aina kun luen näitä kommentteja tuntuu kuin yksi ja sama henkilö kirjoittaisi niitä, vihaa, katkeruutta, kateutta, ja vaiks mitä. Olisi kiva vain "jutella" kunnan asioista mutta kun tulee heti ,sikaporvari, kommunisti paska, lampaantissiä, persereikää, aikuista puhetta..........................................niinkö? No eläkäämme niinkuin parhaaksi näemme. Kiitos seurasta(:
sama henkilö?
38
2209
Vastaukset
- eikateellinen
Luvialaista kateutta.
- nikoteus
luvil ei katet
- Aina.tiennyt
Olisihan sitä hieno jutella,mutta jos on ikänsä luvialla asunut Raumaa pidenmällä ei ole ikinä käyty, päivät istutaan ja juorutaan toisten asioista baarissa ei voi vaatia tälläisiltä ihmisiltä mahdottomia. Luvia on aina ollut ja aina tulee olemaan katkeria ihmisiä täynnä. Muutama suku on pilannut kaikki luvialaiset.
- MikkoMarttilaLuvia
HEH, sähän vast marakatti oot... kerrot kuka ja mitä tääl on joku pilannu. Ja ellet itse täällä missään muualla käy kuin nukkumassa, saattaa olla aiheestakin tullu tuollainen kuva. Ja jos jossakin käyt, "kuulee" kirjoituksestasi senkin että kuulut juurikin niihin jotka on toisten asioissa päällään pystyssä ja niitä ruotimassa, tilanteen tullen. Eli käyt joissain edellämainittuja ryhmiä sisältävissä "piireissä" ja harjoitat samaa... näkeehän sen sun kirjoituksestas. Ja kun oot NIIIIIN pitkällä itse käynyt, voisit hiukka valaista et missä??? Kerran Forssassa? Ja tollaset tyypit jotka tääl on aina arvostelemassa ja haukkumassa kaikkea ympärillä olevaa... Mitä hittoo te ootte täällä??? Menkää makeempiin vesiin. Vai onko syynä kenties jotkin etuudet täällä, joita ei automationa heti muualla saa? Ja tuohon mitä kerroit katkeruudesta ja juoruiluista... nään ja keskustelen päivittän kymmenien Luvialaisten kanssa ja en nää tuota itse. Jos eristät itses, sut eristetään. Täällä on todella vähän ihmisiä jotka nostelevat itseään muiden yläpuolelle, ainakaan aiheetta. Toki niitäkin on, mut niinhän joka paikassa. Luvia on paikkana mitä mainioin, itsestä on paljon kiinni miten pärjäät ihmisten kanssa, ellet haluu pärjätä, sekin on ok. mut älä syytä muita omasta ahdistuksestas. Ihminen joka kantaa naamallaan norsun (naaras) sukupuolielintä jatkuvana ilmeenään, ei voi menestyy missään osaalueilla kärsimättä siitä its. Valoa,valoa pitää olla. Nimimerkistä näkyy muuten kirjoittajan nimi. Ja kerron että jotakin jo nähneenä olen erittäin tyytyväinen asuinympäristööni, ikävä tavallaan että Kunnan nimi (toisaalta toivottavasti), reaaliteetteihin nojaten vaihtuu vuoden kuluttua. Mutta olen uuden syntyvän kunnan lojaali kannattaja ja uskon että tästä tulee merkittävä ja hyvä asuskaskeskeinen Kunta kaikkineen.
JA TEILLE... jotka siellä näpertelette, yksin , pimeessä, katkeroituneena kaikkeen, näitä hengentuotteitanne tänne ilman nimeänne, en noteeraa, siis vastauksena ollenkaan. MUNAA PITÄÄ OLLA!!! Porukolleja on ollu ja aina tulee olemaan.... Ja senkin varmaan ymmärrätte, jos tulee asiatonta koskien minua henkilönä... asia selvitetään... - Sininen.risti
Kerroppa sinä marakatti oletko saanut luvian vanhusten asiat kuntoon,mielestäni se oli sinun ensisiainen tavoite kun olit ehdokkaana kunnallisvaaleissa, aikaa on mennyt nyt olisi kiva kuulla miten olet asiat järjestänyt. Kohta on uudet vaalit mikähän on nyt mottosi. Ja tuo "heitto" minkä edellinen kirjoittaja jonkin suvun asioiden pilaamisesta heitti, mitäs se sinua hetkauttaa, kysynpä vaan. Ja luulen että kirjoittaja on kiertänyt maapallon aikoinaan ympäri, vai luuletko että olet ainut luvialla joka on käynyt ulkomailla,oletan että haet nyt sitä että olet ollut rauhanturvaaja aikoinasi. Se että Luvia liittyy Eurajokeen on erittäin hyvä asia,siittä olen samaa mieltä. Joulun odotusta vaan.
- englannillakylläpärjää
MikkoMarttilaLuvia kirjoitti:
HEH, sähän vast marakatti oot... kerrot kuka ja mitä tääl on joku pilannu. Ja ellet itse täällä missään muualla käy kuin nukkumassa, saattaa olla aiheestakin tullu tuollainen kuva. Ja jos jossakin käyt, "kuulee" kirjoituksestasi senkin että kuulut juurikin niihin jotka on toisten asioissa päällään pystyssä ja niitä ruotimassa, tilanteen tullen. Eli käyt joissain edellämainittuja ryhmiä sisältävissä "piireissä" ja harjoitat samaa... näkeehän sen sun kirjoituksestas. Ja kun oot NIIIIIN pitkällä itse käynyt, voisit hiukka valaista et missä??? Kerran Forssassa? Ja tollaset tyypit jotka tääl on aina arvostelemassa ja haukkumassa kaikkea ympärillä olevaa... Mitä hittoo te ootte täällä??? Menkää makeempiin vesiin. Vai onko syynä kenties jotkin etuudet täällä, joita ei automationa heti muualla saa? Ja tuohon mitä kerroit katkeruudesta ja juoruiluista... nään ja keskustelen päivittän kymmenien Luvialaisten kanssa ja en nää tuota itse. Jos eristät itses, sut eristetään. Täällä on todella vähän ihmisiä jotka nostelevat itseään muiden yläpuolelle, ainakaan aiheetta. Toki niitäkin on, mut niinhän joka paikassa. Luvia on paikkana mitä mainioin, itsestä on paljon kiinni miten pärjäät ihmisten kanssa, ellet haluu pärjätä, sekin on ok. mut älä syytä muita omasta ahdistuksestas. Ihminen joka kantaa naamallaan norsun (naaras) sukupuolielintä jatkuvana ilmeenään, ei voi menestyy missään osaalueilla kärsimättä siitä its. Valoa,valoa pitää olla. Nimimerkistä näkyy muuten kirjoittajan nimi. Ja kerron että jotakin jo nähneenä olen erittäin tyytyväinen asuinympäristööni, ikävä tavallaan että Kunnan nimi (toisaalta toivottavasti), reaaliteetteihin nojaten vaihtuu vuoden kuluttua. Mutta olen uuden syntyvän kunnan lojaali kannattaja ja uskon että tästä tulee merkittävä ja hyvä asuskaskeskeinen Kunta kaikkineen.
JA TEILLE... jotka siellä näpertelette, yksin , pimeessä, katkeroituneena kaikkeen, näitä hengentuotteitanne tänne ilman nimeänne, en noteeraa, siis vastauksena ollenkaan. MUNAA PITÄÄ OLLA!!! Porukolleja on ollu ja aina tulee olemaan.... Ja senkin varmaan ymmärrätte, jos tulee asiatonta koskien minua henkilönä... asia selvitetään...Onkos tämä sekava kirjoitus sinun ryhmäsi puoluepoliittinen ohjelma tai julistus, Mikko näin itsenäisyyspäivän kunniaksi ? Seuraavia kuntavaaleja ajatellen se ei kovin viisaalta tunnu, ja tunnut muutenkin olevan varsinainen "tuuliviiri"kun puheitasi paikallisella "postitoimistolla" kuuntelee. Äläkä ihmeessä luule olevasi joku "kosmopoliitti" vaikka joskus nuorena olisit vartiomiehenä seissyt tarkoin rajatulla alueella piikkilankojen sisällä jossain Lähi-Idässä, moni on asunutkin siellä ja muillakin sotatoimialueilla, nykyään kun kulkeminen on helppoa jos vain haluja riittää ja motivaatiota.
- Lennokasajatus
Sininen.risti kirjoitti:
Kerroppa sinä marakatti oletko saanut luvian vanhusten asiat kuntoon,mielestäni se oli sinun ensisiainen tavoite kun olit ehdokkaana kunnallisvaaleissa, aikaa on mennyt nyt olisi kiva kuulla miten olet asiat järjestänyt. Kohta on uudet vaalit mikähän on nyt mottosi. Ja tuo "heitto" minkä edellinen kirjoittaja jonkin suvun asioiden pilaamisesta heitti, mitäs se sinua hetkauttaa, kysynpä vaan. Ja luulen että kirjoittaja on kiertänyt maapallon aikoinaan ympäri, vai luuletko että olet ainut luvialla joka on käynyt ulkomailla,oletan että haet nyt sitä että olet ollut rauhanturvaaja aikoinasi. Se että Luvia liittyy Eurajokeen on erittäin hyvä asia,siittä olen samaa mieltä. Joulun odotusta vaan.
Ehkäpä sun pitäis kuunnella vanhuksia ja kysyä niiltä. Ei käi yksi Marttila pysty lahjoja antamaan ellei valtiovalta anna mahdollisuuksia. Mutta sen minäkin tiedän että asian eteen se on kyllä asioita painanut kuten nuortenkin. Ja vielä sulle, mitä itse olet tehnyt?
- Kuullut
englannillakylläpärjää kirjoitti:
Onkos tämä sekava kirjoitus sinun ryhmäsi puoluepoliittinen ohjelma tai julistus, Mikko näin itsenäisyyspäivän kunniaksi ? Seuraavia kuntavaaleja ajatellen se ei kovin viisaalta tunnu, ja tunnut muutenkin olevan varsinainen "tuuliviiri"kun puheitasi paikallisella "postitoimistolla" kuuntelee. Äläkä ihmeessä luule olevasi joku "kosmopoliitti" vaikka joskus nuorena olisit vartiomiehenä seissyt tarkoin rajatulla alueella piikkilankojen sisällä jossain Lähi-Idässä, moni on asunutkin siellä ja muillakin sotatoimialueilla, nykyään kun kulkeminen on helppoa jos vain haluja riittää ja motivaatiota.
Katos Toroskai on jo äityny Mikkoo arvostelemaan, kuulemma hävinneenä miehenä. Miehenä jolta saman vaalikauden aikana hävinyt kaksi puoluetta jalkojen alta. Ei me tollasii kuunnella. Mikko sentää vissiin on yrittäny pärjäillä kaikkien kanssa vaikka valtuustossa olivatkin yrittäneet lyödä päähän yksituumaisesti. Eivätpä onnistuneet näämmä.
- MikkoMarttilaLuvia
englannillakylläpärjää kirjoitti:
Onkos tämä sekava kirjoitus sinun ryhmäsi puoluepoliittinen ohjelma tai julistus, Mikko näin itsenäisyyspäivän kunniaksi ? Seuraavia kuntavaaleja ajatellen se ei kovin viisaalta tunnu, ja tunnut muutenkin olevan varsinainen "tuuliviiri"kun puheitasi paikallisella "postitoimistolla" kuuntelee. Äläkä ihmeessä luule olevasi joku "kosmopoliitti" vaikka joskus nuorena olisit vartiomiehenä seissyt tarkoin rajatulla alueella piikkilankojen sisällä jossain Lähi-Idässä, moni on asunutkin siellä ja muillakin sotatoimialueilla, nykyään kun kulkeminen on helppoa jos vain haluja riittää ja motivaatiota.
Tuleppas sinä MIKKIHIIRI, tai mikä kuvitushahmo oletkin, kertomaan mulle vaikka sinne " essonpaariin" (paikalla, satunnaisesti) mikä sua korpee ja mistä sattuu (ku näkee et jostakin sattuu, LUJAA)... ehkä löydämme yhdessä avun sun kipuihis,,,Tosin se viittaa psygoloogissin vaivoihin, mut mielelläni autan, niinhan oon luvannu, auttaa kaikkii Kuntalaisii, ku ehdokkaaks lähdin. tosin, tollasta tuskin pystyy parantamaan. Tiedät, jos jollakin tavoin oot ees järjissäs, jota kovasti epäilen... niit marakatteja oot.... kats miehillä on sentään ne munat, ja sen mukaan toimitaan. Ja kertomasi "sekava kirjoitus" on juurikin ryhmäni linja. Ja olen linjani luonut mielestäni Luvialaisten aatosten mukaan. Mutta, sulla kun tuntuu olevan ns. sana hallussa, samalla kun tilataan sulle sitä aikaa lääkärille, voit kertoa miten kaikki hoidetaan,,, mä pääsen vähemmällä. Ja tollaset väsyneet länkyttäjät eivät milloinkaan tule ansaitsemaan minkäänkaltaista vastausta tuohon höpinään.
- MikkoMarttilaLuvia
JA TEILLE... jotka siellä näpertelette, yksin , pimeessä, katkeroituneena kaikkeen, näitä hengentuotteitanne tänne ilman nimeänne, en noteeraa, siis vastauksena ollenkaan. MUNAA PITÄÄ OLLA!!! Porukolleja on ollu ja aina tulee olemaan.... Ja senkin varmaan ymmärrätte, jos tulee asiatonta koskien minua henkilönä... asia selvitetään...Marakatti, maailmanmatkaaja... mee pesee ny välil housus ku tää on nii jännää keskusteluu, tai ei, anna äitis pestä niinku tähänkin asti! Oot käyny maailmal , joo... MARAKATTI!!!!
- Sitoutumaton.porvari
Ai,jai kun sattuu näämä kun omalle kohdalle osuu muutama totuuden sana,pitää oikein nimitellä kirjoittajia,eihän tuo nyt ole oikein kaunista tuollaisessa poliitisessa asemassa olevalle, mutta se on helppoa kun on sitoutumaton ajelee niitten kuntalaisten asioita kenen naama mielyttää,ei ole mitään poliitista linjaa ei sido mitkään lait,nii kuin muita liitoja. Kyllä persujenkin pitäisi sanoutua irti Soinin säänöistä ja liityä sitoutumattomiin. Mitä mieltä sitoutumaton on maahantulleista turvapaikanhakioista,oletko kenties rasisti vai .... sairastatko ksenofobiaa,et ilmeisesti tiedä mitä sana tarkoittaa mutta tiedät mistä vastaus löytyy. Vielä sen verran että ei näitä Luivian asioita laiteta kuntoon st1 käsin eikä suomi24 palstoilla ihmisiä haukkumalla. Sinulta unohtui se viimeinen lause kirjoituksestasi jos sinua henkilönä uhkaa niin selvitetään. Onkohan sinunkaan lääkitys nyt ihan ajantasalla,jos olisin pankinjohtaja niin olisin todella huolissani.
- englannillakylläpärjää
Kuullut kirjoitti:
Katos Toroskai on jo äityny Mikkoo arvostelemaan, kuulemma hävinneenä miehenä. Miehenä jolta saman vaalikauden aikana hävinyt kaksi puoluetta jalkojen alta. Ei me tollasii kuunnella. Mikko sentää vissiin on yrittäny pärjäillä kaikkien kanssa vaikka valtuustossa olivatkin yrittäneet lyödä päähän yksituumaisesti. Eivätpä onnistuneet näämmä.
Väärin päätelty. Toroskaa en henkilökohtaisesti edes tunne ja hänen edustamiaan puolueita, siis molempia en suostuisi koskemaan edes pitkällä kepillä, sen verran vastenmielisiä ovat. Kyllä siellä valtuustossa ovat lyöneet oikein kunnolla Mikkoa päähän, valitettavasti kun tuntuu "knuppi" olevan vieläkin ihan sekaisin. Kehottaisin ottamaan liinasen päästä ja panemaan tilalle hatun joka on täynnä jäätä, se viilentää ja rauhoittaa sekä auttaa turvotukseen.
- englannillakylläpärjää
Tuleppas sinä MIKKIHIIRI, tai mikä kuvitushahmo oletkin, kertomaan mulle vaikka sinne " essonpaariin" (paikalla, satunnaisesti) mikä sua korpee ja mistä sattuu (ku näkee et jostakin sattuu, LUJAA)... ehkä löydämme yhdessä avun sun kipuihis,,,Tosin se viittaa psygoloogissin vaivoihin, mut mielelläni autan, niinhan oon luvannu, auttaa kaikkii Kuntalaisii, ku ehdokkaaks lähdin. tosin, tollasta tuskin pystyy parantamaan. Tiedät, jos jollakin tavoin oot ees järjissäs, jota kovasti epäilen... niit marakatteja oot.... kats miehillä on sentään ne munat, ja sen mukaan toimitaan. Ja kertomasi "sekava kirjoitus" on juurikin ryhmäni linja. Ja olen linjani luonut mielestäni Luvialaisten aatosten mukaan. Mutta, sulla kun tuntuu olevan ns. sana hallussa, samalla kun tilataan sulle sitä aikaa lääkärille, voit kertoa miten kaikki hoidetaan,,, mä pääsen vähemmällä. Ja tollaset väsyneet länkyttäjät eivät milloinkaan tule ansaitsemaan minkäänkaltaista vastausta tuohon höpinään.
Älä hyvä mies pullaasi tukehdu. En sinun kanssa tappelemaan halua tulla, ei kuulu sivistyneisiin tapoihin. Tunnut olevan varsinainen sekopää, psykopaatti, mutta seuraavissa vaaleissa voidaan kohdata tasavertaisesti, jos vain sopivan puolueen löydän minkä listoille voisin lähteä. Kokemusta poliitiikasta kun vähän jo on olemassa. Mitä siihen lääkärinajan tilaukseen tulee, niin auta nyt hyvä mies, että Luvialla voisi ajan tilata myös muulloin kuin Maanantaiaamuisin tunnin ajan, kun kerran vaikutusvaltainen poliitiikko olet. Vanhukset jotka eivät kuulu työterveyshuollon piiriin, tulevat sinua siitä aina kiittämään ja äänet ovat varma saalis. Itse voin kyllä huolehtia oman aikani tilaamisesta ja tarvettakin olisi, pumppu kun tuntuu väliin vähän "pätkivän"mutta ehkä se johtuu tuosta vanhasta lääkintämiehen koulutuksesta että ajattelen "sairaimmat ensin" siviilissäkin ja muut jonoon tarpeen mukaan.
- dogtormengele
JA TEILLE... jotka siellä näpertelette, yksin , pimeessä, katkeroituneena kaikkeen, näitä hengentuotteitanne tänne ilman nimeänne, en noteeraa, siis vastauksena ollenkaan. MUNAA PITÄÄ OLLA!!! Porukolleja on ollu ja aina tulee olemaan.... Ja senkin varmaan ymmärrätte, jos tulee asiatonta koskien minua henkilönä... asia selvitetään...Minusta nyt kyllä tuntuu siltä, Mikko hyvä, että jos jotain niin sinun mahdolliset aselupasi, nyt kyllä tulisi selvittää ja patruunat myös pois "patruunalta".
- aaallllllllaaaaaaaah
SUL.ei kateytta!
- Velkaa..on
On niitä sellaisia ihmisiä jotka arvostelevat toisiaan täällä,ja sitten on sellaisia jotka haukkuvat koko hallituksen ja puoli valtuustoa kun o ottanut miestäväkevänpää,lopputulos on sama,toiselle tulee pahamieli,auttaako se asiaa jos tietää kenelle morjestelee kylillä. Eihän tälläisiä luvialla ole mutta kunhan kerron noin yleisellätasolla olevia asioita. Sitten on niitä jotka alentuvat haukkumaan kaveriaan kun se on poistunut Parlamentista,varmaan siinä uskossa ettei se sitä saa tietää. Mutta ei näitäkään luvialla ole,on tämä ihanapaikka asua,en mistään hintaa pois muutaisi.
- EvakointiPomoEVP
Avasit kunnianhimoisen keskustelut. Vaikutat vähän sokealta, kun et osaa katsoa ympärillesi. Ketä kylällä rajan takaa liikkuu ja vielä torikahveilla, silloin tällöin. Haluaisit vaikka tavata henkilön, joka on taitava ryhdikkäästi pokkaamaan asennon. Ollut vuosina 1959-60 luvuilla aikanaan Presidentin linnassa, niin useita kertoja, että tuskin yksikään Luvialainen. Hyvä on taidollasi pitkä kirjoituksesi, ellet anasta toisten lauseita.
- korpraattori
Mie kanss, siel presidentin linnas varsin ussein olin. Seisoin siin kopiss vartiomiehen ja kyl vitut..i ku kaikennäköset apinat käv kuvamas kameral ja vireol, ku toine työtäs tek. Mut sanosin et vitt.maisi kapiaisi siel ol jo siihe aikka.
- Hyvääjoulunodotusta
Sama henkilö tuskin suoltaa noin paljoo kakkaa, mutta toisaalta ei sillä ole mitään merkitystäkään. Turha miettii kuka kirjoittaa ja mitä. Jättää omaan arvoonsa. Komiat saa siipees ja aina löytyy joku jolle mikään ei käy tai kelpaa. Teet niin tai näin;)
- EvakointiPomoEVP
Olet hyvä kirjoittelija. Mikko Mattila Luvialta ja on sujuvaa. Oletko ehkä oppinut kylän ravintoloissa, baarissa, tai postissa. Kirjoituksesi puheista. Se on myös taitoa, kun osaa puheet sujuvasti kirjoitella. Ylänuppiin järkikoloon tallennettuina. Selvältä näyttää. Eli visaset asiat selvität ja selvät asiat sotket. Oletko muuten myös välin kiukussa, pallo hukassa. Ihan kuin puhuisit poliitikkona myös katuojissa oleville. Mutta heidän kanssa raha seuraa Sinua tasan. Nyt myös julkisin varoin sairastuen, sairaalassakin. Mietin vähän sitä, että tarkoitatko seuraavaa? Olisiko syytä olla Luvialla lento jätkä ja vaimon ilolintu. Eikä jäisi jälkeäkään kylään.
- ihmetteleekin
Alun sun jutustas varmaankin moni jollain tasolla ymmärtää.... me muut ei?
- hyshyspöö
Nimenomaan, susta tuntuu siltä vain.
- tiedän
Pikkunassukat, haukkukaa ny auramiestäki välil ku se ei o saanu ollenkaa huomioo moneen päivään. Mikko vaan on saanu ja sil on muut auraukset mielessää, se auraa typeryksii ja pitää tietosisesti teitä nassukoita pilkkanaan.
- jaretiiho
Vitun mulkut
- LAPLÅNDFlNLAND
Voihan sveitsiläinen linkkuveitsi kerrassaan.
- Kekdi
Onks Stinkyl viel shortsit ??
- Marakatitar
Mikko varmaan kertoo mielipiteensä kun kysyt sitä. Sitoutumattomana hän on ajanut kyllä ihmisten asioita karvoihin katsomatta. Älkää puhuko toisten tekemisistä jos ette tiedä asioista mitään.
- Vihreeparetti
Sähän vasta marakatti oot kiellät puhumasta toisten asioista ja itse vastaan Mikon puolesta että kyllä Mikko kertoo mielipiteensä,no anna hänen kertoa mitä sä marakatti täällä itket.
- Marakattitar
Aiemmissa kommenteissa viitattiin Mikon mielipiteisiin maahanmuutosta ja pakolaisista. Etkö ymmärrä?
- Luviankristitty
Mitä Toroska on tarjonnut luvialle ja sen asukeille? :D Mielen ja herran rauhaa vai? Kauhee punikkimätä ja keripukki iski kun se sinne muutti ja tommilan frendi xD
- EvakointiPomoEVP
Ai, että Mikko herra. Päinvastoin häneltä löytyi Armeijan telttailussa, oikea työ "kipinä Mikko" ja sain sopivasti nukuttua. Sopiva, että istahdettuani metsässä. Mikko laittaa pehvani alle, kuusen oksia, ettei pehvani kastu. Sitoutumattomana tulisi sitoa liepeet kiinni, koska toimii omiin karvoihin katsomatta ja sitä naapuri mainostaa kirjoituksessaan.
- Ihmettelenetteiosata
Tää on taas sen sortin kirjoitus, että ei saa mitään selvää. Opetelkaa suomea.
- ÄlykkäidenMaailmasta
Ihmettelenetteiosata. Tällä nimikkeellä kirjoittaja. Lopeta se kännääminen, koska olet niin pahasti jo rappeutunut, ettei Sinulla ole toiveita saada enää mistään, mitään selvää. Osaan minä viedä sinut Harjavaltaan Siellä voitaisiin parantaa avuttomasta kunnosta, ettei jäisi lopullisesti yhteiskunnan vastuulle.
- Piparipersus
Ei mitään käryä välimerkeistä eikä muusta. Säälittävää shittiä.
- rättipäässä
Piparipersus kirjoitti:
Ei mitään käryä välimerkeistä eikä muusta. Säälittävää shittiä.
Opettele lukemaan älypersus.
- Elostelijat
Täl palstal o turhaa haukut parii kamuani iha nimeltäki tämä vuode aikan. Mut arvakkaas mitä - ne ei ol moksiskaa. Saavat lisävirtaa vaa. Heh heh!!! Ja hammas hampaasta.
- Antamoinen
Palstaa seuranneena voin todeta, että kyllä näin on. Aika ikäviä kirjotuksia ja kertovat enemmän kirjottajista kuin uhreista. Kaikkeist paras eli naurettavin oli sen yhden akan tilitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11936Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46929Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849