virojo ki tulvii ensi yönä!
tulva tulossa
11
250
Vastaukset
- sonniensonni
Ainoa tulva on muijasi jalkovälissä kun upotan kaluni sinne.
- vulva
Sie se saatana yrität vissiin olla vitsikäs, vai liekkö sittenkin hiton tyhmä.
- sonniensonni
Sinusta irtoaa parhaat naurut. Olet oikea aisankannattaja.
- ankanaku
Hyvää itsenäisyyspäivää! Onko tullu taas kännissä turpaan, kun noin taas ärsyttää?
- mgfd
Virolahti on pieni paikkakunta, mutta näitä sivuja seuratessa, ei voi kuin ihmetellä, kuinka paljon tänne mahtuu suoranaista tietämättömyyttä, ja omaan sisimpään talletettua patoutunutta vihaa ja katkeruutta, joka sitten purkautuu täällä Suomi 24 sivuilla täysin alaarvoisena kirjoitteluna, onko Virolahtelaisilla todella pallo näin hukassa?
- höpötihööhöö
Aloituksesi on kaikin puolin ala-arvoinen. Taidat olla aisuri.
- mimmiperkele
Hankkikaa oma elämä
- sonniensonni
Kiitokset taas muijallesi tulvasta. Kovin oli kosteaa!
- Mimmi2
Miun ukko on sosiaalidemokraatti HOMMATKAA IHAN OMA ELÄMÄ.
- sosiaalidemokraatti
Kyllä se vielä aamulla oli kokoomuslainen kun sitä perseeseen porasin. Sosialismin voimin. Puurot pullautin sille suuhun. Hyvin nieli.
- Mimmi2
sosiaalidemokraatti kirjoitti:
Kyllä se vielä aamulla oli kokoomuslainen kun sitä perseeseen porasin. Sosialismin voimin. Puurot pullautin sille suuhun. Hyvin nieli.
Hölmö se olin minä jota nait persereikään ukko oli jo lähten töihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518224KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4277279Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693743Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521463412Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092904Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään472438- 1261966
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv351629Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801488