Jeep joutui merkkihuoltoon katsastuksen jälkeen

goddammit

Joku suutin piti vaihtaa, toinen korjaamo sanoi että onnistuu vain merkkihuollossa. No, auto ollut nyt siellä 6 viikkoa. Ehkä saan sen itselle huomenna tai sitten en. Paikkakunta Turku. Mitä kokemuksia muilla Turun alueen Jeep huolloista?

4

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeepCRD

jeep huolto turussa,missä sitä saa? ei ainakaan autokeskuksesta jossa ei ole edes yleistyökaluja jeepin laturinhihnapyörän irroitukseen.saatika että edes tietäisivät etukäteen ovatko myymänsä varaosat uusia vai korjattuja.samoin jakolaakon öljyjen kohdalla,asiakkaan on itse tiedettävä mitä öljyä autoosi kuuluu laittaa ja myös huolehdittava siitä että myös saat sitä öljyä mitä pitäisi eikä vaan jotakin jakolaatikko öljyä.joten olen jo vuosia huoltanut/korjannut oman jeeppini (-07 grand cherokee) itse.

• KokemustaOnCompass13

Otan osaa. Surkeeta osaamista. Ei autosi ainakaan paremmaksi tule. varaudu vähintään 3 kk odotukseen, koska osat tulee Italiasta ja kestää n. 3 vko/ osa ja aluksi monta väärää ennen kun oikea vika edes löytyy. Autokeskuksessa on virallinen Jeep huolto, mutta ei osaamista. Mikä Jeep sulla goddammit?

• goddammit

Jeep Wagoneer -82

• OIIIIIIIO

Oikeasti, jos palvelu on näin huonoa, tulkaa Silberautoon Viroon. Asun Virossa ja olen ostanut Jeeppini (uusina) ko. maahantuojalta vuodesta 2004 alkaen. Kaikki, aivan kaikki, hoituu päivässä tai kahdessa, tarjouksen perusteella alkuperäis- tai harakiriosin oman halun mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe