivätkä käsittääkseni alista nylkyttämällä kuten koirat.
        Oletko tutkinut molemmat kanit? Jos molemmilla on kivekset, niin kyseessä voi olla nuoren kanin yliseksuaalinen käytös. Kannattaa kastroida jos et tykkää. Jos et ole tutkinut, toinen voikin olla naaras. Nuorista kaneista voi erehtyä kokeneempikin käsittelijä.


      • knygtdrtdty
        puppub kirjoitti:

        Kani ei ole koira, eivätkä käsittääkseni alista nylkyttämällä kuten koirat.
        Oletko tutkinut molemmat kanit? Jos molemmilla on kivekset, niin kyseessä voi olla nuoren kanin yliseksuaalinen käytös. Kannattaa kastroida jos et tykkää. Jos et ole tutkinut, toinen voikin olla naaras. Nuorista kaneista voi erehtyä kokeneempikin käsittelijä.

        Kyllä kanit nimenomaan alistavat toisiaan hyvin samaan tapaan kuin koirat nylkyttämällä toisiaan. Myös naaraat tekevät sitä. Älä pliis jakele neuvoja, jollet ole asiasta perillä.

        Aloittajalle: Naaraatkin merkkaavat. Jos molemmat ovat varmasti uroksia, niin kyse on alistamisesta. Se saattaa pahentua niin pitkälle, että seuraavaksi kanit alkavat tappelemaan, joten leikkauta kanit NYT kun se vielä ei ole liian myöhäistä. Kahta urosta ei missään nimessä pidetä yhdessä, jollei niitä ole leikkautettu. Ihan perustietoa kaneista. Ja vielä pakollinen lisämarmatus: PANEE?! Ei hyvä luoja, mikä sanavalinta.


      • puppuub
        knygtdrtdty kirjoitti:

        Kyllä kanit nimenomaan alistavat toisiaan hyvin samaan tapaan kuin koirat nylkyttämällä toisiaan. Myös naaraat tekevät sitä. Älä pliis jakele neuvoja, jollet ole asiasta perillä.

        Aloittajalle: Naaraatkin merkkaavat. Jos molemmat ovat varmasti uroksia, niin kyse on alistamisesta. Se saattaa pahentua niin pitkälle, että seuraavaksi kanit alkavat tappelemaan, joten leikkauta kanit NYT kun se vielä ei ole liian myöhäistä. Kahta urosta ei missään nimessä pidetä yhdessä, jollei niitä ole leikkautettu. Ihan perustietoa kaneista. Ja vielä pakollinen lisämarmatus: PANEE?! Ei hyvä luoja, mikä sanavalinta.

        Öhm, kuten sanoin, että käsittääkseni eivät ja ilmeisesti olin väärässä. Minulla on ollut useita kaneja, mutta alistuskäyttäytymistä en ole havainnut. En naarailla enkä uroksilla.
        Merkkailu on normaalia molemmille sukupuolille, mutta jos ne kivekset sieltä löytyy niin uroksia ovat. Kuten ylemmässä viestissä todetaan, niin kastroitavaksi molemmat. Kaksi urosta on huono idea ja tämä kerrotaan lähes jokaisessa kanien perusjutuista kertovissa teoksissa.
        Nuorilla uroksilla on meillä esiintynyt juuri sellaista yliseksuaalista käytöstä, että kaikken kanssa yritetään paritella. Johtaa tappeluun ennemmin tai myöhemmin, olipa alistamista tai paritteluyritys.


    • Nytmäoikeestitarviinapuu

      Kyllä molemilta ne kivekset löytyy :D ja molemmat merkkaiklee ( käsittääkseni naaraat eivät merkaa)

    • hyppij

      Saa ne tehdä niin johtaja on enemmän päällä mutta jos se on liikaa tapahtuvaa leikatkaa se joka on pahempi!! kokemusta itselläni uroskaneja yhdessä kaksikin paria HUOM ei leikattu eikä veljeksiä.

    • Anonyymi

      No entä jos ne on homojs

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1733
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      204
      806
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe