Hyvää itsenäisyyspäivää

Mitäs tässä Linnanjuhlia odotellessa.. En malta odottaa kättelyä.. Ja tissu on hintti

17

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuori_Eläkeläinen

      Pitää käydä vielä katsomaan päivän posti, jospa se kutsukortti olisi jo tullut ?

      ...

    • tissulässy

      Aika homoa katsoa linnanjuhlia. Tissukin juo tänään homolonkeroa ja arvostelee telkkarin äärellä akkojen kolttuja,,,

    • suggisyuggistissu

      Suggis-imuritissu viettää itsenäisyyspäivää Pasilan aseman vessassa persettään heilutellen.

    • hauka3

      Hyvää itsepppppäisyyspäivää. Yuggis on tissu! Tissulla on ihana beba ja kauniit sileät reidet. Ei mulla muuta!

    • buhahahahahahaha

      Älä hintti aina vikise typeryyksiäsi

    • kidun

      Tämänkö takia veteraanit taisteli että hyväveliverkostot tappavat kenet haluaa. Ei tarvi vastata. Tuskin mitään asiallista ulosantia tuliskaan.

    • homo-ohjelma

      Täysin homomaista muotilässytystä tämä linnalähetys. Tissu, jukkis ja hauka tosin varmasti tykkää.

      • ovs

        Varmasti tykkäävät, kun ovat samassa homopäässä kuhisevia sivupersoonia.


    • katutappelija

      Tissu on niin hullu homo, että kaikki sen sivupersoonatkin on hinttejä. Minua ei kiinnosta linnanjuhlat, mutta seuraan innolla milloin kadulla päästään myllyttämään. Taitaa kyllä olla niin munatonta porukkaa tuolla, että eivät saa mitään aikaiseksi. Suomessa ei osata osoittaa mieltä.

      • orjakirj

        Ulkonariehujat ovat vihervasurihinttejä. Arhinmäkikin oli niiden joukossa ennenkuin pääsi istuskelemaan ministeriaudin takapenkille.

        Tekopyhä paska sekin. Tissun hengenheimolainen.


      • katutappelija
        orjakirj kirjoitti:

        Ulkonariehujat ovat vihervasurihinttejä. Arhinmäkikin oli niiden joukossa ennenkuin pääsi istuskelemaan ministeriaudin takapenkille.

        Tekopyhä paska sekin. Tissun hengenheimolainen.

        On siellä myös natsit liikkeellä ja tietenkin kytät, joita kummatkin haluaa myllyttää.


      • fuuler
        katutappelija kirjoitti:

        On siellä myös natsit liikkeellä ja tietenkin kytät, joita kummatkin haluaa myllyttää.

        Vihervasurihintti"anarkistit" ovat kuitenkin niitä, jotka huutavat poliiseille "sika, riistäjä, natsi", ja kuitenkin huutavat poliisia heti apuun, jos joku natsi vetää niitä pataan.

        Jos on anarkisti, niin ei olisi syytä tosiaan ottaa yhteiskunnan tukia vastaan eikä turvautua poliisiin, jos sitä kuitenkin niin kovasti vastusta.

        Anarkistit ovat tekopyhiä ripuliperseitä, jotka eivät pysty ottamaan vastuuta teoistaan.


      • katutappelija
        fuuler kirjoitti:

        Vihervasurihintti"anarkistit" ovat kuitenkin niitä, jotka huutavat poliiseille "sika, riistäjä, natsi", ja kuitenkin huutavat poliisia heti apuun, jos joku natsi vetää niitä pataan.

        Jos on anarkisti, niin ei olisi syytä tosiaan ottaa yhteiskunnan tukia vastaan eikä turvautua poliisiin, jos sitä kuitenkin niin kovasti vastusta.

        Anarkistit ovat tekopyhiä ripuliperseitä, jotka eivät pysty ottamaan vastuuta teoistaan.

        Ei siellä nyt oikein osattu hulinoida. Ens vuonna sitten taktiikat paremmin kuntoon kummallakin puolella ja vuoden kokeneempana yrittämään uudestaan. Kyllä oli suuri pettymys tämä esitys. Pojat yritti varmasti parhaimpansa, mutta oli kyllä säälittävää puuhastelua. Missä polttopullot ja palavat autot? Missä kunnon myllyt natsit vs. anarkistit vs. jouha? kysympähän vaan.


      • fuuler
        katutappelija kirjoitti:

        Ei siellä nyt oikein osattu hulinoida. Ens vuonna sitten taktiikat paremmin kuntoon kummallakin puolella ja vuoden kokeneempana yrittämään uudestaan. Kyllä oli suuri pettymys tämä esitys. Pojat yritti varmasti parhaimpansa, mutta oli kyllä säälittävää puuhastelua. Missä polttopullot ja palavat autot? Missä kunnon myllyt natsit vs. anarkistit vs. jouha? kysympähän vaan.

        Noo, ensi vuonna anarkistihinttien rivistössä on 50 000 ulkomaan vahvistusta lähi-idästä, että eiköhän he saa ne autot vuoden kuluttua komeasti palamaan.


    • kylmis-linnassa

      Onko kylmis saanut kutsun linnanjuhliin?

      • lä.lä.lä.läääää

        On ja kylmis spämmää, kun ei ollut ajokunnossa.


    • Tissu on iso hintti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe