Onko olemassa rumaa ja järkevää naista?

Iu3413gge

Kaikki hyvännäköiset naiset tuntuu olevan jotenkin pissismäisiä, eli kiroilee, haukkuu ja ei osaa tehä mitään muuta kuin kiroilla, meikata ja kiroilla lisää.

Oletteko te tavannu ketään todella järkevää naista, joka on myös todella hot?

36

428

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väsyttää

      Pitää olla ruma, järkevä ja hot?

      • wertuers

        Siis hot ja järkevä.


      • Väsyttää
        wertuers kirjoitti:

        Siis hot ja järkevä.

        Niin mä vähä aattelinki :D mut mä kyl en taia olla mitään noista


    • TruthHurts

      Itte oon todella ruma (ja saan siitä usein kuulakin) enkä kyllä oo mitenkään järkevääkään (KA on 8.9 koska oon nii laiska) tähän astisen elämäni olen käyttänyt opiskeluun (historia, kirjallisuus, Espanja, korea) ja oon silti tyyliin tyhmin mun luokalla. Ehkä pitäis vaa luovuttaa, blondata hiukset ja hankkii poikaystävä.

      Joten ei, järkevää naista ei ole olemassakaan.

      • Väsyttää

        8.9 huono keskiarvo? Ja se et jokku sanoo sua rumaksi ei tarkota et sä olisit sitä. Kyl muaki on haukuttu ja vältetty kymmenen metrin säteellä, mut en mä itteäni rumaksi sanois :D Tyypit on vaan yrittäny hajottaa sun itetunnon ja näemmä onnistunukki siinä. Nyt sun pitää enää vaan nousta ylös tosta suostas ja älytä olla välittämättä idioottien kommenteista :)


      • TruthHurts
        Väsyttää kirjoitti:

        8.9 huono keskiarvo? Ja se et jokku sanoo sua rumaksi ei tarkota et sä olisit sitä. Kyl muaki on haukuttu ja vältetty kymmenen metrin säteellä, mut en mä itteäni rumaksi sanois :D Tyypit on vaan yrittäny hajottaa sun itetunnon ja näemmä onnistunukki siinä. Nyt sun pitää enää vaan nousta ylös tosta suostas ja älytä olla välittämättä idioottien kommenteista :)

        No on se, kaikki muut mun luokalla saa väh. 9.3 vaikka mä vedän kokeista parempia numeroita ku useammat.

        Ja tohon ulkonäköön et oon oikeesti tähkäpää rilleillä, eli en mikään hemaiseva ilmestys :'D


      • Jsjsnksls
        TruthHurts kirjoitti:

        No on se, kaikki muut mun luokalla saa väh. 9.3 vaikka mä vedän kokeista parempia numeroita ku useammat.

        Ja tohon ulkonäköön et oon oikeesti tähkäpää rilleillä, eli en mikään hemaiseva ilmestys :'D

        Juu-u
        Mulle on hyvä jos ka on yli 8 :D


      • Jsjsnksls kirjoitti:

        Juu-u
        Mulle on hyvä jos ka on yli 8 :D

        EH EH. MUN KESKIARVO OLI 6,1


    • naistenajattelua

      eikos useimmat naiset ole juuri tyhmia. kun ottavat pettajia ja vakivaltaisia puolisoita. tai sitten paatyvat lesboiksi. etteivat vaan valitse pettajaa. toki pettaahan naisetkin.

      • Väsyttää

        Miehethän huuteleeki tuolla kaduilla olevansa väkivaltasia pettäjiä :D Ja lesbous on sun mielestä valinta?


    • naistenajattelua2

      no kylla aika helposti huomaa vakivaltaiset miehet. ainakin jos kay iltaisin ulkona. ja usein lesbous on valinta. ellet heti hyppaa sankyyn ja ala seurustelemaan. tai ole muuten jakorasia.

    • valitettavatotuus

      rumat meikkaa

    • Tyttö12345678910

      Ite oon ehkä luokan paras, muuttaen yleensä kehuskelee siitä. Saan 9 tai 10 joka asiasta. Muut kehuu kyllä kauniikksi, mutta itse en pidä ulkonäöstäni. :D Enkä ole ikinä koskenutkaan edes kynsilakkaapulloon. :D

    • Yks13v.tyttö

      Itehän oon iha viisas ka 8,9 ja ylensää 9-10 kokeista. Ja pidän itteeni tosi kauniina. Muut vaa ei oo samaa mieltä yleensäkkään. Rumaksi sanotaan paitsi mun kaverit sanoo asteikolla 1-5 nii 3-4

      Oon siis
      158cm
      53kg
      Vaaleet rinnoille ylettyvät hiukset
      Silmälasit
      Pisamia


      Ja nii

    • Akatar

      Akoilla naama vennyy kun järkeä alkaa tulla....

    • Fds

      Isä neuvoi poikaansa , kun otat vaimon , älä ota kaunista. Kauneus on katoavaista, ota ruma se ajan myötä lisääntyy. Itseään peilistä ihaileva ei kerkiä kasvattaa älyä ja sydämmen sivistystä.

    • jayjay80

      "Muut kehuu kyllä kauniikksi, mutta itse en pidä ulkonäöstäni. :D Enkä ole ikinä koskenutkaan edes kynsilakkaapulloon. :D"

      pienen ryhmän keskellä joku voi kutsua kauniiksi mutta et sitä todellisuudessa ole.

    • jayjay80

      eikä ole rumiakaan olemassa.
      on vain tyhmiä teinejä ja heidän juttujaan

    • Poika16v

      Miksi kaikki 13-18 vuotiaat tytöt on helvetin hyvännäköisiä, mutta ne ovat kuitenkin pissismäisiä?

      Olisipa sellainen joku 15v tyttö, joka on helvetin hot, ja tykkää pelata pleikkarilla, ei valita liikaa, käyttäytyy hyvin, eikä kieltäydy seksistä aina.

      • 15vee

        Mä tykkään pelata pleikalla enkä omasta mielestäni valita liikaa ja on sanottu söpöksi ja nätiksi käyttäydyn hyvin (ainakin yritän mutta kirosanoja saattaa tulla välillä suusta) :) kelpaisko tällänen tytsy?


      • 244544
        15vee kirjoitti:

        Mä tykkään pelata pleikalla enkä omasta mielestäni valita liikaa ja on sanottu söpöksi ja nätiksi käyttäydyn hyvin (ainakin yritän mutta kirosanoja saattaa tulla välillä suusta) :) kelpaisko tällänen tytsy?

        Näytä kuva susta?


      • Poika16v
        15vee kirjoitti:

        Mä tykkään pelata pleikalla enkä omasta mielestäni valita liikaa ja on sanottu söpöksi ja nätiksi käyttäydyn hyvin (ainakin yritän mutta kirosanoja saattaa tulla välillä suusta) :) kelpaisko tällänen tytsy?

        Näytä kuva itsestäs


      • 15vee
        Poika16v kirjoitti:

        Näytä kuva itsestäs

        Tulkaa twitteriin niin näytän.


      • Poika16v
        15vee kirjoitti:

        Tulkaa twitteriin niin näytän.

        Twitterin nimi?


      • 15vee
        Poika16v kirjoitti:

        Twitterin nimi?

        @Taru


      • 15vee
        Poika16v kirjoitti:

        Näytä kuva itsestäs

        Jos ootte twitterissä niin ruvetkaa seuraamaan minua.


      • Poika16v
        15vee kirjoitti:

        Jos ootte twitterissä niin ruvetkaa seuraamaan minua.

        Oot aika hot. Onko kikkiä?


      • 15vee
        Poika16v kirjoitti:

        Oot aika hot. Onko kikkiä?

        Ei oo. Sul twitter?


    • YksinäinenNero

      Oon huomannu et aika lailla kaikki tytöt joita tunne/tiiän on tosi hyvännäkösii ja kaikki tutut pojat "kuolaa" salaa niiden peräs ja oon smal huomannu et sekä nää pojat et tytöt on vaan hirveitä pissiksii ja friikkei ja kaikki mitä ne tytöt haluu on poika jolla on viis litraa vahaa tukassa merkkivaattet ja polttaa röökii/käyttää nuuskaa

      Yhtään erilaisii vihataan niinku mua, ei oo vahaa hiuksis ei merkkivaatteita vaan koska se näyttää niin typerältä kun kaikil on smanlaiset vaatteet, emmä oo ees enää jaksanu välittää niist pissiksist ku ei ne arvosta ku niitä "hyvännäkösiä" juntteja..... tämmössii fiiliksii mulla

    • tku111

      oi voi...tuut viel huomaan, et mitä paremman näköinen gimma, sitä enempi päässä vikaa, taval tai toisella....

      btw...tän läpän heitti aikanaa eräs Turkulainen malligimma, joka diggas käydä bilettämässä klubeilla&reiveissä aikoinaan..

    • beyourselfnowandtomorrow

      Kyllä, olen tavannut useita naispuolisia henkilöitä jotka ovat ulkonäöltänsä buenoja mutta silti ns. kehittynyt psyykkisesti, sosiaalisesti ja henkisesti ikäisensä tasolle. Uskon kyllä myös, että nämä muut naispuoliset henkilöt eivät välttämättä ole juuri sellaisia kuin antavat itse vaikuttaa - meinaan heillä saattaa olla huono itsetunto tai vaikka mitä muuta takana, jonka takia he eivät uskolla olla oma itsensä. Kannattaa tutustua, koska sillä se selviää - turha lähteä yleistämään ja leimaamaan, koska se jos joku ei vie eteenpäin.

    • Mä oon ainaki ihan normi näkönen ja normi fiksu? T14

    • jokkepokke28

      Lääkiksen ovelle vaan muna pystyssä, siellä tarjonta on MAINIOTAAAAAA!!!!!! UUUH!!! 
      Jorma

    • jaa-aenpätiiä

      oon järkevä, mutten mikää hot varmaa... kurvikkaat blondithan on hotteja, vai?

      • Pistä kuva, niin saat ammattilaisen mielipiteen ja arvostelun


    • Rumia ja tyhmiä on olemassa, esimerkiksi nämä nykyajan feministit.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      277
      2943
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1001
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe