Olin enne sellainen joka näki kaikissa paljon hyvää, sellainen joka näki vaikeudet mahdollisuutena ja oli unelmia täynnä. Jatkuvat pettymykset on nakertanu ja optimismi kääntyy pessimismiin. En enää osaa oikein iloita hyvistäkään asioista ja unelmat ovat karsiutuneet, mielessä vain selviäminen. Jäänköhän tällaiseksi? Pelkään että en kohta osaa antaa arvoa sille että joku välittää, pelkään että kadotan itseni
pysyvästi katkera?
1
933
Vastaukset
- Keltainenkallio
Hei, mulla on vähän samanmoisia fiiliksiä. Erilaiset pettymykset kuuluu elämään. Siinä vaiheessa, kun niitä tulee liikaa, tai sanotaanko kohtuuttomasti, niin alkaa se oma asenne muuttua. Välillä tuntuu niin epäreilulta kaikki...Vaikka ei sitä omaa elämää kannata muiden elämiin verrata, vain siihen voi verrata millainen itse on ollut/mitä itsellä on ollut jne. Ja mitä on nyt. Olen ainakin itse huomannut, että auttaa, kun miettii kuinka paljosta elämässä on selvinnyt. ja se saa tuntemaan vahvuutta ja uskomaan, että vielä kerran se positiivinen asenne sieltä palaa. Se mihin uskot, toteutuu. Enkä tarkoita uskonnollisessa mielessä. Anna itsellesi aikaa käsitellä myös sitä surua/vihaa/turhautumista/katkeruuttakin. Itse olen ollut niin väsynyt olemaan vihainen, pettynyt jne.. Että tilasin Sami Minkkisen valmennuksen Sateentekijä muutama viikko sitten. Siinä oli muutamia herättäviä ajatuksia ja ehkä ihan aavistuksen alkaa helpottaa tämä koko syksyn kestänyt jäytävä tunne. Mikä tosin toimii yhdellä, ei välttämättä toimi toisella.. Toivotan tsemppiä oikein paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81248- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031037Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51903Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42603