GALLUP

VAAKA-75

1MILLAISIA ELOKUVIA KATSOT
2KATSOTKO JOITAIN LEFFOJA USEAAN OTTEESEEN
3MITÄ ELOKUVA VOISI KERTOA SISÄISESTÄ MAAILMASTASI

7

743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oina-s

1. Katson monelaisia elokuvia, eniten pidän trillereistä ja toimintaelokuvista, myös seikkailu elokuvista.

2. Hyvät leffat katson uudestaankin.

3. No esim. draamaa en siedä, olen liian kärsimätön katsomaan hidastempoista pätkää.

• gallux

1. katson enemmän fantasia, kauhu ja toiminta elokuvia. ja jos anime lasketaan xD
      2. katon joitain.. Rockyt on mun kesto suosikkeja
      ja animee xD
      3.no comments xD

• Gem-86

Oletko itse kirjoittanut tuon "profiilirunon?" Se on aika vaikuttava. Muistuttaa Shakespearelaista sonettimuotoa, mutta kieli on uudempaa. Keats?

• gallux
        Gem-86 kirjoitti:

Oletko itse kirjoittanut tuon "profiilirunon?" Se on aika vaikuttava. Muistuttaa Shakespearelaista sonettimuotoa, mutta kieli on uudempaa. Keats?

en oo ite kirjoittanu se on mun yhdestä suosikki kappaleesta.. Bryan Adams laulaa sen ja se on yhdestä elokuvasta =)

• Animegiyorl
        Gem-86 kirjoitti:

Me too and drama

• *OinasNaaras*

1. Katson mieluiten kauhua, mutta jonkun verran myös toimintaelokuvia ja komedioita.

2. Kyllä jos joku on erityisen hyvä, mutta en kovin useaan otteeseen kuitenkaan muuten se menettää hohtonsa.

3. Minäkään en siedä hidastempoisia draamoja, enkä liian tekemällä hauskaksi tehdyistä komedioista, liiallinen räiskintäkään ei ole minun makuuni, siinäkään ei ole oikeen mitään mielenkiintoista :P

• oinastyttö

1MILLAISIA ELOKUVIA KATSOT
      -Parantumattomana romantikkona pidän romanttisista elokuvista, komedioista ja seikkailuelokuvista. Toiminta ja kauhukin menee, mutta sen pitää olla muutakin kuin räiskettä.

2KATSOTKO JOITAIN LEFFOJA USEAAN OTTEESEEN
      - Kyllä katson ja moniakin leffoja. Useasti ne ovat jotain rakkauspätkiä.

3MITÄ ELOKUVA VOISI KERTOA SISÄISESTÄ MAAILMASTASI
      - Joku lässyn lässyn lää leffa, koska olen, niin kuin edellä jo mainittiin, romantikko, mutta myös suuret sankari tarinat ym ovat omiaan, koska oinaana tunnen tarvetta olla jotain suurta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      10
      1681
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      131
      1670
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      253
      1198
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      939
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      887
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      868
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      865
    Aihe