4smilemietin

Jotainihmel

Miessuhteet mietin pidempi aikainen ollut yli vuoden voinko luottaa? Ei oikein tunnu hyvältä.

1

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4Smile

Nostan muutaman kortin..

Päättäväisyyttä/terävä-älyisyyttä ja jokin asia, joka tässä hallitsee ajatuksiasi ja sitä, miten siinä onnistut
      Täällä on myös joku harvemmin tapaamasi ystäväsi ja jotenkin tähän liittyvä rahasopimusasia, jota sun on aika vaikea sulattaa.
      Jokin henkilö, jonka kanssa koet syvää yhteenkuuluvaisuuden tunnetta ja sitä että homma on kondiksessa - jokin tässä kuitenkin mättää.
      Nyt on hyvä pitää jalat maassa tässä, mitä tulee tähän henkilöön nähden ja näyttää sille, että hän pyörittelee sinua miten tahtoo ja välillä se kysyy sulta todella malttia pitää mölyt mahassa
      Sitten tulee tilanne, jolle et mitään mahda - olet täysin pääsemättömissä tän asian kanssa. Teet oman ratkaisusi, vaikka kuinka tuosta ihmisestä välittäisitkin. Tätä saattaa vauhdittaa jokin uutinen joka sinulle on tulossa ja se vie sinua kohti suurta muutosta. Tahtoo sanoa, että vanhat - kannattamattomat asiat kannattaa nyt hylätä ja kääntää uusi lehti elämässä ja siihen tämä eittämättä on menossakin, sillä nyt ollaan eletty 1 vaihe elämässä ja on toisen vuoro. Ehkä tää tieto, koskee jotain vaaleahkoa naista, joka kertalaakista saattaa tiputtaa sut aiemmista, totutuista kuvioista.

Tulossa on jokin yllättävä tieto/kutsu sosiaaliseen tapahtumaan ja siellä, silmäsi ikäänkuin avautuvat ja alat suunnitella elämääsi uudelleen ja niin on hyvä tehdäkin, sillä voepi olla, ettet romantiikalta välty. Tämä saattaa olla joku työkavereitten kesken järjestetty juttu :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      128
      2210
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1820
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      39
      1504
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      29
      1305
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1173
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1133
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1035
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      877
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      810
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      722
    Aihe