Olin enne sellainen joka näki kaikissa paljon hyvää, sellainen joka näki vaikeudet mahdollisuutena ja oli unelmia täynnä. Jatkuvat pettymykset on nakertanu ja optimismi kääntyy pessimismiin. En enää osaa oikein iloita hyvistäkään asioista ja unelmat ovat karsiutuneet, mielessä vain selviäminen. Jäänköhän tällaiseksi? Pelkään että en kohta osaa antaa arvoa sille että joku välittää, pelkään että kadotan itseni
pysyvästi katkera?
1
879
Vastaukset
- Keltainenkallio
Hei, mulla on vähän samanmoisia fiiliksiä. Erilaiset pettymykset kuuluu elämään. Siinä vaiheessa, kun niitä tulee liikaa, tai sanotaanko kohtuuttomasti, niin alkaa se oma asenne muuttua. Välillä tuntuu niin epäreilulta kaikki...Vaikka ei sitä omaa elämää kannata muiden elämiin verrata, vain siihen voi verrata millainen itse on ollut/mitä itsellä on ollut jne. Ja mitä on nyt. Olen ainakin itse huomannut, että auttaa, kun miettii kuinka paljosta elämässä on selvinnyt. ja se saa tuntemaan vahvuutta ja uskomaan, että vielä kerran se positiivinen asenne sieltä palaa. Se mihin uskot, toteutuu. Enkä tarkoita uskonnollisessa mielessä. Anna itsellesi aikaa käsitellä myös sitä surua/vihaa/turhautumista/katkeruuttakin. Itse olen ollut niin väsynyt olemaan vihainen, pettynyt jne.. Että tilasin Sami Minkkisen valmennuksen Sateentekijä muutama viikko sitten. Siinä oli muutamia herättäviä ajatuksia ja ehkä ihan aavistuksen alkaa helpottaa tämä koko syksyn kestänyt jäytävä tunne. Mikä tosin toimii yhdellä, ei välttämättä toimi toisella.. Toivotan tsemppiä oikein paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768