KUINKA MONI USKALTAA TUNNUSTAA TÄLLÄ PALSTALLA OLEVANSA NS. RASISTI? EI TARVII OMALLA NIMELLÄ MUTTA JOO...VASTAUKSEN VOI MUOTOILLA JOS ON RASISTI TAI AINAKIN JONKIN VERRAN KATSOO KAUKAA TÄTÄ TURVAPAIKKA BISNESTÄ.
KUINKA MONI TEISTÄ ON RASISTI? TUNNUSTA TÄSSÄ.
46
1293
Vastaukset
- ylpeärasisti
Se on vähän miten sen rasisti asian ymmärtää. En ole mitenkään kaikkea erilaisuutta tai kansallisuutta vastaan, mutta....jos ajatellaan tätä nykyistä matu valloitusta, niin sitä vastaan olen ja tunnustaudun fanaattiseksi rasistiksi. Olen rasisti jokaista matua kohtaan, kuten olen myös rasisti suomalaista suvakkia kohtaan. Joten...olen rasisti ja ylpeä siitä.
- älykadonnut
et sitten tyhmempää kysymystä osannut kysyä.
- Rasistiolen
OLEN RASISTI! Rasisti on hieno ihminen.
- Anonyymi
Olen basisti.
- Anonyymi
Olen nykystandardeilla mitattuna rasisti.
- Anonyymi
näin se vain on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nykystandardeilla mitattuna rasisti.
pitääkin olla !
- rassisti
Rasisti olen ja sen tunnustan torilla heti ensiviikolla, joten kaikki jotka sen haluaa kuulla, niin, torille ensiviikolla.
- tunnustinjoonyt
mä...oon kyl...vahva rasisti...
- näinmäaattelen
Hyväksyn lasten, naisten ja vanhojen miesten turvapaikanhaun sodan keskeltä (jotka palaavat koteihinsa tilanteen rauettua). En hyväksy maanpuolustuskykyisten miesten tuloa, enkä tätä älytöntä paapomista( suomalaisten hädänalaisten heitteellejätön hinnalla). En hyväksy sitä,että kasujen pitää muuttaa tapojaan näiden tulokkaiden takia. Uskon, että näissä tulokkaissa on henkilöitä jotka haluavat aiheuttaa pahaa myös Suomessa. Jos y.o on rasismia,niin sitten olen rasisti.
- rasisti_vai_ei
Hyväksyn eri väriset ihmiset maailmassa, kunhan pysyvät omissa maissaan, tai pakolaisleireillä, eivätkä vaella maasta toiseen sossutukien perässä.
Jos em. on rasismia, niin sitten olen rasisti. - riemurasisti
Minä olen rasisti.. Oho, olipas hurja tunnustus. Täytyy mennä takaisin peiton alle piiloon.
- Anonyymi
Olen elämän myötä tullut rasistiksi, en sitä nuoruudessa ollut. Ottaa päähän se välinpitämättömyys ja yhteiskuntaan sopeutumattomuus. Suomeen ei tarvita enää yhtään maahanmuuttajaa ja nekin jotka ovat tänne muuttaneet voisivat muuttaa takaisin omiin kotimaihinsa. Ruotsissa on jo nähty mitä laajamittainen maahanmuutto aiheuttaa, sama tilanne kohta Suomessa. Tähän saakka olen äänestänyt demareita ja kokoomusta, jatkossa jos maahanmuutto politiikka ei muutu niin äänestän perussuomalaisia.
- Anonyymi
Entäs jos on vaan basisti?
- Anonyymi
Pitää ymmärtää että turvapaikkabisnes sopii osan pirtaan ja tekee sillä rahaa. Puhtaasta auttamisen halusta ja solidaarisuudesta on hyvin vähän kyse. Vasemmistohörhöt hyödyllisinä hölmöinä ulisee ja messuaa mutta rahat valuu parempiin kukkaroihin.
Vassarit taitaa muuten olla yliedustettuna yliopisto-opintojen ja -tutkintojen suorittajina ja ovat alipalkatuilla aloilla. Eivät siis maksa opintojaan takaisin yhteiskunnalle. - Anonyymi
Rasisteja on kaikki, kunhan tilanne on oikea.
- Anonyymi
Olen elämän myötä tullut rasistiksi!
- Anonyymi
OLEN RASISTI!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OLEN RASISTI!
rasistit yeah!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rasistit yeah!
yess!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yess!
kyllä rasisti mamu suomessa pitää olla !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä rasisti mamu suomessa pitää olla !
tosiaanki liian tummaa on !
- Anonyymi
rasisti !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rasisti !!
on ilo olla rasisti tässä mustenevassa maassa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on ilo olla rasisti tässä mustenevassa maassa !
on ilo olla rasisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on ilo olla rasisti.
pitää olla rasisti !
- Anonyymi
rasismi on ok tämän päivän mustassa maailmassa
- Anonyymi
tämä on totta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämä on totta!
rasismi on niin tätä päivää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rasismi on niin tätä päivää
rasismia tarvitaan !!
- Anonyymi
Juuri näin, 👍
- Anonyymi
Vihervassu töihin jotta voit maksaa naapurin elatuksen.
- Anonyymi
Tunnusta itse ensin, että suhtaudut rasistisesti meihin, vaikka et edes tunne. Juuri tuollaisia ne kiihkeät idealistit ovat. Hitlerkin oli tuollainen.
- Anonyymi
rasismia tarvitaan !!
- Anonyymi
mikä sitten on rasismia, mikä ei.
Kun tuli aikanaan parilla Tukholman ghettoalueella asuttua, niin kyllähän niissä tahtoo "rasistiksi" tulla, kun näkee muslimien touhuja ja saa pelätä ettei joudu arabinuorten pahoinpitelemäksi.
Ja Suomessakin on jo selvästi nähtävissä samanlaisia ongelmia, joita Ruotsissa on ollut jo pitkään. Jos ei asioihin puututa kovalla kädellä, niin pahemmaksi vaan menee.
- Anonyymi
POLITIIKKA
Halla-aho julkaisi piikikkään someviestin: ”Irtisanoudun mielelläni rasismista” - Anonyymi
En ole Heinolasta, mutta pitäähän tähän vastata.
Kyllä! Olen nykystandardeilla mitattuna rasisti. Vituttaa kaikki sosiaaliturvapaikanhakijat ja kriminaalit. Omissakin pummeissa ja rikollisissa on ihan tarpeeksi, ei niitä tänne tarvitse muualta lisää haalia. Sitten vituttaa sekin, että selkeästi kaksikielisestä kristitystä(mutta ei niin uskonnollisesta) rehdistä maasta on tehty yksi vitun sekamelska, jossa monissa tilanteissa ei pärjää kummankaan kotimaisen lisäksi edes englannilla.
Miten kaipaankaan 80-90-lukuja.- Anonyymi
nyt puhutaan asiaa !!!!
- Anonyymi
. Eivät mitkään ismit ole lailla Suomessa kiellettyjä, rasismi, fasismi, kapitalismi, humanismi, kommunismi, kolonialismi, jne. Suomen rikoslaissa ei ole rasismi nimistä rikosta. Rasismi on vasemmistolaisten käyttämä termi rikoslain
11:nnen luvun rikoksista kiihottaminen ja törkeä kiihottaminen kansanryhmää vastaan.
Punikkien rasismia voi myös olla rikoslain kunnianloukkausrikokset, sekä yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen. Niissä loukatun on päätettävä itse lähteekö hän käräjöimään loukkaajaa vastaa. Kiihottamisrikoksia viranomaiset valvovat ja nostavat kiihottajaa vastaan syytteet, pääsääntöisesti vielä pärstäkertoimen ja puoluekannan perusteella.
- Anonyymi
Esim nämä liikkeet/kahvilat, jotka ei huoli laillista valuuttaa eli rahaa, ovat rasisteja. Nämä liikkeet/kahvilat, joissa asiakaspalvelu toimitetaan englanniksi/ruotsiksi, ovat rasisteja.
Rasisteja suomalaisia kohtaan. Niistä voi tehdä rikosilmoituksen ja asettaa syytteeseen.- Anonyymi
Rasismi on monitahoinen ilmiö, joka liittyy historiallisesti rodun käsitteeseen. Rotu voidaan ymmärtää biologisena tai sosiaalisena ilmiönä. Nykyisen rasismin ymmärtämisen kannalta sosiaalinen rotu on keskeinen. Sosiaaliset rodut (rodullistetut ryhmät) rakentuvat rodullistamisen kautta ihmisten arkisessa kanssakäymisessä ja yhteiskunnallisten instituutioiden käytännöissäkin. Sosiaaliset rodut muodostavat hierarkkisen järjestelmän, jonka perusteella määräytyy ihmisten yhteiskunnallinen asema.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasismi on monitahoinen ilmiö, joka liittyy historiallisesti rodun käsitteeseen. Rotu voidaan ymmärtää biologisena tai sosiaalisena ilmiönä. Nykyisen rasismin ymmärtämisen kannalta sosiaalinen rotu on keskeinen. Sosiaaliset rodut (rodullistetut ryhmät) rakentuvat rodullistamisen kautta ihmisten arkisessa kanssakäymisessä ja yhteiskunnallisten instituutioiden käytännöissäkin. Sosiaaliset rodut muodostavat hierarkkisen järjestelmän, jonka perusteella määräytyy ihmisten yhteiskunnallinen asema.
Rasismi rehottaa poliisien salaisessa Facebook-ryhmässä!!
- Anonyymi
Long Play
Kävijöitä on valtavasti, pahoittelut ongelmista. Teksti on kuvamuodossa täällä: http://imgur.com/a/jAfrz - Anonyymi
rasismi ok
- Anonyymi
Rasismi on eriarvoista kohtelua, eli syrjintää ihmisen etnisyyden ja rodun perusteella. Edes kaikki eriarvoinen kohtelu ei ole rasismia.
Esim. kovuus, kylmyys ja välinpitämättömyys eivät ole rasismia. Ikään liittyvä eriarvoinen kohtelu ei myöskään ole rasismia. Jotkut puhuvat väärin, kun puhuvat ikärasismista. Kyseessä on ikäsyrjintä, tai syrjintä ikään perustuen.- Anonyymi
Olen fasisti
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021589
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251414En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821240- 621133
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101018Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111979Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall210784Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57753- 119703
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698