Mistä tunnistaa ystävän?
Millainen on ystävä
5
103
Vastaukset
- Harvoinlöytää
Nimensä mukaan on ystävällinen, ei loukkaa tahallaan.
- Tästätunnetsäystävän
Ystävä on mielestäni sellainen, jolle voi kertoa kaikki ilonsa ja murheensa. Hän on ystävä myös silloinkin, kun itse joutuu syystä tai toisesta jopa suoranaiseen hätään. Rehellinen ja pyyteetön. Avoin ja vastaanottavainen. Hänen kanssaan ei tarvi miettiä, mitä sanoisi, vaan puhe soljuu molemmilla laidasta laitaan. On kiinnostunut sinusta kaverina. Hauskanpito sujuu ongelmitta.
- Tallain
Ihminen jolle voi puhua ihan mistä vaan, vaikka siitä et masentaa tai ei mee nyt hyvin. Voi kertoa ihan kaiken, toinen ei tuomitse. Pysyy vierellä vaikeinakin aikoina vaikka sitä et edes välttis ansaitsisi....ystävä on sellainen jonka kanssa jaetaan ilot ja surut ongelmat ja ratkotaan niitä yhdessä.
Ystävä on se jota en helppo lähestyä ja joka tuntuu omalta ihmiseltä. Ystävän kanssa voi puhua mistä vaan taivaan ja maan väliltä. :)
- kaikessa
muutamalla sanalla:YSTÄVÄ on sellainen johon voi luottaa 100%,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574