Rajala kamera k*see

pettynytsuomalainen

Tilasin rajalalta tavaraa (jalustoja) ja ei alkanut kuulumaan. kun soitin sinne sanottiin että tavara oli loppunut mutta tätähän ei tietenkään voitu kertoa sivulla kun tuotetta valitsin??!! aiottiin lähettääheti kunhan saavat lisää. seuraavana päivänä tuli s-postia että oli rajoitettu ostokset 1kpl/asikas että saisivat mahdollisimman monelle jaettua niitä ja kysyivät sitten tilinumeroa että palauttavat rahat toisesta jalustasta. TÄTÄKÄÄN ei oltu kerrottu ajoissa (ja olen tyyppiä joka lukee kaikki ehdot ja pilkut mitä näkyvillä on!!) PISTÄÄ VIHAKSI TÄMMÖNEN! ARVATA SAA PALAANKO ASIAKKAAKSI KYSEISELLE KAUPALLA TOISTE!!!

14

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RajalaOikeuteen

      samoja kokemuksia!! ei prkl lue missäänettei tuotteita olisi ja myydään vaa 3päivä toimituksilla ja sitte sitä ihmetellessä kerrotaan että odotetaan päävarastolta!! #%%**^%

    • KAMERATON

      TILASIN RAJALALTA KAMERAN MUTTA OLI KUULEMMA LOPPUNU NII ANTO VAA MEIKÄN MASSIT TAKAS EIKÄ EES KOITTANU TILATA SITÄ OLI KUULEMMA LIIA VANHA MALLI

    • odottelua

      Ostin viikko sitten 2 tuotetta. Kyselin tänään, koska lähettävät. Eivät ole vastanneet.

    • vielä_pahempi

      On se hankala, mutta ei pärjää Ohlssonille joka ottaa maksun, mutta ei toimita mitään. Onneksi maksoin Visalla.
      Väittivät toimittaneensa tavaran ja heillä on minun allekirjoittamani todiste tavaran vastaanottamisesta. Parin viikon riitelyn jälkeen ilmoittivat, että tavaraa oli loppunut eikä sitä siksi voitukaan toimittaa. Sitten vaativat 50 € lisää niin lähettävät minulle vastaavan tuotteen. Maksoin kun en jaksanut enää riidellä.
      Onneksi Rajalan tylyys ei koske kaikkia myymälöitä

    • vänkääjä

      Postilakkokin sotkee. Mulla kesti valokuvaustuotteen saaminen smartphotolta kaksi viikkoa. Tosin tuli ulkomailta, mutta kumminkin.

      Rajala myy joskus viimeisiä kappaleita hyvillä alennuksilla. Kerran ostin kameran ja varasin sen postitalon myymälään. Siellä myyjä väitti että tuote on loppuunmyyty, mutta löytyihän sieltä varaamani tuote oikein nimilapulla varustettuna, kun tarpeeksi vänkäsin.

    • odottelua

      Ei vieläkään vastausta sähköpostiin. Tilauksen tila oli muutettu perutuksi?

    • nooooooohh

      Tilatkaa Kuva-Järviseltä .. sielä on edulliset hinnat

      • nooooooh

        Ihan normaalit suomihinnat näkyy olevan.


    • Canikon

      Rajala on jo aikoja sitten tullut kuuluisaksi rumista tempuistaan.

      • kaikkeasitä__

        Jaa-a, viimeksi koetin ostaa sieltä viimeisiä kappaleita erästä objektiivia. Objektiivin saatavuus oli sivujenkin mukaan: tarkista saatavuus.
        Tilaus kiireen vilkkaa sisään verkkokaupassa noutona myymälästä tamperelta.
        Seuraavana päivänä tuli aamusta soitto, että valitettavasti objektiivit oli myyty loppuun nopeammille ja tilaustani ei tästä syystä voida toimittaa ja tilaus on peruttu.

        Mitä tuossakaan nillittämistä on, nopeet syö hitaat ja luusereille luu kurkkuun.
        Aloittaja sai kuitenkin yhden jalustan ilmeisesti ihan sopu hintaan. Pistää varmaan sille vihaksi sekin.


      • ketjunalottaja

        en muuten tuu saamaan varmaan muutamaan kuukauteen mitä oon kuullu juttuja kestosta tuon lisätavaran tilaamisesta sinne.


    • käsittämätöntä

      Perkele mitä toimintaa... Tilasin tavaraa ja yhtäkkiä kikki loppuneet. Alkoivat tarjoamaan jotakin yli puolet halvempia korvikkeita! Aivan käsittämätöntä toimintaa. Jäi viimeiseksi kerraksi kun rajalalta jotakin ostan.

    • Ymmärtäkää-jo

      Ostakaa Saksasta. Siellä nettikaupat toimivat ja toimituskulut ovat edulliset.

    • odottelua

      Mun ostos lähti lopultakin matkaan. Samyangin 8mm objektiivia ei saa saksastakaan 149 eurolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe