pysyvästi katkera?

fjljccjfj

Olin enne sellainen joka näki kaikissa paljon hyvää, sellainen joka näki vaikeudet mahdollisuutena ja oli unelmia täynnä. Jatkuvat pettymykset on nakertanu ja optimismi kääntyy pessimismiin. En enää osaa oikein iloita hyvistäkään asioista ja unelmat ovat karsiutuneet, mielessä vain selviäminen. Jäänköhän tällaiseksi? Pelkään että en kohta osaa antaa arvoa sille että joku välittää, pelkään että kadotan itseni

1

833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keltainenkallio

      Hei, mulla on vähän samanmoisia fiiliksiä. Erilaiset pettymykset kuuluu elämään. Siinä vaiheessa, kun niitä tulee liikaa, tai sanotaanko kohtuuttomasti, niin alkaa se oma asenne muuttua. Välillä tuntuu niin epäreilulta kaikki...Vaikka ei sitä omaa elämää kannata muiden elämiin verrata, vain siihen voi verrata millainen itse on ollut/mitä itsellä on ollut jne. Ja mitä on nyt. Olen ainakin itse huomannut, että auttaa, kun miettii kuinka paljosta elämässä on selvinnyt. ja se saa tuntemaan vahvuutta ja uskomaan, että vielä kerran se positiivinen asenne sieltä palaa. Se mihin uskot, toteutuu. Enkä tarkoita uskonnollisessa mielessä. Anna itsellesi aikaa käsitellä myös sitä surua/vihaa/turhautumista/katkeruuttakin. Itse olen ollut niin väsynyt olemaan vihainen, pettynyt jne.. Että tilasin Sami Minkkisen valmennuksen Sateentekijä muutama viikko sitten. Siinä oli muutamia herättäviä ajatuksia ja ehkä ihan aavistuksen alkaa helpottaa tämä koko syksyn kestänyt jäytävä tunne. Mikä tosin toimii yhdellä, ei välttämättä toimi toisella.. Toivotan tsemppiä oikein paljon!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4995
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1255
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe