Eräs yritys mainostaa taimitassuja, joiden hinnaksi ilmoitta 0,46 eur/kpl. Se on enemmän kuin taimi plus istutus. Onko tassusta todellista hinta-/laatuhyötyä? Laitoin kerran herkästi heinittyvälle kuviolle kuusentaimien juureen sanomalehden sivun puoliskoja. Kyllä auttoivat eikä maksanut mitään
Taimitassu. Onko hyvä?
1
1080
Vastaukset
- kallistassu
Taimitassut maksaa aika kohtuuttoman paljon, samaan tulokseen pääsee paljon halvemmalla, kun tekee vanhoista aikakausilehdistä heinittymisen eston taimien ympärille.
Pari iskua kirveellä lehteen, yksi laidasta keskelle ja toinen keskelle poikittain, neuvottu joskus metsälehdessä ja hyvin toimii. Taimivakkaan sopii melkoisen paljon lehtiä.
Joskus olen nähnyt, että joku on tehnyt päreistä "taimitassuja", onnistunee aika hyvin sarjassa tehden, reikä poralla pinkkaan keskelle (tai pärepuuhun valmiiksi ennen höyläystä) ja moottorisahalla laidasta sahaus taimen pujottamista vasten. Päre lahoaa maassaa aika nopeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628