Onko linnan juhlissa naispareja tai lesboja? Muitakin kuin modig?
Linnan juhla lepakot
12
293
Vastaukset
- onhanniitä
On.
- Tarkkanavaan
Ainakin lasitaiteilija Anu Penttinen ja Titta Vepsäläinen ja sitten oli naisjalkapalloilija nimeä en nyt muista... onhan niitä useampiakin siellä : )
- sairaan-näköisiä
Useampi sairasyksilö oli nähtävissä, häpäisevät Veteraanit sekä maamme.
- Ajatuksesi_sairasta
Veteraaneissakin on sekä lesboja että homoja, bi-luonteisia mutta salaa kun heidän ikäryhmillä vaikeaa asennoitua että homous ei ole sairausluokiteltu eikä enää rangaistava.
Pari veteraania olen jututtanut ja kertoivat että kuntoutuksessa olivat asiasta jutelleet ja olleetkin silleen vaikka ei enää seiso mutta se läheisyyden tunne kun oma vaimokin jo poistunut eikä toisen kosketusta kotona saa. - pakkotilanne
Ne veteraanit siellä sodassa "lämmittivät" toisiaan aika paljonkin.
- totuushomoista
Homous rikoksena oli käytännössä kuollut kirjain. Sen sijaan homouden poistamiselle mielisairauksien luokituksesta ei ollut lääketieteellisiä perusteita.
- tiedän.enemmän
Ei ollut myöskään lääketieteellisiä perusteita pitää homoutta sairasluokituksessa.
- tooclose
Kaapissa olevia homo- ja bimiehiäkin oli aivan varmasti sekä yhdessä että yksin saapuneista. Jännä katsella kuinka joku mies seisookin hyvin lähellä toista miestä. Useimmitenhan meillä suomalaisilla on se metri ainakin sitä henkilökohtaista turvavyöhykettä, että jos sen lähemmäs menee hengailemaan niin näyttää jo hieman "epäilyttävältä", varsinkin miehillä.
- Zxcvbnmlkjh
Teatteriohjaajat olivat varmaan kaikissa medioissa. Tärkeä ja tyylikäs saamelaiskannanotto.
- bongarikko
Kanadan suurlähettiläs rouvineen. Ja sitten nämä kolttasaamelaisprotestoijat.
- riidu
Oli tänä vuonna ainakin saamelaiskäräjien Pauliina Feodoroff ja ohjaaja Milja Sarkola.
- 216
Jännä kun jotku ihmiset ei vaan osaa lukea edellistä kommenttia..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849