eikös ookkin paras nukkumapaikka
Oma sänky...
19
236
Vastaukset
- On.on
kuka sitä nyt vieraassa sänkyssä nukkuis.
- TyynyPerseessä
oma koti kullan kallis
- Pehmoinenpeitto
Kyllä näin on ;).
Vaikka tilapäismajoituksessakin voi olla se hyvä sänky, semmonen mikä on selälle ja kylelle passeli ;).- tyynytreilaan
Parhaat unet siinä ainakin saa.
Joo ja kun pääsee palaamaan siihen takas...zzzzzzzzzzzzzzzz
Viime yönä tosi huonot unet... - Pehmoinenpeitto
tyynytreilaan kirjoitti:
Parhaat unet siinä ainakin saa.
Joo ja kun pääsee palaamaan siihen takas...zzzzzzzzzzzzzzzz
Viime yönä tosi huonot unet...Viimeöinen sais toistua tulevana yönäkin. Heräämätön yö, ja aamulla virkeänä.
Unista en musta mitään, josko lie nähnykkään ;). - tyynytreilaaan
Sulla oli sitten tähdet kohdillaan.
Omaan pätkäuneen ei voinu vaikuttaa, meni niinku tilanteen mukaan
varsinkin kun kolotti sieltä ja täältä. - Pehmoinenpeitto
tyynytreilaaan kirjoitti:
Sulla oli sitten tähdet kohdillaan.
Omaan pätkäuneen ei voinu vaikuttaa, meni niinku tilanteen mukaan
varsinkin kun kolotti sieltä ja täältä.Ainahan se nyt jostakin kolottaa, ja jos ei kolota alkaa kuvitella onko tervekkään enää kun ei tunnu missään ;).
Olipas muuten valtava tähtitaivas kun kotiuduin. Oli se miljoona tähteä, täysin tyyni ja yllä täysi hiljaisuus. Revonhäntiä yritin bongailla, mutta ei ollut.
Hiljaisuudessahan niiden ritinän kuulee, siirtyvät ja vaihtavat väriä. Upea näkymä aina. - tyynytreilaan
Harvoin vaan ihmisten tulee katteltua iltataivaalle: parhaimmillaan oikea valoshow.
Meikäläisen punkkaan ei näkyny yhtäkään...jospa joskus niitäin tulisi bongailtua,
Nimi' en tiedä kuin otavan: 7 tähteä... - tyynytreilaan
Hyvää yötä ja parempaa huomista :)
- Pehmoinenpeitto
tyynytreilaan kirjoitti:
Harvoin vaan ihmisten tulee katteltua iltataivaalle: parhaimmillaan oikea valoshow.
Meikäläisen punkkaan ei näkyny yhtäkään...jospa joskus niitäin tulisi bongailtua,
Nimi' en tiedä kuin otavan: 7 tähteä...Minä kattelen taivaalle, kai odotan sitä tähdenlentoa että voisin toivoa ;). ei vaan ole näkyny lentoja.
Punkkaan, no et kait ole koko päivää ja iltaa punkannu? Ulkona ne näkee, tai kenties sisälläkin jos verhot auki ja pimeässä makoilee.
Paljon siellä on niitä nimettyjä kuvioita, kunhan vaan osaa ne etsiä, mutta mulle toistaiseksi riittäny se tähtiä kuin Otavassa, poikia on Jukolassa;). - Pehmoinenpeitto
tyynytreilaan kirjoitti:
Hyvää yötä ja parempaa huomista :)
Samoin sinnekkin, ja niitä unia, niitä mitä voi huomennakin muistella ;).
https://www.youtube.com/watch?v=OEvZ0JdSAgk
- musta1
oon nukkunu sohvalla muuton takia. en tiedä uskallanko mennä makuunhuoneeseen, niin tunnellmallinen olohuone
- kylläpävaan
oma sänky on paras. :)
- nukahdahellyyteeni
Juuri alkamassa nukkumaan. Mietin josko eräs kotiutunut vai vasta vkoloppuna.. muistelin et 3. Tai 5. Päivä.
Kuka oletkaan -hyvää yötä.
Ja hänelle myös... kaivannut olen. Sinua jo kaun. Tuu mun luo.
Mun unityyny meni pesussa pilalle, kun en pöyhinyt kosteana. Toisen laitan polven alle.. - kyl_se
baari-illan jälkeen putkan voittaa; olis vähän niinku selvinny voittajana maaliin.
Minulla on myyrä omia sänkyjä Kauhajoella.
Eri leveyksisiä löytyy: 90, 120, 140, 160 ja Pohjanmmaa-versio (erikoisleviä 210cm).
Kuljetus sisältyy hintaan ja paikalleen asennus ellei kerrostalo.- 849444
Paljon on 160:sen hinta?
- juupason
Oma sänky on paras paikka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023