Työpaikka tarjolla

Rattorikuski

Maamerkki infra oy etsii kaivinkoneenkuljettajaa.............varmaan on ihan jonoksi asti tulijoita. Jos itsellä ei olisi töitä varmasti yrittäisin päästä heille töihin............

11

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rikoskannattaa

Eikö tää vielä mennykkään konkkaan? Muistakaa kaikki jotka maksatte yrittäjien jäsenmaksua, tämä Kemppainen istuu Mikkelin yrittäjien hallituksessa ja kusettaa muita yrittäjiä minkä ehtii.

• Exrenki

Sinne vaan, jos olet masokisti ja satut pitämään vittuilusta.

• Exkuski

Onko maamerkiltä taas lähteny kuskit livohkaan ? Kemppaisille vinkki - kohdelkaa kuskeja, niin kuin he olisivat ihmisiä...

• Mitämenossa

Taas sama yritys kuskipulassa hmm...vaihtuvuus on kovin suurta. Herättää kieltämättä kysymyksiä...

• Kuokka.ja.kihveli

Unelma paikka,
      Sinne heti Maanantaina!

• hullusuljetulta

totkai yritys on persereikä ei koskaan voi olla varma paskan laadusta mikä tulee ulos.tänäkin aamuna tuli ripupaska.

• odottavallakanalla

Tekee ohareita liukuhihna tahtiin.Vai vittuillaan vielä kuskeille.Se peli ei vetele.Yleensä ns kepuli firmoissa kuskeista pidetään kiinni viimeiseen hetkeen.Tuleehan se mitta täyteen.Nää veljekset on paljon jättänyt maksamatta.Kannattais kivimiehille maksaa se 13000e lasku.Täälläpäin on hyvä muistisia kavereita.Eikä ole tapana tehdä talkoo töitä.

• koneitajosminkä
    • Voieikä

Taas olis huippupaikka tarjolla. Nyt pojat olis kokemusta saatavilla...

• Yrittänyttäeilaiteta

No juu. Tällä yrityksellä on hyvin usein työpaikkoja tarjolla. No tietysti, kun joku lähtee pois, on uutta verta saatava tilalle. Onko yritys laajentunut aivan valtavasti, vai onko työntekijöiden vaihtuvuus todella suurta...
      Myös yrityksen nimi on vaihtunut usein, onko nykyään "trendikästä" vaihtaa yrityksen nimeä muutaman vuoden välein, vai onko takana jotain muuta. Tiedä häntä. Ympäri suomea näkyvät jotain hääräävän. Kuopiossa ja Joensuussa aiemmin, mutta nyt on suuntana ollut etelä ja länsi-Suomi.

• Correcti

Vaihtuvuus suurta!
        Konkurssin jälkeen trendikästä vaihtaa nimi, ei logoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe