Hyvästi jääkää

epaimen

Mikkelin jälkeen yxi lutherilainen pastori lakkaa häiriköimästä tätä piskuista laumaa

Hyvää itsenäisyyspäivää !

12

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LikaisetKädet

      Älköön kukaan jättäkö lähimmäistään yksin silloin, kun tällä on vaikeaa. Me tarvitsemme nyt jokainen toistemme tukea. Jeesus itse kehottaa vuorisaarnassaan meitä rakastamaan myös vihollisiamme (Matt 5;43-46 ):

      43 Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi.'
      44 Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,
      45 että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.
      46 Sillä jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mikä palkka teille siitä on tuleva? Eivätkö publikaanitkin tee samoin?
      47 Ja jos te osoitatte ystävällisyyttä ainoastaan veljillenne, mitä erinomaista te siinä teette? Eivätkö pakanatkin tee samoin?

      Me, jotka ajattelemme asioista samalla tavalla, tarvitsemme toistemme tukea ja esirukoilijoita. Myös ne, jotka ajattelevat asioista eri tavalla kuin me, tarvitsevat Herran varjelusta. Jeesus on kuollut kaikkien puolesta. Armo kuuluu jokaiselle. Meidän on kaksin käsin pidettävä kiinni armosta ja tehtävä rakkaudessa työtä, että kukaan ei joutuisi kadotukseen. Jos väärät opettajat ovat saaneet joukkoja selkänsä taakse, on tehtävämme tuoda Sanan avulla valoa pimeyteen.

      Uskotaan Jumalan armotyöhön ja rukoillaan, että Herra antaa Sanansa valon loistaa myös tänne pimeään pohjolaan. Keväällä jälleen kaamos poistuu ja valo lisääntyy. Siihen turvaten ja luottaen - myös hengellisessä elämässä - rukoillaan toistemme puolesta.

    • No se oli sellanen Mikkelinpäivä! Siunataan toisiamme loppumatkalle! Herra kanssasi!

      • teuta01

        VIHNE :
        .
        oikein sanot, kuulin juuri että siellä oli n.300 ihmistä ja kertoja ,kertoi ettei
        mehua ottanut kuin 160, ihmistä.


      • Totuudenpuolesta

        teuta01,

        Älä sano mehuksi Herran Pyhää Ehtoollista!


      • teuta01
        Totuudenpuolesta kirjoitti:

        teuta01,

        Älä sano mehuksi Herran Pyhää Ehtoollista!

        Teillä , ei taida olla tietoa asiasta, kaikki eivät sano sitä Ehtoolliseksi .
        Ehkä olet lukenut viimeisen Kotimaan, siinäkin kysyttiin Oliko se Ehtoollinen .
        Ja jokaisen mielestä jotka oli läsnä heidän mielestään se oli .
        Minä en ota siihen kantaa sillä tavalla Minä otan kantaa toisella tavalla .
        .
        Jeesus Kiirastortaina (Sen vanhan pääsiäiaterian aikana) ,Otti Leivän ,siunasi,
        kiitti ,Mursi ,ja antoi opetuslapsille ,Sanoen: Tämä on minun Ruumiini , ottakaa ja syökää ,ja niin usein kun te sitä syötte tehkää se minun muistosaeni ; Samalla
        Hän otti Viinin ,Siunasi ,kiitti ja antoi opetuslapsille ,ja sanoi; Tämä viini on minun
        Vereni ,Liiton Veri. Juokaa tästä te kaikki , ja niin usein kun te tästä juotte, tehkää
        se minun muistokseni..
        .
        Millä selitetään Marja mehu VIINIKSI. Tähän haluan vastauksen ,.?


      • Rauhansisko2

        Mikkelissä oli jaettu viini ja öylätti!


      • Luulevatolevansa

        Mikkeli on aivan syvältä.


    • paikallaollut

      Paikalla oli noin 250 ihmistä. Lapset eivät käyneet ehtoollisella, siitä johtuu ero määrissä.

      • piippaappuup

        Eilen minua harmitti ja ahdisti tämä. Nyt kun luen näitä juttuja täällä minua naurattaa aivan hulvattomasti. Tämä on niin surkuhupaisaa.
        epaiomen älä jätä meitä.
        Herra hullunsa hoitaa, tämän sakramenttihupailunkin.

        Olkaa aina iloiset kehoitetaan Raamatussa.


      • found3

        Kiitos nimilutterilaiselle pastorille. Pyytäisin kaikkia muitakin pastoriittejä ja piispoja jättämään ristillisyyden rauhaan.


      • teuta01
        found3 kirjoitti:

        Kiitos nimilutterilaiselle pastorille. Pyytäisin kaikkia muitakin pastoriittejä ja piispoja jättämään ristillisyyden rauhaan.

        Kyllä on kummallista , että pyydetään erotuksia , olisiko joku järkevä sentään
        vaikkä hän mieluusrti heittää häränpyllyt , Eli tarkoitan sitä että ei kovinkaan
        paljon ole Herran asiaa mietitty .
        .
        Kun tuloksen voi tunnistaa ,että muka LV:t voisi vieraan valtakunnan Edustajina
        saattaa Akiterausta suomen kristillisyyteen.
        .
        Meillä on 11 pappis miestä joilla on Es/kois pohjainen tausta, ja 3/5 naista ,
        voisimme laittaa jonkin moisen Valta kysymyksen pystyyn ,toiseksi somessa
        on 2700 miespappia ,ei heitä kaikkia 5 hunsvottia voi määrittää, Eli siksi
        kysynkin sulta ,oletko käynyt koska Kirkossa , ja oletko saanut siipeen .
        Uskon että seuratilaisuudessa LLL:n saarna ei jätä sinuakaan kylmäksi
        .
        Huomaa Etten törmää sinun satua heti , vaan pyydää ajattelemaan , vaikka
        en pidäkkään laikista LLL:n saarnoista, voi olla että keksit vastaukseen
        hyvän ja aiheellisen vastineen .


      • teutuuraasuntioo

        Teuta tämä ei ole pakkolaitos


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      102
      2107
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      244
      1720
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      257
      1063
    4. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      85
      988
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      951
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      885
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      825
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      811
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      764
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      729
    Aihe