Hieno dokumentti Kalevi Riikosesta. Kokemuksiaan, elämäntyötään ja kontaktejaan hienosti esitellen. Sisältää suurta tietoa todellisuudestamme ja maailmankaikkeudesta. Mikä on ihmiskunnan tulevaisuus?
kannattaa katsoa!
https://www.youtube.com/watch?v=XbFVeG0YnSo
Kalevi Riikonen -dokumentti
3
247
Vastaukset
- RauhanPuolesta
Tässä haastattelussa tulee myös vastaus moneen ufo-palstalla esitettyyn kysymykseen. Mm. siihen, milloin vierailijat vaikuttavat maailman tapahtumiin ja milloin eivät. Kalevin huikeita kokemuksia.
Ole mukana Tähtitiedon meditaatiossa tänään klo 13-14 maailmanrauhan puolesta! Mitä useampi haluaa apua rauhan ja harmonian puolesta, sitä enemmän meitä autetaan saavuttamaan se! - Anonyymi
Touhuaa pimeyden voimien kanssa. Henkimaailma tulee aina valkeuden vaatteissa, mutta mitä pidemmälle edetään, sen enemmän se sitoo ihmistä henkivaltoihin.
- Anonyymi
En kehtaa mitenkään kysyä tai varmaan uskallakaan. Joskus Kalevi oli Eijan kanssa. Missä Eija on nyt? Miksi on joku Hanna-Maria, uusiko? Taidan olla ihan pihalla asioista ja jäänyt takavuosiin joltakin ajattelultani. Ehkä joku voi valaista muita mitä käänteitä on ollut. Anteeksi nyt tietämättömyyteni. Asiahan ei muille kuulu, olen vain hämmentynyt kun videolla on uusia ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657