KUINKA MONI TEISTÄ ON RASISTI? TUNNUSTA TÄSSÄ.

täyskaatorasisti

KUINKA MONI USKALTAA TUNNUSTAA TÄLLÄ PALSTALLA OLEVANSA NS. RASISTI? EI TARVII OMALLA NIMELLÄ MUTTA JOO...VASTAUKSEN VOI MUOTOILLA JOS ON RASISTI TAI AINAKIN JONKIN VERRAN KATSOO KAUKAA TÄTÄ TURVAPAIKKA BISNESTÄ.

44

1089

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylpeärasisti

      Se on vähän miten sen rasisti asian ymmärtää. En ole mitenkään kaikkea erilaisuutta tai kansallisuutta vastaan, mutta....jos ajatellaan tätä nykyistä matu valloitusta, niin sitä vastaan olen ja tunnustaudun fanaattiseksi rasistiksi. Olen rasisti jokaista matua kohtaan, kuten olen myös rasisti suomalaista suvakkia kohtaan. Joten...olen rasisti ja ylpeä siitä.

    • älykadonnut

      et sitten tyhmempää kysymystä osannut kysyä.

    • Rasistiolen

      OLEN RASISTI! Rasisti on hieno ihminen.

      • Anonyymi

        Olen basisti.


      • Anonyymi

        Olen nykystandardeilla mitattuna rasisti.


      • Anonyymi

        näin se vain on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nykystandardeilla mitattuna rasisti.

        pitääkin olla !


    • rassisti

      Rasisti olen ja sen tunnustan torilla heti ensiviikolla, joten kaikki jotka sen haluaa kuulla, niin, torille ensiviikolla.

    • tunnustinjoonyt

      mä...oon kyl...vahva rasisti...

    • näinmäaattelen

      Hyväksyn lasten, naisten ja vanhojen miesten turvapaikanhaun sodan keskeltä (jotka palaavat koteihinsa tilanteen rauettua). En hyväksy maanpuolustuskykyisten miesten tuloa, enkä tätä älytöntä paapomista( suomalaisten hädänalaisten heitteellejätön hinnalla). En hyväksy sitä,että kasujen pitää muuttaa tapojaan näiden tulokkaiden takia. Uskon, että näissä tulokkaissa on henkilöitä jotka haluavat aiheuttaa pahaa myös Suomessa. Jos y.o on rasismia,niin sitten olen rasisti.

    • rasisti_vai_ei

      Hyväksyn eri väriset ihmiset maailmassa, kunhan pysyvät omissa maissaan, tai pakolaisleireillä, eivätkä vaella maasta toiseen sossutukien perässä.

      Jos em. on rasismia, niin sitten olen rasisti.

    • riemurasisti

      Minä olen rasisti.. Oho, olipas hurja tunnustus. Täytyy mennä takaisin peiton alle piiloon.

    • Anonyymi

      Olen elämän myötä tullut rasistiksi, en sitä nuoruudessa ollut. Ottaa päähän se välinpitämättömyys ja yhteiskuntaan sopeutumattomuus. Suomeen ei tarvita enää yhtään maahanmuuttajaa ja nekin jotka ovat tänne muuttaneet voisivat muuttaa takaisin omiin kotimaihinsa. Ruotsissa on jo nähty mitä laajamittainen maahanmuutto aiheuttaa, sama tilanne kohta Suomessa. Tähän saakka olen äänestänyt demareita ja kokoomusta, jatkossa jos maahanmuutto politiikka ei muutu niin äänestän perussuomalaisia.

    • Anonyymi

      Entäs jos on vaan basisti?

    • Anonyymi

      Pitää ymmärtää että turvapaikkabisnes sopii osan pirtaan ja tekee sillä rahaa. Puhtaasta auttamisen halusta ja solidaarisuudesta on hyvin vähän kyse. Vasemmistohörhöt hyödyllisinä hölmöinä ulisee ja messuaa mutta rahat valuu parempiin kukkaroihin.

      Vassarit taitaa muuten olla yliedustettuna yliopisto-opintojen ja -tutkintojen suorittajina ja ovat alipalkatuilla aloilla. Eivät siis maksa opintojaan takaisin yhteiskunnalle.

    • Anonyymi

      Rasisteja on kaikki, kunhan tilanne on oikea.

    • Anonyymi

      Olen elämän myötä tullut rasistiksi!

      • Anonyymi

        OLEN RASISTI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OLEN RASISTI!

        rasistit yeah!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rasistit yeah!

        yess!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yess!

        kyllä rasisti mamu suomessa pitää olla !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä rasisti mamu suomessa pitää olla !

        tosiaanki liian tummaa on !


      • Anonyymi

        rasisti !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rasisti !!

        on ilo olla rasisti tässä mustenevassa maassa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on ilo olla rasisti tässä mustenevassa maassa !

        on ilo olla rasisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on ilo olla rasisti.

        pitää olla rasisti !


    • Anonyymi

      rasismi on ok tämän päivän mustassa maailmassa

      • Anonyymi

        tämä on totta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämä on totta!

        rasismi on niin tätä päivää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rasismi on niin tätä päivää

        rasismia tarvitaan !!


    • Anonyymi

      Juuri näin, 👍

    • Anonyymi

      Vihervassu töihin jotta voit maksaa naapurin elatuksen.

    • Anonyymi

      Tunnusta itse ensin, että suhtaudut rasistisesti meihin, vaikka et edes tunne. Juuri tuollaisia ne kiihkeät idealistit ovat. Hitlerkin oli tuollainen.

    • Anonyymi

      rasismia tarvitaan !!

      • Anonyymi

        mikä sitten on rasismia, mikä ei.

        Kun tuli aikanaan parilla Tukholman ghettoalueella asuttua, niin kyllähän niissä tahtoo "rasistiksi" tulla, kun näkee muslimien touhuja ja saa pelätä ettei joudu arabinuorten pahoinpitelemäksi.

        Ja Suomessakin on jo selvästi nähtävissä samanlaisia ongelmia, joita Ruotsissa on ollut jo pitkään. Jos ei asioihin puututa kovalla kädellä, niin pahemmaksi vaan menee.


    • Anonyymi

      POLITIIKKA
      Halla-aho julkaisi piikikkään someviestin: ”Irtisanoudun mielelläni rasismista”

    • Anonyymi

      En ole Heinolasta, mutta pitäähän tähän vastata.
      Kyllä! Olen nykystandardeilla mitattuna rasisti. Vituttaa kaikki sosiaaliturvapaikanhakijat ja kriminaalit. Omissakin pummeissa ja rikollisissa on ihan tarpeeksi, ei niitä tänne tarvitse muualta lisää haalia. Sitten vituttaa sekin, että selkeästi kaksikielisestä kristitystä(mutta ei niin uskonnollisesta) rehdistä maasta on tehty yksi vitun sekamelska, jossa monissa tilanteissa ei pärjää kummankaan kotimaisen lisäksi edes englannilla.
      Miten kaipaankaan 80-90-lukuja.

      • Anonyymi

        nyt puhutaan asiaa !!!!


      • Anonyymi

        . Eivät mitkään ismit ole lailla Suomessa kiellettyjä, rasismi, fasismi, kapitalismi, humanismi, kommunismi, kolonialismi, jne. Suomen rikoslaissa ei ole rasismi nimistä rikosta. Rasismi on vasemmistolaisten käyttämä termi rikoslain
        11:nnen luvun rikoksista kiihottaminen ja törkeä kiihottaminen kansanryhmää vastaan.

        Punikkien rasismia voi myös olla rikoslain kunnianloukkausrikokset, sekä yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen. Niissä loukatun on päätettävä itse lähteekö hän käräjöimään loukkaajaa vastaa. Kiihottamisrikoksia viranomaiset valvovat ja nostavat kiihottajaa vastaan syytteet, pääsääntöisesti vielä pärstäkertoimen ja puoluekannan perusteella.


    • Anonyymi

      Esim nämä liikkeet/kahvilat, jotka ei huoli laillista valuuttaa eli rahaa, ovat rasisteja. Nämä liikkeet/kahvilat, joissa asiakaspalvelu toimitetaan englanniksi/ruotsiksi, ovat rasisteja.
      Rasisteja suomalaisia kohtaan. Niistä voi tehdä rikosilmoituksen ja asettaa syytteeseen.

      • Anonyymi

        Rasismi on monitahoinen ilmiö, joka liittyy historiallisesti rodun käsitteeseen. Rotu voidaan ymmärtää biologisena tai sosiaalisena ilmiönä. Nykyisen rasismin ymmärtämisen kannalta sosiaalinen rotu on keskeinen. Sosiaaliset rodut (rodullistetut ryhmät) rakentuvat rodullistamisen kautta ihmisten arkisessa kanssakäymisessä ja yhteiskunnallisten instituutioiden käytännöissäkin. Sosiaaliset rodut muodostavat hierarkkisen järjestelmän, jonka perusteella määräytyy ihmisten yhteiskunnallinen asema.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasismi on monitahoinen ilmiö, joka liittyy historiallisesti rodun käsitteeseen. Rotu voidaan ymmärtää biologisena tai sosiaalisena ilmiönä. Nykyisen rasismin ymmärtämisen kannalta sosiaalinen rotu on keskeinen. Sosiaaliset rodut (rodullistetut ryhmät) rakentuvat rodullistamisen kautta ihmisten arkisessa kanssakäymisessä ja yhteiskunnallisten instituutioiden käytännöissäkin. Sosiaaliset rodut muodostavat hierarkkisen järjestelmän, jonka perusteella määräytyy ihmisten yhteiskunnallinen asema.

        Rasismi rehottaa poliisien salaisessa Facebook-ryhmässä!!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      rasismi ok

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      457
      3358
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      443
      3213
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      133
      2899
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2232
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2090
    6. 182
      1430
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1357
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1236
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      85
      1228
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe