Enkö osaa tehdä testiä oikein vai mitä?

eitoimi1

Olen tehnyt 3 Pregcheck raskaustestiä, enkä ole saanut kontrolliviivaakaan yhteenkään niistä. Onko minulla niin huono tuuri, että kaikki ovat olleet viallisia testejä, vai teenkö jotain väärin. Pännii ihan hukkaan menee rahat. Testit ovat toimineet näin: Kastoin tikkua 3 sek. virtsassa lähelle Max viivaa, mutta en tietenkään siihen kiinni. Asetin tikun lepäämään alumiinipussin päälle minuutiksi. Sitten otin sen käteen ja siinä testissä kun on sitä violetinväristä ainetta siellä tyynyn sisällä. Niin se aine oli levinnyt sieltä siihen ylös, mutta ei kuitenkaan niin ylös missä niiden viivojen pitäisi olla. En saanut yhtään viivaa, pelkästään puoliväliin asti ylettyvän läntin.

6

1190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hannaleenuska

Outoa, koska pelkkä tikun kärjen kastelu virtsasuihkussa pitäisi jo periaatteessa riittää.
      Olethan nyt tehnyt testin aamuvirtsasta? Jos et, niin olethan pidättänyt ainakin tarpeeksi pitkään (alkuraskaudessa useita tunteja) pissalla käyntiä, samalla välttäen turhaa juomista. Voihan toki noissa testeissäkin olla viallisia

• eitoimi1

Aamuvirtsasta olen aina tehnyt. Olen pissinyt illalla n 11 aikaan ja tein testin 10 aikaan aamulla. Eilen join aika paljon päivällä mutta sillon 11 aikaan illasta join vain pienen vesilasillisen. Höh, pitää sitten varmaan taas mennä ostamaan uusi testi. :/

• hannaleenuska

No monta paivää sulla on nyt menkat myöhässä ja onko ollut muitakin oireita, mistä epäilet olevasi raskaana?
      Ja tosiaan siitä liuskasta kastetaan astiaan vain se kärkiosa siihen rajaviivaan saakka pissaan, niinkus sä kyllä taisit sanoa tehneesikin.
      Todennäköisesti sä et ole nyt tässä kierrossa raskaaksi tullut, jos olet noin monta negaa testiä tehnyt, etenkin kun nuo Pregcheckin testit pitis olla vielä aika herkkiä reagoimaan... Tsemppiä kuitenkin yritykseen, toivoo toinen tuskaileva ja negaa testaava.

• eitoimi1

Olin suojaamattomassa sukupuoliyhdynnässä neljä viikkoa sitten. Minulla on ollut pahaa oloa ja huimausta. Menkat olisi pitänyt alkaa 3 viikkoa sitten jos lasken yleisimmän kierron mukaan. Mutta minulla on ollut epäsäännölliset menkat niin en varmuudella osaa sanoa. Olisin halunnut kokeilla varmuuden vuoksi olisinko mahdollisesti tullut raskaaksi.
      Ongelma onkin se, että testi ei ole näyttänyt minulle edes sitä negaa. Ne kaikki on jostain syystä epäonnistuneet. Olisi ollut helpottavaa saada edes se negatiivinen. Kun kontrolliviivakaan tullut esille :(

• Guffi

Kantsii varmaan pitää tikkua hieman kauemmin pissassa, koita vaikka ihan päälle 5 sec. :)

• Epäonnistunuttesti

Noi pregcheckin testit ovat huonoja. Mullakaan ei tullut edes kontrolliviivaa vaikka tein kaiken samalla tavalla kuin sinä. Suosittele osatamaan eri merkkisen testin. Yhtä edullinen on myös se joku rfs merkkinen testi. En muista tarkkaa mutta paketti oli valko oranssi väriltään. Tsemppiä sinne ! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6125
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5850
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3952
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2355
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2335
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      117
      1393
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1221
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      182
      1052
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      877
    Aihe