Olen tehnyt 3 Pregcheck raskaustestiä, enkä ole saanut kontrolliviivaakaan yhteenkään niistä. Onko minulla niin huono tuuri, että kaikki ovat olleet viallisia testejä, vai teenkö jotain väärin. Pännii ihan hukkaan menee rahat. Testit ovat toimineet näin: Kastoin tikkua 3 sek. virtsassa lähelle Max viivaa, mutta en tietenkään siihen kiinni. Asetin tikun lepäämään alumiinipussin päälle minuutiksi. Sitten otin sen käteen ja siinä testissä kun on sitä violetinväristä ainetta siellä tyynyn sisällä. Niin se aine oli levinnyt sieltä siihen ylös, mutta ei kuitenkaan niin ylös missä niiden viivojen pitäisi olla. En saanut yhtään viivaa, pelkästään puoliväliin asti ylettyvän läntin.
Enkö osaa tehdä testiä oikein vai mitä?
6
1162
Vastaukset
- hannaleenuska
Outoa, koska pelkkä tikun kärjen kastelu virtsasuihkussa pitäisi jo periaatteessa riittää.
Olethan nyt tehnyt testin aamuvirtsasta? Jos et, niin olethan pidättänyt ainakin tarpeeksi pitkään (alkuraskaudessa useita tunteja) pissalla käyntiä, samalla välttäen turhaa juomista. Voihan toki noissa testeissäkin olla viallisia - eitoimi1
Aamuvirtsasta olen aina tehnyt. Olen pissinyt illalla n 11 aikaan ja tein testin 10 aikaan aamulla. Eilen join aika paljon päivällä mutta sillon 11 aikaan illasta join vain pienen vesilasillisen. Höh, pitää sitten varmaan taas mennä ostamaan uusi testi. :/
 - hannaleenuska
No monta paivää sulla on nyt menkat myöhässä ja onko ollut muitakin oireita, mistä epäilet olevasi raskaana?
Ja tosiaan siitä liuskasta kastetaan astiaan vain se kärkiosa siihen rajaviivaan saakka pissaan, niinkus sä kyllä taisit sanoa tehneesikin.
Todennäköisesti sä et ole nyt tässä kierrossa raskaaksi tullut, jos olet noin monta negaa testiä tehnyt, etenkin kun nuo Pregcheckin testit pitis olla vielä aika herkkiä reagoimaan... Tsemppiä kuitenkin yritykseen, toivoo toinen tuskaileva ja negaa testaava. - eitoimi1
Olin suojaamattomassa sukupuoliyhdynnässä neljä viikkoa sitten. Minulla on ollut pahaa oloa ja huimausta. Menkat olisi pitänyt alkaa 3 viikkoa sitten jos lasken yleisimmän kierron mukaan. Mutta minulla on ollut epäsäännölliset menkat niin en varmuudella osaa sanoa. Olisin halunnut kokeilla varmuuden vuoksi olisinko mahdollisesti tullut raskaaksi.
Ongelma onkin se, että testi ei ole näyttänyt minulle edes sitä negaa. Ne kaikki on jostain syystä epäonnistuneet. Olisi ollut helpottavaa saada edes se negatiivinen. Kun kontrolliviivakaan tullut esille :( - Guffi
Kantsii varmaan pitää tikkua hieman kauemmin pissassa, koita vaikka ihan päälle 5 sec. :)
 - Epäonnistunuttesti
Noi pregcheckin testit ovat huonoja. Mullakaan ei tullut edes kontrolliviivaa vaikka tein kaiken samalla tavalla kuin sinä. Suosittele osatamaan eri merkkisen testin. Yhtä edullinen on myös se joku rfs merkkinen testi. En muista tarkkaa mutta paketti oli valko oranssi väriltään. Tsemppiä sinne ! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja2913855Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1545451Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1995076SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei834223"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste873551Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093048HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.122872Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan392497Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan122291Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2782069