Estrogeenitabletit - milloin odotettavissa vuotoa?

Sain vaihdevuosioireisiin Femoston 1/10 -tabletteja, joita otetaan yksi päivässä (ensin yhtä väriä 14 päivää , sitten toista väriä 14 päivää). Lääkäri sanoi, että jossain vaiheessa on todennäköisesti odotettavissa vuotoa, mutta unohdin kysyä, tuleeko se yleensä tietyssä vaiheessa tablettien ottamista tai onko vuoto yleensäkään säännöllistä. Osaisiko joku sanoa?
1191
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Vuoto tulee kun kaikki tai lähes kaikki liuskan pillerit on syöty. Välillä voi olla kuukausia, että vuotoa ei tule ollenkaan.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


blonditonttu kirjoitti:

Sain vaihdevuosioireisiin Femoston 1/10 -tabletteja, joita otetaan yksi päivässä (ensin yhtä väriä 14 päivää , sitten toista väriä 14 päivää). Lääkäri sanoi, että jossain vaiheessa on todennäköisesti odotettavissa vuotoa, mutta unohdin kysyä, tuleeko se yleensä tietyssä vaiheessa tablettien ottamista tai onko vuoto yleensäkään säännöllistä. Osaisiko joku sanoa?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu