Tarvitsisin todellakin rahaa opintojen ohella. Työtä en ole saanut, vaikka yritänkin tällä hetkellä saada jostain edes tunteja. Mietin tässä, että voiskohan alkaa myymää itseäänsä. Olis kiva saada vähän rahaa, koska kaikki menee kirjoihin. Rahaa ei tipu vanhemmilta ollenkaan. Paljon te maksaisitte 17v, 173cm ja vähän pulskalle teinille? En oo harrastanu seksiä vielä, mutta tyydytelly oon itteeni sormilla jo yläasteelta lähtien ja suihin oon ottanu parilta jätkältä bileissä. Minkälaista vaaditte tai haluatte maksua vastaan?
Oon kyllä miettiny tätä pitkään ja valmis jopa ehkä pistää tän toimimaan.
Mielipiteitä ja yleistä keskustelua, kiitos!
Itsensä myyminen
23
214
Vastaukset
- gyrbägalle
Tänään firman pikkujoulu. Työkaverini on vähän kiimainen kun saa alkoi
Olen joka pikkujoulussa joutunut panemaan häntä lomakevarastossa. Viime vuonna samaan varastoon tuli toinenkin pariskunta naimaan
Sellaista se elämä on. Ei plussa kannata maksaa kun ilmankin saa.- Hkdbdkf
Kokemuksesta en voi puhua, mutta kyllähän tuolla on niitä ketkä mielellää maksaa nuoremmasta kun ei muuten saa. Molemmat hyötyy siinä.
- ANAL-ANAL
anaaliseksi myy hyvin
- Lukioteini
No se ei kyllä oo mun juttu yhtään.
Suikkari ois kiva !
- Lukioteini
Maksaisitko ikinä, jos joku tarjoutuis antamaan?
Lukioteini kirjoitti:
Maksaisitko ikinä, jos joku tarjoutuis antamaan?
No jos ois oikein kiimainen tarve.
- jugernaut
Riippuu mistä päin olet? Isommilla paikkakunnilla saa ihan hyvin rahaa mutta pienemmillä ei....kerro mistä olet ja laita meili näkyviin,mä voisin olla kiinostunut mukavasta suihin otosta....laitan meiliä kun tiedän minne ja missä päin.
- Lukioteini
Helsingissä asustan. Paljon siitä sitten saa?
- jugernaut
50€-500€ mutta siinä pitää olla jo kunnon sessiot.....mutta kyllä suikkarista kehtaa 50€ pyytää....ratkasee paljon onko paikkaa,vai autossa,meetkö jollekin kylään ym....rankka mutta tuottosa laji toi perseen myyminen....sit tulee ohje....
ÄLÄ MYY ITSEÄSI,MYY PILLUA.!!!!! Niin kestää pääkin mukana.
Antaisin oppitunnin työ tavoista,mutta oot pikkasen kaukana ja ei ole sun meiliä. - Lukioteini
jugernaut kirjoitti:
50€-500€ mutta siinä pitää olla jo kunnon sessiot.....mutta kyllä suikkarista kehtaa 50€ pyytää....ratkasee paljon onko paikkaa,vai autossa,meetkö jollekin kylään ym....rankka mutta tuottosa laji toi perseen myyminen....sit tulee ohje....
ÄLÄ MYY ITSEÄSI,MYY PILLUA.!!!!! Niin kestää pääkin mukana.
Antaisin oppitunnin työ tavoista,mutta oot pikkasen kaukana ja ei ole sun meiliä.Minkälainen sessio pitäis olla, että 500e tulee ansaittua? :o
Sposti: [email protected]
- jugernaut
Kyllä ne rupee olemaan jo läpi yön kestävää touhua,ja kaikkia mahdollisia juttuja.....joku voi tietysti maksaa vähemmästäkin mutta itse en maksais,tai pitää olla todella laatua.....
- Lukioteini
Asia selvä
- marjukkainen
Moni valmis takuulla maksamaan korkkaamattomasta neitsyestä paljon enemmänkin kun tuon 500, ja sellanen neuvo että sä päätät hintasi ja voit heivata tinkaajat kättelyssä. Olet kuitenkin kovin nuori ja suosittelen ettet tee mitään hätiköityä koska näil kokemuksilla sit vaikutusta koko loppuelämään, odota ainakin et olet täysikänen.
- Lukioteini
No joo kyllähän ite voi päättää hinnat, mutta onhan se nyt hullua pyytää pari hunttia pelkästä suihin ottamisesta. Hintoja kyselen täällä siksi, että ymmärtäisin millä hinnoilla mennään.
Ei oikeastaan haittaa kuka pääsee seivästämään mut ensimmäisenä. Ei haittais, vaikka olis rahasta ja aivan tuntematon. Toisin kun jos se olisi joku tuttu, niin asia varmaan jäis päähän vaivaamaan mua ainakin. Kiitos kuitenkin vastauksestasi! - Lukioteini
Sen verran haluan vielä lisätä, että mulla on tulevaisuuden suunnitelmat, joten tämä "harrastus" ei tosiaankaan olis sellanen pysyvä. En tosiaankaan aatellu tätä tehdä, jos edes aloitan, vuosia tai tehdä tästä jonkinlaista uraa. Tällä hetkellä nyt on vaan vähän ongelmi rahan kanssa ja olis tarvetta ylimääräsille kympeille.
- marjukkainen
Kyllä mä sun tapaukses suosittelen vaik sossun luukult kysäsyy tai pyydät vanhemmiltas. Oot niin nuori ja kaikkee voi käydä mikä sit pilaa seksielämääsi myöhemmin
- Lukioteini
Olenhan mä kaikki mahdolliset tapahtumat käyny päässä ja ajatellu asiaa huonostakin näkökulmasta. Jos jotain käviskin, niin tiedän kyllä mitä odottaa.
Olen yrittänyt sossulta, mutta ei tule muuta kun opintotukea. Saan just ja just ostettua sillä kirjat, joten olis vähän pakko kun ei työtäkään saa.
- normimies30-
Voisin maksaa 300-400 jos nätti nainen on kyseessä.
- Lukioteini
Mitä tähän sun 300-400e sisältyis?
- opintotukea
# Paljon …?
50–400 se että olet pulska ei vaikuta, eka kerrasta paljon enemmänkin yöstä
# Minkälaista …?
Pitää olla tupakoimaton, siisti ja normaali, mieluiten tavis. Yksinoikeudesta maksan vähintään tuplasti. Oppimisen myötä laatu nostaa huomattavasti hintaa.
En vaadi mitään muuta kuin pitää olla vähintään 18 v- Lukioteini
Tämä on kyllä hyvin informoitu! Kiitos vastauksestasi.
Pillupano ja suikkari ... yhet lastit pilluun toiset naamalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337183Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654380Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543452Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4983135Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942092Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361753Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201671- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436