Mikkelin jälkeen yxi lutherilainen pastori lakkaa häiriköimästä tätä piskuista laumaa
Hyvää itsenäisyyspäivää !
Hyvästi jääkää
12
305
Vastaukset
- LikaisetKädet
Älköön kukaan jättäkö lähimmäistään yksin silloin, kun tällä on vaikeaa. Me tarvitsemme nyt jokainen toistemme tukea. Jeesus itse kehottaa vuorisaarnassaan meitä rakastamaan myös vihollisiamme (Matt 5;43-46 ):
43 Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi.'
44 Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,
45 että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.
46 Sillä jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mikä palkka teille siitä on tuleva? Eivätkö publikaanitkin tee samoin?
47 Ja jos te osoitatte ystävällisyyttä ainoastaan veljillenne, mitä erinomaista te siinä teette? Eivätkö pakanatkin tee samoin?
Me, jotka ajattelemme asioista samalla tavalla, tarvitsemme toistemme tukea ja esirukoilijoita. Myös ne, jotka ajattelevat asioista eri tavalla kuin me, tarvitsevat Herran varjelusta. Jeesus on kuollut kaikkien puolesta. Armo kuuluu jokaiselle. Meidän on kaksin käsin pidettävä kiinni armosta ja tehtävä rakkaudessa työtä, että kukaan ei joutuisi kadotukseen. Jos väärät opettajat ovat saaneet joukkoja selkänsä taakse, on tehtävämme tuoda Sanan avulla valoa pimeyteen.
Uskotaan Jumalan armotyöhön ja rukoillaan, että Herra antaa Sanansa valon loistaa myös tänne pimeään pohjolaan. Keväällä jälleen kaamos poistuu ja valo lisääntyy. Siihen turvaten ja luottaen - myös hengellisessä elämässä - rukoillaan toistemme puolesta. No se oli sellanen Mikkelinpäivä! Siunataan toisiamme loppumatkalle! Herra kanssasi!
- teuta01
VIHNE :
.
oikein sanot, kuulin juuri että siellä oli n.300 ihmistä ja kertoja ,kertoi ettei
mehua ottanut kuin 160, ihmistä. - Totuudenpuolesta
teuta01,
Älä sano mehuksi Herran Pyhää Ehtoollista! - teuta01
Totuudenpuolesta kirjoitti:
teuta01,
Älä sano mehuksi Herran Pyhää Ehtoollista!Teillä , ei taida olla tietoa asiasta, kaikki eivät sano sitä Ehtoolliseksi .
Ehkä olet lukenut viimeisen Kotimaan, siinäkin kysyttiin Oliko se Ehtoollinen .
Ja jokaisen mielestä jotka oli läsnä heidän mielestään se oli .
Minä en ota siihen kantaa sillä tavalla Minä otan kantaa toisella tavalla .
.
Jeesus Kiirastortaina (Sen vanhan pääsiäiaterian aikana) ,Otti Leivän ,siunasi,
kiitti ,Mursi ,ja antoi opetuslapsille ,Sanoen: Tämä on minun Ruumiini , ottakaa ja syökää ,ja niin usein kun te sitä syötte tehkää se minun muistosaeni ; Samalla
Hän otti Viinin ,Siunasi ,kiitti ja antoi opetuslapsille ,ja sanoi; Tämä viini on minun
Vereni ,Liiton Veri. Juokaa tästä te kaikki , ja niin usein kun te tästä juotte, tehkää
se minun muistokseni..
.
Millä selitetään Marja mehu VIINIKSI. Tähän haluan vastauksen ,.? - Rauhansisko2
Mikkelissä oli jaettu viini ja öylätti!
- Luulevatolevansa
Mikkeli on aivan syvältä.
- paikallaollut
Paikalla oli noin 250 ihmistä. Lapset eivät käyneet ehtoollisella, siitä johtuu ero määrissä.
- piippaappuup
Eilen minua harmitti ja ahdisti tämä. Nyt kun luen näitä juttuja täällä minua naurattaa aivan hulvattomasti. Tämä on niin surkuhupaisaa.
epaiomen älä jätä meitä.
Herra hullunsa hoitaa, tämän sakramenttihupailunkin.
Olkaa aina iloiset kehoitetaan Raamatussa. - found3
Kiitos nimilutterilaiselle pastorille. Pyytäisin kaikkia muitakin pastoriittejä ja piispoja jättämään ristillisyyden rauhaan.
- teuta01
found3 kirjoitti:
Kiitos nimilutterilaiselle pastorille. Pyytäisin kaikkia muitakin pastoriittejä ja piispoja jättämään ristillisyyden rauhaan.
Kyllä on kummallista , että pyydetään erotuksia , olisiko joku järkevä sentään
vaikkä hän mieluusrti heittää häränpyllyt , Eli tarkoitan sitä että ei kovinkaan
paljon ole Herran asiaa mietitty .
.
Kun tuloksen voi tunnistaa ,että muka LV:t voisi vieraan valtakunnan Edustajina
saattaa Akiterausta suomen kristillisyyteen.
.
Meillä on 11 pappis miestä joilla on Es/kois pohjainen tausta, ja 3/5 naista ,
voisimme laittaa jonkin moisen Valta kysymyksen pystyyn ,toiseksi somessa
on 2700 miespappia ,ei heitä kaikkia 5 hunsvottia voi määrittää, Eli siksi
kysynkin sulta ,oletko käynyt koska Kirkossa , ja oletko saanut siipeen .
Uskon että seuratilaisuudessa LLL:n saarna ei jätä sinuakaan kylmäksi
.
Huomaa Etten törmää sinun satua heti , vaan pyydää ajattelemaan , vaikka
en pidäkkään laikista LLL:n saarnoista, voi olla että keksit vastaukseen
hyvän ja aiheellisen vastineen . - teutuuraasuntioo
Teuta tämä ei ole pakkolaitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823712
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322509Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä942106Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201627Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261458- 281451
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71404Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671357Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101247Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?201201