Hyvästi jääkää

epaimen

Mikkelin jälkeen yxi lutherilainen pastori lakkaa häiriköimästä tätä piskuista laumaa

Hyvää itsenäisyyspäivää !

12

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LikaisetKädet

      Älköön kukaan jättäkö lähimmäistään yksin silloin, kun tällä on vaikeaa. Me tarvitsemme nyt jokainen toistemme tukea. Jeesus itse kehottaa vuorisaarnassaan meitä rakastamaan myös vihollisiamme (Matt 5;43-46 ):

      43 Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi.'
      44 Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,
      45 että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.
      46 Sillä jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mikä palkka teille siitä on tuleva? Eivätkö publikaanitkin tee samoin?
      47 Ja jos te osoitatte ystävällisyyttä ainoastaan veljillenne, mitä erinomaista te siinä teette? Eivätkö pakanatkin tee samoin?

      Me, jotka ajattelemme asioista samalla tavalla, tarvitsemme toistemme tukea ja esirukoilijoita. Myös ne, jotka ajattelevat asioista eri tavalla kuin me, tarvitsevat Herran varjelusta. Jeesus on kuollut kaikkien puolesta. Armo kuuluu jokaiselle. Meidän on kaksin käsin pidettävä kiinni armosta ja tehtävä rakkaudessa työtä, että kukaan ei joutuisi kadotukseen. Jos väärät opettajat ovat saaneet joukkoja selkänsä taakse, on tehtävämme tuoda Sanan avulla valoa pimeyteen.

      Uskotaan Jumalan armotyöhön ja rukoillaan, että Herra antaa Sanansa valon loistaa myös tänne pimeään pohjolaan. Keväällä jälleen kaamos poistuu ja valo lisääntyy. Siihen turvaten ja luottaen - myös hengellisessä elämässä - rukoillaan toistemme puolesta.

    • No se oli sellanen Mikkelinpäivä! Siunataan toisiamme loppumatkalle! Herra kanssasi!

      • teuta01

        VIHNE :
        .
        oikein sanot, kuulin juuri että siellä oli n.300 ihmistä ja kertoja ,kertoi ettei
        mehua ottanut kuin 160, ihmistä.


      • Totuudenpuolesta

        teuta01,

        Älä sano mehuksi Herran Pyhää Ehtoollista!


      • teuta01
        Totuudenpuolesta kirjoitti:

        teuta01,

        Älä sano mehuksi Herran Pyhää Ehtoollista!

        Teillä , ei taida olla tietoa asiasta, kaikki eivät sano sitä Ehtoolliseksi .
        Ehkä olet lukenut viimeisen Kotimaan, siinäkin kysyttiin Oliko se Ehtoollinen .
        Ja jokaisen mielestä jotka oli läsnä heidän mielestään se oli .
        Minä en ota siihen kantaa sillä tavalla Minä otan kantaa toisella tavalla .
        .
        Jeesus Kiirastortaina (Sen vanhan pääsiäiaterian aikana) ,Otti Leivän ,siunasi,
        kiitti ,Mursi ,ja antoi opetuslapsille ,Sanoen: Tämä on minun Ruumiini , ottakaa ja syökää ,ja niin usein kun te sitä syötte tehkää se minun muistosaeni ; Samalla
        Hän otti Viinin ,Siunasi ,kiitti ja antoi opetuslapsille ,ja sanoi; Tämä viini on minun
        Vereni ,Liiton Veri. Juokaa tästä te kaikki , ja niin usein kun te tästä juotte, tehkää
        se minun muistokseni..
        .
        Millä selitetään Marja mehu VIINIKSI. Tähän haluan vastauksen ,.?


      • Rauhansisko2

        Mikkelissä oli jaettu viini ja öylätti!


      • Luulevatolevansa

        Mikkeli on aivan syvältä.


    • paikallaollut

      Paikalla oli noin 250 ihmistä. Lapset eivät käyneet ehtoollisella, siitä johtuu ero määrissä.

      • piippaappuup

        Eilen minua harmitti ja ahdisti tämä. Nyt kun luen näitä juttuja täällä minua naurattaa aivan hulvattomasti. Tämä on niin surkuhupaisaa.
        epaiomen älä jätä meitä.
        Herra hullunsa hoitaa, tämän sakramenttihupailunkin.

        Olkaa aina iloiset kehoitetaan Raamatussa.


      • found3

        Kiitos nimilutterilaiselle pastorille. Pyytäisin kaikkia muitakin pastoriittejä ja piispoja jättämään ristillisyyden rauhaan.


      • teuta01
        found3 kirjoitti:

        Kiitos nimilutterilaiselle pastorille. Pyytäisin kaikkia muitakin pastoriittejä ja piispoja jättämään ristillisyyden rauhaan.

        Kyllä on kummallista , että pyydetään erotuksia , olisiko joku järkevä sentään
        vaikkä hän mieluusrti heittää häränpyllyt , Eli tarkoitan sitä että ei kovinkaan
        paljon ole Herran asiaa mietitty .
        .
        Kun tuloksen voi tunnistaa ,että muka LV:t voisi vieraan valtakunnan Edustajina
        saattaa Akiterausta suomen kristillisyyteen.
        .
        Meillä on 11 pappis miestä joilla on Es/kois pohjainen tausta, ja 3/5 naista ,
        voisimme laittaa jonkin moisen Valta kysymyksen pystyyn ,toiseksi somessa
        on 2700 miespappia ,ei heitä kaikkia 5 hunsvottia voi määrittää, Eli siksi
        kysynkin sulta ,oletko käynyt koska Kirkossa , ja oletko saanut siipeen .
        Uskon että seuratilaisuudessa LLL:n saarna ei jätä sinuakaan kylmäksi
        .
        Huomaa Etten törmää sinun satua heti , vaan pyydää ajattelemaan , vaikka
        en pidäkkään laikista LLL:n saarnoista, voi olla että keksit vastaukseen
        hyvän ja aiheellisen vastineen .


      • teutuuraasuntioo

        Teuta tämä ei ole pakkolaitos


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      615
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe