Naapurin tyttö

Naapurinmika

Oli tavallinen arki-iltapäivä. Koulu oli loppunut ja kävelin kohti kotia. Edessäni näkyi tutun tytön, Siljan, hahmo. Hän oli 9. luokalla ja itse kävin jo lukion toista luokkaa. Ikäeroa meillä ei kuitenkaan ollut kovin paljoa, koska olin syntynyt loppuvuonna ja hän helmikuussa. Kotimme sijaitsivat saman tien varrella noin 200 metrin päässä toisistaan
Katseeni liimautui Siljan takamukseen, joka oli houkuttelevasti pyöristynyt viime aikoina. Selässä roikkui Fjällrävenin reppu. Nopeutin kävelytahtiani ja sain vähitellen hänet kiinni. Tullessani hänen rinnalleen Siljan katse kääntyi, moikkasimme toisiamme ja hän hymyili. Keskustelimme niitä näitä, mutta puhe kääntyi kouluun. Lähestyessämme kotitaloani Silja kertoi, että huomenna olisi matikankoe ja hän halusi siitä hyvän numeron tulevaa lukiopaikkaa varten. ”Mä voisin auttaa sua, jos haluat”, sanoin kaikella pitkän matikan antamalla varmuudella. ”Joo se ihan jees. Tuu meille puolen tunnin päästä, niin mä katon vaikeimmat kohdat valmiiksi.” ”No selvä, mä tuun puolen tunnin päästä”, käännyin kotia kohti ja moikkasin vielä Siljaa.
Kotona ei ollut vielä ketään. Kävin heittämässä repun sängylle ja menin laittamaan pari voileipää. Samalla mietin mitä lupasin Siljalle. Matikassa ei varmaan olisi ongelmia, mutta jo ajatus hänen vartalostaan, pyöreistä rinnoistaan ja kaartuvasta lantiostaan sai aikaan pullistuman haarovälissä.
Puoli tuntia on kuitenkin lyhyt aika ja kohta kävelinkin kohti Siljan kotia. Näin hänet kirjojen kanssa pihalla. ” Moi, mennään meidän saunarakennuksen parvelle. Mä luen kokeisiin yleensä siellä”. Pihassa oli aika iso ja uudehko hirsimökki. Sen toisella puolella oli sauna ja pesutilat, toisella puolella tupa ja parvi. Silja aukaisi rakennuksen oven, menimme tupatilaan ja kiipesimme rappusia pitkin parvelle. Parvella oli patjoja lattioilla ja ikkunan lähellä pieni pöytä. Silja laittoi taskulaskimen, kyniä, paperia ja matikankirjat pöydälle. Istuimme vierekkäin ja aloimme ratkoa yhtälöpareja sekä funktioiden arvoja. Samalla yritin katsella mahdollisimman huomaamattomasti Siljan olemusta ja etenkin hänen pyöreitä rintojaan.
Yllättäen pihalle kuului tulevan auto. ”Se on Miia ja sen poikakaveri Jani”, sanoi Silja tarkoittaen lukion kolmannella olevaa siskoaan. Auton ovet paukkuivat ja hetken päästä saunarakennuksen ovi avautui. Jani ja Miia astuivat sisään ja liimautuivat heti kiinni toisiinsa. Me olimme Siljan kanssa ylhäällä lähes näkymättömissä, mutta Silja tarttui käteeni ja ohjasi meidät pitkälleen patjalle. Maatessamme mahallamme rinnakkain saatoimme kohottaa päätä siten, että näimme Miian ja Janin suutelevan intohimoisesti toisiaan. Janin kädet työntyivät selkäpuolelta Miian puseron sisään tarkoituksenaan avata rintaliivien hakaset.
Silja tarttui käteeni ja tunsin oman kiihkoni kasvavan. Alakerrassa suorastaan revittiin vaatteita päältä. Näin Miian pystyt ja pyöreät rinnat ja vaaleakarvaisen kolmion häpykummun päällä. Janin kalu seisoi kovana, Miia tarttui siihen ja he kaatuivat sohvalle painautuen tiukkaan toisiaan vasten. Silja irrotti samalla otteensa ja alkoi työntää kättään alleni kohti kivikovaa seisokkiani. Siirsin oman käteni hänen pyöreän takamuksensa päälle, siitä reisien yläosaan ja takaisin takamuksille. Samalla Silja oli saanut painettua kätensä elintäni vasten. Hän paineli ja tunnusteli sitä. Samalla hän levitti hiukan jalkojaan, jolloin sain työnnettyä sormeni hänen jalkoväliinsä. Tosin meillä molemmilla olivat farkut jalassa, mutta tunsin kuinka kuumalta hänen pillunsa tuntui kankaankin läpi. Aloin pyöritellä sormiani jalkovälissä ja välillä reisien sisäpinnalla.
Alakerrassa oli päästy jo kortsun laittamiseen. Miia rullasi kortsun paikalleen ja laskeutui sohvalle selälleen levittäen jalkansa. Saatoimme nähdä aitiopaikalta kuinka Jani työntyi hänen sisäänsä. Samalla Siljan puristelu kullistani kiihtyi. Lisäsin myös itse painetta ja pyöritystahtia Siljan farkkujen päällä. Painaessani kovempaa kuulin vaimean lits äänen. Siljakin oli aivan märkänä. Tämä oli minulle liikaa ja tunsin kuinka aloin purkautua. Kullin sykintä tuntui varmaankin myös Siljalle, sillä hän pysäytti käden liikkeen ja avasi entistä enemmän jalkojaan. Iso spermalasti täytti nyt alushousujeni etumuksen ja tiesin, että hetken päästä se näkyisi myös farkuissani. Tilanne oli kuitenkin niin kiihottava, että kullini pysyi aivan yhtä kovana kuin ennenkin.
Alhaalla Miia veti Janin kokonaan itseään vasten ja kietoi jalkansa Janin ympärille. Samalla heidän takamustensa liike kiihtyi. Itse jatkoin Siljan jalkovälin hieromista ja kuuntelin sieltä ain

4

3596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikanjatko

      Alhaalla Miia veti Janin kokonaan itseään vasten ja kietoi jalkansa Janin ympärille. Samalla heidän takamustensa liike kiihtyi. Itse jatkoin Siljan jalkovälin hieromista ja kuuntelin sieltä aina toisinaan kuuluvaa litinää. Silja oli alkanut myös pyörittämään kättään kaluni päällä. Haistoin jo sperman, joten se oli jo tunkenut farkkukankaan läpi. Silja tunsi sen varmasti myös sormillaan. Sohvalla Miia nousi kontalleen, hänen pyöreä takamuksensa ojentui taaksepäin ja Jani työntyi häneen takaapäin. Heidän liike kiihtyi nopeasti, eikä kestänyt kuin hetken, kun Jani lopetti liikkeen ja painui tiukasti vasten Miian takamusta. Samalla hän hiukan nytkähteli ja Miia pysyi paikallaan. Kohta hän irrottautui ja kondomin päässä näkyi valkoinen spermakasa. Silja ja minä puolestamme jatkoimme toistemme koskettelua. Tunsin kuinka aloin vähitellen lähestyä uutta orgasmia.
      Jani rullasi kortsun pois. Alakerrassa oli talouspaperirulla, josta Jani pyöräytti pätkän kummallekin. Miia siirtyi istumaan ja levitti jalkojaan pyyhkiäkseen itseään. Näin suoraa hänen avoinna olevaan pilluunsa. Tämä oli jälleen niin ylivoimaisen kiihottava näky, että Siljan yhä tiukemmaksi käyneessä puristelussa laukesin uudelleen. Silja tunsi tämänkin ja piteli vain kättään sykkivää kaluani vasten. Toinenkaan kerta ei kuitenkaan saanut haluani laskemaan ja Siljankin näytti muuttuvan jatkuvasti kuumemmaksi. Alhaalla siirryttiin vaatteiden laittoon. Hetken päästä Jani ja Miia lähtivät.
      Olimme tähän asti olleet mahdollisimman hiljaa ja paikallaan. Vain kätemme olivat tutkineet toisiamme. Nyt käännyimme toisiamme vasten. Painoin suuni Siljan suuta vasten, työnsin kieltäni hänen kieltään vasten ja samalla painoin vartaloni tiukasti Siljaan kiinni. Tunsin hänen rintansa, samalla lantiomme alkoivat liikkua toisiaan vasten. Tartuin Siljan puseroon, hän kohottautui ja veti puseron pois päältään. Käsiään kohottaen hän irrotti rintaliiviensä hakasen. Katselin hänen pystynä kaartuvia rintojaan, joista nänninpihat kohosivat punaisena kumpuna ylös. Paisuneet nännit törröttivät keskellä. Silja kieräytti minut selälleen ja laskeutui ylävartalo paljaana hajareisin päälleni.
      Silja alkoi liikkua päälläni. Vastasin lantiollani hänen lantionsa liikkeeseen. Nyt Siljan farkkujen sisältä kuului selvää litinää. Tunsin jälleen lähestyväni huippua, mutta Silja ehti ensin. Yhtäkkiä hän lopetti liikkeensä, suusta kuului pieni ähkäisy. Jatkoin omaa liikettäni yhä kiivaampaa tahtia ja hetken päästä sain kolmannen orgasmin. Molempien farkut olivat varmasti märkiä ja pesun tarpeessa. Silja katsoi minua silmiin, laskeutui päälleni ja suutelimme pitkään. Katselimme toisiamme jälleen silmiin ja suutelimme. Tästä alkoi pitkä seurustelusuhde, joka loppui vasta päädyttyämme eri kaupunkien yliopistoihin.

    • kovanedelleen

      Kiihottava tarina, alko heti seisomaan, oli pakko runkata ja samalla lukea.

    • salakatsoja

      Itse olen kerran salaa seurannut rakastelua. Pakko oli runkata.

    • Naapurinmika

      Myöhemmin selvisi, että Silja oli etukäteen suunnitellut jutun. Hän tiesi siskonsa puuhat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      333
      3125
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2315
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      88
      1696
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      200
      1642
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      70
      1424
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      57
      1313
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      13
      1116
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      22
      1107
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      3
      1073
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      162
      964
    Aihe