virojo ki tulvii ensi yönä!
tulva tulossa
11
210
Vastaukset
- sonniensonni
Ainoa tulva on muijasi jalkovälissä kun upotan kaluni sinne.
- vulva
Sie se saatana yrität vissiin olla vitsikäs, vai liekkö sittenkin hiton tyhmä.
- sonniensonni
Sinusta irtoaa parhaat naurut. Olet oikea aisankannattaja.
- ankanaku
Hyvää itsenäisyyspäivää! Onko tullu taas kännissä turpaan, kun noin taas ärsyttää?
- mgfd
Virolahti on pieni paikkakunta, mutta näitä sivuja seuratessa, ei voi kuin ihmetellä, kuinka paljon tänne mahtuu suoranaista tietämättömyyttä, ja omaan sisimpään talletettua patoutunutta vihaa ja katkeruutta, joka sitten purkautuu täällä Suomi 24 sivuilla täysin alaarvoisena kirjoitteluna, onko Virolahtelaisilla todella pallo näin hukassa?
- höpötihööhöö
Aloituksesi on kaikin puolin ala-arvoinen. Taidat olla aisuri.
- mimmiperkele
Hankkikaa oma elämä
- sonniensonni
Kiitokset taas muijallesi tulvasta. Kovin oli kosteaa!
- Mimmi2
Miun ukko on sosiaalidemokraatti HOMMATKAA IHAN OMA ELÄMÄ.
- sosiaalidemokraatti
Kyllä se vielä aamulla oli kokoomuslainen kun sitä perseeseen porasin. Sosialismin voimin. Puurot pullautin sille suuhun. Hyvin nieli.
- Mimmi2
sosiaalidemokraatti kirjoitti:
Kyllä se vielä aamulla oli kokoomuslainen kun sitä perseeseen porasin. Sosialismin voimin. Puurot pullautin sille suuhun. Hyvin nieli.
Hölmö se olin minä jota nait persereikään ukko oli jo lähten töihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772