Uimahallit Lahdessa

Vähääntyytyväineen

Mitä mieltä olette Lahden uimahalleista? Onko siellä mielestänne siistiä ym. Minua hieman ihmetetyttää rouvat, joita joskus siellä näkee, uimalakki päässä ja huulipunat huulilla ja ripsivärit ripsissä. Eiväkä kastele edes hiuksiaan. Ja toinen mitä olen huomannu, kun menee juoksuvyöllä, osa juokse vierekkäin, vaikka on lappu, missä käsketään nimenomaan juoksemaan peräkkäin. Toivoisin, että uimavalvoja huomioisi noita juttuja, koska se varmaankin hänelle kuuluu. Olisi myös kiva, jos ei aina halua uimaan, niin olisi mahdollista mennä kuntosalille pelkästään. Nyt joutuu maksamaan molemmat, jos kuntosalille vain haluaa:( Muuten olen kyllä todella tyytyväinen, koska meillä hyvät hallit ja ne ovat siistissä kunnossa:)

12

1168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uimakandidaatti

Mä hyppään aina pommilla altaaseen, kun vesijuoksijat on päädyssä...ja pistän sitten kunnon pärskeen jaloilla :) Ilmeet on aina kullan arvoisia, kun maskarat valuu naamaa pitkin...

• en.käy.enää

Mamut valloittaneet hallit. Levittävät tauteja ja rosvoavat lompakot.

• eemeli-isokiulu

naiset juoruaa rinnakkain siellä vesikävelyllä . eikö niitä saada ruotuun, peräkkäin altaassa ja turpa rullalle.

• Uimahallinsäännöt

Ihmettelen kanssa miksi niille naisille ei saada kuria, koska oikein kyltissä lukee kielto. Miksi altaanhoitajat ei puutu? Minusta muutenkin uintivalvojan pitäisi puuttua rikkeisiin, eikä istua kopissa. Hän voisi kokoajan kävellä ympäri altaita, niin huomaisi rikkeet.

• mummelivaimatu

Kyllä ovat mammat pieni ongelma kun vertaa siihen hävitykseen kun matut alkavat kansoittaa hallimme. Sen jälkeen ei uimassa käy enää Erkkikään. Mitenkäs meinaatte saada matuille kurin kun ei muutamalle mummollekkaan onnistu.

• Jaaha125

Ainoa ongelma näissä mummoissa on kun tukkivat rataa. Vähän eri meininki kun kehitysmaalainen hakkaa lasten altaassa hanskaan ja katselee tytärtä. Ai sori, vainoa pakenevat.

• lintukot

tä suomessa kähmintä halleissa ja riehuminen jo alkanut.. uussuomalaisten kotoutuessa

• koht

kouvola..normaalia tummien rinnoista puristelu

• matuongelma

Ei kannat avata remontissa olevaa hallia ollenkaan. Pidetään vaan kiinni siihenasti kunnes saadaan paskasakki pois Lahdesta. Missä matu, siellä ongelma.

• AlphaUrosUimari

Pienet uimahallit. Halpa kausilippu mikä voi käyttää kaikissa Lahden uimahallissa.

Svinhufvundinkatu tai mikä se on... ruuhkaa usein mutta on höyrysauna, poreallas ja hieronta suihku allas. Remontissa toukokuun asti kuulema. Viikon loppuna on joskus lapsien päiviä, siis hankala harrastaa kunto uintia.

Kivimaa isompi ja löytyy hiljaisempia aikoja.

Saksala pieni mutta vähemmän ruuhkaa ja uusi kuntoinen.

Kesällä maauimala. Pitkä kävely heikko kuntoiselle saunasta mutta 50m allas monta rataa, vähin ruuhka ja iso sauna.

Kaikissa on peruskuntosali.

Ainoa valitus on kuinka paljon vanhoja harrastelee typerää vesi juoksua.

Kaksi rata tuhlataan niille ja ulkona ruuhka aikona ei saa tehdä kunto uintia vaikka olis tyhjänä. Jos olet vanha pysy kotona keinutuolissa, pois nuorten kunnon uimarien eestä.

• Plompsis

Saksalan uimahalli aamulla,huh!Ilmeisesti vakipaneeli vesijuoksualtaassa,minä vieraileva komeetta väärällä radalla.Keskustelu Lihakeiton ja lohimedaljongien laitosta tärkeämpää kuin muiden liikkujien huomiointi.Ja vappusimat ja munkit olivat joltain jääneet tekemättä mutta joulu se sentään on joulu.Silloin on pöytä koreana!

• persiinalunenjavissyä

Olemme saamassa kisapuistoon viiden vioden sisällä ?? oikean luxus keitaan jossa voi olla joko saunassa, uimassa,vesipuistossa liukumäessä, höyrysaunassa ?, kaupassa?, leffassa? pelaamassa jotain ?, kuntosalit... of course, mitä lie muuta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3859
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3245
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2857
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2550
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2490
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2408
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2407
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2354
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2336
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2100
    Aihe